Nee, nee schuif dat niet af op Montelly. Dat was gewoon je eigen perversie die naar boven kwam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gymbroSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:56 schreef G.R.S. het volgende:
gymbroHey, dat lijkt verdomd veel op mijn fysiek afgelopen voorjaar. Hoe kom je op mijn fb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
JB en ik delen bijna alles met elkaarquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey, dat lijkt verdomd veel op mijn fysiek afgelopen voorjaar. Hoe kom je op mijn fb?
Eerst even een mooi opstelletje voor je schrijven over mijn seksuele escapades. Brb. Gewoon ff netjes wachten hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:54 schreef Awesome_ het volgende:
Mcnulty wanneer heb jij voor het laatst seks gehad?
Was jij niet die endo die voor het eerst zijn abs zag?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Hey, dat lijkt verdomd veel op mijn fysiek afgelopen voorjaar. Hoe kom je op mijn fb?
Ik heb de tijd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Eerst even een mooi opstelletje voor je schrijven over mijn seksuele escapades. Brb. Gewoon ff netjes wachten hoor.
Goedzo. Kan je mooi heel lang gaan wachten.quote:
Normaal kom je toch wat sterker uit hoek. Ik vind dit wel een beetje matig hoor. Begin je uit vorm te raken soms?quote:
Wat je zegt ben jezelf.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
Normaal kom je toch wat sterker uit hoek. Ik vind dit wel een beetje matig hoor. Begin je uit vorm te raken soms?
Awesome_ ik denk dat je awesomeness vergangelijk is.quote:
En zo heeft ze van mij ook weer een view extraquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vind dit echt zo retarded, doet ze echt met zowat alles. Gaat ze zelf oefeningen verzinnen en dan zie je dat ze wegglijdt en zo.
https://www.facebook.com/(...)46372&type=2&theater
quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:26 schreef Montelly het volgende:
Wie heeft hier King James bible gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |