A woman should always: Someone to be respected.quote:
Ik vind het verschrikkelijk om telkens te horen dat ik in de keuken hoor godverdomme. Daarnaast verdienen jullie mannen tig meer geld dan ons. Alleen omdat jullie betere descisionmakers zijn en toevallig piemels hebben? Bullshit gewoon.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:48 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
A woman should always: Someone to be respected.![]()
Unlearn.
Matige opmaak. Lelijk kleurgebruik, de kleuren spreken totaal niet. Lijkt eerder een rave poster dan anything else.
Ik zie in de tekst een aantal hoerenjongen. Duidelijk gemaakt door een amateur. Bovendien is de tekst echt kak te lezen. Dunne witte letters op zwart.En dan overal ook nog witte spetters. Kerning is ook kak.
Maar het mooiste vind ik dat op de hele poster geen woord over mannen wordt gerept. Sexism gaat beide kanten op dame. En wat Verbosity zegt.
Eindoordeel: 4/10. Troep. School opdrachtje van jou GRS>?
Bitch stel je aan ik heb net nog verse paprikasoep gemaaktquote:Op woensdag 10 september 2014 19:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk om telkens te horen dat ik in de keuken hoor godverdomme. Daarnaast verdienen jullie mannen tig meer geld dan ons. Alleen omdat jullie betere descisionmakers zijn en toevallig piemels hebben? Bullshit gewoon.
Wij vrouwen verdienen part-time te werken en net zoveel als jullie te verdienen. Jullie mogen ook wel eens de keuken in en een sandwich voor mij maken. Het liefst 100 gr kipfilet en 20+ kaas want anders ga ik weer over mijn macro's heen. Klein beetje mayo en een paar plakjes tomaat. Niet te dik want anders kan ik niet door mijn sandwich bijten. Daarnaast wordt het al gauw een kliederboel
Ben jy een butch lesbian ofsow? Wil jy jongehtje sein?quote:
Ik zie hier geen kommetje verse paprikasoep staan?? Mannen zijn idd betere koks dan vrouwen. Kan niet wachten op de dag dat mijn man elke avond voor me gaat kokenquote:Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Bitch stel je aan ik heb net nog verse paprikasoep gemaakt![]()
Vrouwen horen niet in de keuken, die horen schoon te maken. Vrouwen kunnen helemaal niet koken, ben jij mal.
Ik weet het, Sapquote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Mannen verdienen meer dan vrouwen omdat vrouwen vaak parttime werken, met zwangerschapsverlof gaan of om de haverklap ziek zijn vanwege allerlei vage (psychologische) oorzaken.
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:05 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik zie hier geen kommetje verse paprikasoep staan?? Mannen zijn idd betere koks dan vrouwen. Kan niet wachten op de dag dat mijn man elke avond voor me gaat koken
[..]
Ik weet het, Sap![]()
En van die moeders voor hun f*cking kinderen alles uit hun handen laten donderen op het werk als er een ziek is, zodat de rest het weer op kan lossen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Mannen verdienen meer dan vrouwen omdat vrouwen vaak parttime werken, met zwangerschapsverlof gaan of om de haverklap ziek zijn vanwege allerlei vage (psychologische) oorzaken.
Mannen zijn ook eerder bereid om tijd bij hun gezin op te offeren om aan hun carriere te werken, waardoor ze eerder een hogere positie zullen bekleden. Vrouwen zijn juist eerder bereid om compromissen te sluiten wat betreft werk om thuis voor de kinderen te zorgen.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Zou je zeggen, maar zo eet ik wel elke dag wat ik wil eten. Hoef ik niet af te wassen en smaakt het ook nog eens precies zoals ik wil.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:11 schreef Klokov het volgende:
Zelf koken als man wanneer je een relatie hebt
Hey MsCorpyquote:Op woensdag 10 september 2014 20:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En van die moeders voor hun f*cking kinderen alles uit hun handen laten donderen op het werk als er een ziek is, zodat de rest het weer op kan lossen.
En dan vragen ze zich nog af waarom er niet meer vrouwen zijn in de top van het bedrijfsleven
Ja inderdaad, zo irritant. Of overal naartoe met die kinderen, zwemles, tandarts weet ik veel wat.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:09 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En van die moeders voor hun f*cking kinderen alles uit hun handen laten donderen op het werk als er een ziek is, zodat de rest het weer op kan lossen.
En dan vragen ze zich nog af waarom er niet meer vrouwen zijn in de top van het bedrijfsleven
Ik vind koken geen probleem eigenlijk, wel leuk om te doen. Behalve als het na een lange dag + gym is, dan geen zin. Maar koken is wel leuk.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:11 schreef Klokov het volgende:
Zelf koken als man wanneer je een relatie hebt
Ziet er goed uitquote:
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ben jy een butch lesbian ofsow? Wil jy jongehtje sein?
quote:Op woensdag 10 september 2014 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik had je post beter gelezen en zag idd dat je niet serieus was. Vond het al zo gek
Ik was nog minder af dan dat ik kookquote:Op woensdag 10 september 2014 20:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zou je zeggen, maar zo eet ik wel elke dag wat ik wil eten. Hoef ik niet af te wassen en smaakt het ook nog eens precies zoals ik wil.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Assault riflequote:Op woensdag 10 september 2014 20:14 schreef G.R.S. het volgende:
Als ik een feminist word, dan mag jij me door het hoofd schieten. Het liefst met een TAR-21
Ff doorheen gebladerd, ken er een paar maar die hebben een nog kleinere userbase, in mijn omgeving tenminste.quote:Op woensdag 10 september 2014 17:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Er zijn genoeg opties ook als je geen bbm gebruikt.
http://blog.kaspersky.com/cryptomessaging/
Zoek een geschikte vent.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik vind het verschrikkelijk om telkens te horen dat ik in de keuken hoor godverdomme. Daarnaast verdienen jullie mannen tig meer geld dan ons. Alleen omdat jullie betere descisionmakers zijn en toevallig piemels hebben? Bullshit gewoon.
Wij vrouwen verdienen part-time te werken en net zoveel als jullie te verdienen. Jullie mogen ook wel eens de keuken in en een sandwich voor mij maken. Het liefst 100 gr kipfilet en 20+ kaas want anders ga ik weer over mijn macro's heen. Klein beetje mayo en een paar plakjes tomaat. Niet te dik want anders kan ik niet door mijn sandwich bijten. Daarnaast wordt het al gauw een kliederboel
Desert Eagle was mijn eerste keus maar toen bedacht ik me opeens dat ik de 80% van mijn kills met een TAR-21 heb gemaakt.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:17 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Assault rifle![]()
Liever deze:
[ afbeelding ]
Ben er nog steeds mee bezigquote:
Wat zijn de specs die je future hubby moet hebben? Dan helpen we je met zoeken.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Desert Eagle was mijn eerste keus maar toen bedacht ik me opeens dat ik de 80% van mijn kills met een TAR-21 heb gemaakt.
[..]
Ben er nog steeds mee bezig
goed puntquote:Op woensdag 10 september 2014 19:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
alleen een amateur neemt een Desert Eaglequote:Op woensdag 10 september 2014 20:23 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Desert Eagle was mijn eerste keus maar toen bedacht ik me opeens dat ik de 80% van mijn kills met een TAR-21 heb gemaakt.
[..]
Ben er nog steeds mee bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |