abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 september 2014 @ 19:48:40 #226
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_144398498
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:28 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]

fuck yeahh
A woman should always: Someone to be respected. 8)7

Unlearn.

Matige opmaak. Lelijk kleurgebruik, de kleuren spreken totaal niet. Lijkt eerder een rave poster dan anything else.

Ik zie in de tekst een aantal hoerenjongen. Duidelijk gemaakt door een amateur. Bovendien is de tekst echt kak te lezen. Dunne witte letters op zwart. 8)7 En dan overal ook nog witte spetters. Kerning is ook kak.

Maar het mooiste vind ik dat op de hele poster geen woord over mannen wordt gerept. Sexism gaat beide kanten op dame. En wat Verbosity zegt.

Eindoordeel: 4/10. Troep. School opdrachtje van jou GRS>?
pi_144398855
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:48 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

A woman should always: Someone to be respected. 8)7

Unlearn.

Matige opmaak. Lelijk kleurgebruik, de kleuren spreken totaal niet. Lijkt eerder een rave poster dan anything else.

Ik zie in de tekst een aantal hoerenjongen. Duidelijk gemaakt door een amateur. Bovendien is de tekst echt kak te lezen. Dunne witte letters op zwart. 8)7 En dan overal ook nog witte spetters. Kerning is ook kak.

Maar het mooiste vind ik dat op de hele poster geen woord over mannen wordt gerept. Sexism gaat beide kanten op dame. En wat Verbosity zegt.

Eindoordeel: 4/10. Troep. School opdrachtje van jou GRS>?
Ik vind het verschrikkelijk om telkens te horen dat ik in de keuken hoor godverdomme. Daarnaast verdienen jullie mannen tig meer geld dan ons. Alleen omdat jullie betere descisionmakers zijn en toevallig piemels hebben? Bullshit gewoon.

Wij vrouwen verdienen part-time te werken en net zoveel als jullie te verdienen. Jullie mogen ook wel eens de keuken in en een sandwich voor mij maken. Het liefst 100 gr kipfilet en 20+ kaas want anders ga ik weer over mijn macro's heen. Klein beetje mayo en een paar plakjes tomaat. Niet te dik want anders kan ik niet door mijn sandwich bijten. Daarnaast wordt het al gauw een kliederboel
  woensdag 10 september 2014 @ 20:00:23 #228
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_144398888
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:59 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik vind het verschrikkelijk om telkens te horen dat ik in de keuken hoor godverdomme. Daarnaast verdienen jullie mannen tig meer geld dan ons. Alleen omdat jullie betere descisionmakers zijn en toevallig piemels hebben? Bullshit gewoon.

Wij vrouwen verdienen part-time te werken en net zoveel als jullie te verdienen. Jullie mogen ook wel eens de keuken in en een sandwich voor mij maken. Het liefst 100 gr kipfilet en 20+ kaas want anders ga ik weer over mijn macro's heen. Klein beetje mayo en een paar plakjes tomaat. Niet te dik want anders kan ik niet door mijn sandwich bijten. Daarnaast wordt het al gauw een kliederboel
Bitch stel je aan ik heb net nog verse paprikasoep gemaakt :{w

Vrouwen horen niet in de keuken, die horen schoon te maken. Vrouwen kunnen helemaal niet koken, ben jij mal.
pi_144398892
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 19:28 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]

fuck yeahh
Ben jy een butch lesbian ofsow? Wil jy jongehtje sein?
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_144398904
Hij wordt wel ff achter zijn oren gewassen. })

we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_144398909
Mannen verdienen meer dan vrouwen omdat vrouwen vaak parttime werken, met zwangerschapsverlof gaan of om de haverklap ziek zijn vanwege allerlei vage (psychologische) oorzaken.
pi_144399030
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Bitch stel je aan ik heb net nog verse paprikasoep gemaakt :{w

Vrouwen horen niet in de keuken, die horen schoon te maken. Vrouwen kunnen helemaal niet koken, ben jij mal.
Ik zie hier geen kommetje verse paprikasoep staan?? Mannen zijn idd betere koks dan vrouwen. Kan niet wachten op de dag dat mijn man elke avond voor me gaat koken *)

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Mannen verdienen meer dan vrouwen omdat vrouwen vaak parttime werken, met zwangerschapsverlof gaan of om de haverklap ziek zijn vanwege allerlei vage (psychologische) oorzaken.
Ik weet het, Sap :P
  woensdag 10 september 2014 @ 20:06:00 #233
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_144399056
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Ik zie hier geen kommetje verse paprikasoep staan?? Mannen zijn idd betere koks dan vrouwen. Kan niet wachten op de dag dat mijn man elke avond voor me gaat koken *)

[..]

pi_144399090
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]

Ik had je post beter gelezen en zag idd dat je niet serieus was. Vond het al zo gek
  woensdag 10 september 2014 @ 20:09:58 #235
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_144399153
quote:
En van die moeders voor hun f*cking kinderen alles uit hun handen laten donderen op het werk als er een ziek is, zodat de rest het weer op kan lossen.

En dan vragen ze zich nog af waarom er niet meer vrouwen zijn in de top van het bedrijfsleven :')
pi_144399178
quote:
Mannen zijn ook eerder bereid om tijd bij hun gezin op te offeren om aan hun carriere te werken, waardoor ze eerder een hogere positie zullen bekleden. Vrouwen zijn juist eerder bereid om compromissen te sluiten wat betreft werk om thuis voor de kinderen te zorgen.

Maar hé, maak dat de ondrukte feminist eens wijs.
pi_144399187
Zelf koken als man wanneer je een relatie hebt :')
Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
  woensdag 10 september 2014 @ 20:12:20 #238
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_144399232
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:11 schreef Klokov het volgende:
Zou je zeggen, maar zo eet ik wel elke dag wat ik wil eten. Hoef ik niet af te wassen en smaakt het ook nog eens precies zoals ik wil. *) *) *) *) *) *) *)
pi_144399236
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:09 schreef MsMessy het volgende:

[..]

En van die moeders voor hun f*cking kinderen alles uit hun handen laten donderen op het werk als er een ziek is, zodat de rest het weer op kan lossen.

En dan vragen ze zich nog af waarom er niet meer vrouwen zijn in de top van het bedrijfsleven :')
Hey MsCorpy
pi_144399257
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:09 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Ja inderdaad, zo irritant. Of overal naartoe met die kinderen, zwemles, tandarts weet ik veel wat.

quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:11 schreef Klokov het volgende:
Ik vind koken geen probleem eigenlijk, wel leuk om te doen. Behalve als het na een lange dag + gym is, dan geen zin. Maar koken is wel leuk.
pi_144399308
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:06 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ziet er goed uit :9~ Verse soep is altijd heerlijk :9~ :9~
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef McNulty het volgende:

[..]

Ben jy een butch lesbian ofsow? Wil jy jongehtje sein?
Natuurlijk niet. :P
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:07 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik had je post beter gelezen en zag idd dat je niet serieus was. Vond het al zo gek
:D Als ik een feminist word, dan mag jij me door het hoofd schieten. Het liefst met een TAR-21
pi_144399326
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:12 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Zou je zeggen, maar zo eet ik wel elke dag wat ik wil eten. Hoef ik niet af te wassen en smaakt het ook nog eens precies zoals ik wil. *) *) *) *) *) *)
Ik was nog minder af dan dat ik kook :')
  woensdag 10 september 2014 @ 20:17:26 #243
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_144399394
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:14 schreef G.R.S. het volgende:

:D Als ik een feminist word, dan mag jij me door het hoofd schieten. Het liefst met een TAR-21
Assault rifle _O-

Liever deze:
pi_144399396
Inb4 Fathank
  woensdag 10 september 2014 @ 20:18:19 #245
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144399423
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 17:11 schreef McNulty het volgende:

[..]

Er zijn genoeg opties ook als je geen bbm gebruikt.
http://blog.kaspersky.com/cryptomessaging/
Ff doorheen gebladerd, ken er een paar maar die hebben een nog kleinere userbase, in mijn omgeving tenminste.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 10 september 2014 @ 20:21:11 #246
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_144399508
quote:

[..]

Zoek een geschikte vent.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_144399608
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:17 schreef JaqenHghar het volgende:

[..]

Assault rifle _O-

Liever deze:
[ afbeelding ]
Desert Eagle was mijn eerste keus maar toen bedacht ik me opeens dat ik de 80% van mijn kills met een TAR-21 heb gemaakt.
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:21 schreef fathank het volgende:

[..]

Zoek een geschikte vent.
Ben er nog steeds mee bezig ;(
pi_144399749
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Desert Eagle was mijn eerste keus maar toen bedacht ik me opeens dat ik de 80% van mijn kills met een TAR-21 heb gemaakt.

[..]

Wat zijn de specs die je future hubby moet hebben? Dan helpen we je met zoeken.
  woensdag 10 september 2014 @ 20:29:08 #249
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144399813
quote:

[..]

goed punt :')

En dan te bedenken dat mijn vrouw parttime meer verdiend dan ik. Ze levert geld EN voedsel :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  woensdag 10 september 2014 @ 20:29:43 #250
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_144399839
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

[..]

alleen een amateur neemt een Desert Eagle
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')