jij heb geeneens 150 euro om na amsterdam te gaanquote:Op woensdag 10 september 2014 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
KLB / "Mannen" met mybrand shirtjes en die philipp plein!
Moet ze onherkenbaar in de kist?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Assault rifle![]()
Liever deze:
[ afbeelding ]
Nee, dood in stijl.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Moet ze onherkenbaar in de kist?
Zo'n ding gebruik je alleen als je een klein piemeltje hebt.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:29 schreef stinkie het volgende:
[..]
alleen een amateur neemt een Desert Eagle
wow ben jij dat?quote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef Awesome_ het volgende:
VOOR DE GUN SHOW
[ afbeelding ]
BOOOMMMMM BABBYYYYYY
met je vieze gore synthol arremequote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef Awesome_ het volgende:
VOOR DE GUN SHOW
[ afbeelding ]
BOOOMMMMM BABBYYYYYY
ik dacht altijd dat jij neger wasquote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef Awesome_ het volgende:
VOOR DE GUN SHOW
[ afbeelding ]
BOOOMMMMM BABBYYYYYY
Wat heb je nou aan die grote spieren man, showspieren. Allemaal lucht.quote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef Awesome_ het volgende:
VOOR DE GUN SHOW
[ afbeelding ]
BOOOMMMMM BABBYYYYYY
Aka jij bent geschuurdquote:Op woensdag 10 september 2014 21:57 schreef Ethanolic het volgende:
Awesome is wel beetje neger.
Hij leerde me dansen op een festival.
heb je in een kom lopen kakken?quote:
Nee. Ik zal het eens terugkijken. Wat is jouw definitie van ouderen? (trouwens: die reacties in dat AOW topicquote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef Klokov het volgende:
Hey Eleiko, heb je net Hollandse Zaken gekeken? Ging over de pensioenverdeling tussen jongeren en ouderen. Genereerde me toch wel een beetje om alle ouderen die alle feiten wegwuifden
hey curtisquote:Op woensdag 10 september 2014 21:22 schreef Awesome_ het volgende:
VOOR DE GUN SHOW
[ afbeelding ]
BOOOMMMMM BABBYYYYYY
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier nooit een emancipatiediscussie heb meegemaakt hoorquote:Op woensdag 10 september 2014 23:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee. Ik zal het eens terugkijken. Wat is jouw definitie van ouderen? (trouwens: die reacties in dat AOW topic).
hahahaquote:Op woensdag 10 september 2014 23:58 schreef Montelly het volgende:
HEy Weissman hey MsMessy
[ afbeelding ]
sharing is caring
Whahahahhaa dat is..hahahahahahahah sukkel! Dat is veel te veel!quote:Op woensdag 10 september 2014 18:14 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Betaal 36 per maand voor 1GB en 300 minuten / sms. Krijg dat toch nooit op dus niet verkeerd verder + gratis telefoon.
Boeiend ik ben kankerrijk.quote:Op donderdag 11 september 2014 00:38 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Whahahahhaa dat is..hahahahahahahah sukkel! Dat is veel te veel!
De regering zit er alleen maar om geld bij de ouderen weg te halen en naar de jongeren te sluizen dat weet iedereenquote:Op woensdag 10 september 2014 21:59 schreef Klokov het volgende:
Hey Eleiko, heb je net Hollandse Zaken gekeken? Ging over de pensioenverdeling tussen jongeren en ouderen. Genereerde me toch wel een beetje om alle ouderen die alle feiten wegwuifden
Ssstquote:Op donderdag 11 september 2014 00:06 schreef Weissman het volgende:
Cor zit IRL gew dik onder de plak en uit zijn frustatie op teh interwebz
Fixed.quote:Op donderdag 11 september 2014 01:49 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Boeiend ik ben kankerrijklelijk.
Hoe weet je dat die fokker die dame ook mag palen / gepaald heeft?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:58 schreef Montelly het volgende:
HEy Weissman hey MsMessy
[ afbeelding ]
sharing is caring
Linkje?quote:Op woensdag 10 september 2014 23:00 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee. Ik zal het eens terugkijken. Wat is jouw definitie van ouderen? (trouwens: die reacties in dat AOW topic).
Leg het ons eens uit dan. M.i is emancipatiediscussie tegenwoordig net zo gefocused als de discriminatiediscussie. Er wordt aan veel feiten voorbij gegaan die niet het punt ondersteunen die ze willen maken en er wordt eenzijdig gefocused op respectievelijk de ondergewaardeerde positie van de vrouw en de allochtoon.quote:Op woensdag 10 september 2014 23:04 schreef Eleiko het volgende:
En v.w.b. die zoveelste emancipatiediscussie hier: een aantal mensen heeft echt geen idee waar ze het over hebben (en dan bedoel ik echt niet alleen de trollers).
Ik betaal 11/mndquote:
Dat huiswerktopic waarin je zelf ook gereageerd had.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Linkje?
[..]
Leg het ons eens uit dan. M.i is emancipatiediscussie tegenwoordig net zo gefocused als de discriminatiediscussie. Er wordt aan veel feiten voorbij gegaan die niet het punt ondersteunen die ze willen maken en er wordt eenzijdig gefocused op respectievelijk de ondergewaardeerde positie van de vrouw en de allochtoon.
Maak een groep aan op Facebook en red jezelfquote:Op donderdag 11 september 2014 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.metronieuws.nl(...)rZnik!jz8Mb3E72a44s/
JB en ik moeten wegdoei
Die tokkiereacties er ook onderquote:Op donderdag 11 september 2014 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
JB en ik moeten wegdoei
M.a.w.: die worden goed geld waard. Even veilingkijker.nl checken brb.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:47 schreef Ethanolic het volgende:
JB en ik moeten wegdoei
In een winkel.quote:Op donderdag 11 september 2014 13:15 schreef Chocolatebear het volgende:
Waar kan je goeie grijze yogapants kopen voor je wijfie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |