SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 07-09-2014 14:14:57 ]If not now, then when.
Haha, wat een fucking vette videoclip.quote:
Laurent Garnier - Crispy Baconquote:Op zondag 7 september 2014 14:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey Henk, drop eens een favo track van jou.
lekker man 100mg kinderaspirinequote:Op zondag 7 september 2014 15:40 schreef no1uknow het volgende:
Gister weer pilletje gedaan, hela hola hopsasa
Klinkt goed, die eerste dan.quote:Op zondag 7 september 2014 14:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Laurent Garnier - Crispy Bacon
Nosferatu - Rattlesnake
Nosferatu vs Hamunaptra - road to salvation
quote:
Thanks Ray, toevallig vanavond de sauna in om mijn halve griep sneller te bestrijden.quote:
ik ook, stond vanmiddag op het veld nog te spacenquote:Op zondag 7 september 2014 16:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ging er iig kankerhard op, jeetje
sliep om 7 uur/half 8, half 11 moest ik pissen en stond ik nog steeds strakquote:Op zondag 7 september 2014 16:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik ook, stond vanmiddag op het veld nog te spacen
Ik ga nu een appelweek houden ter balans.
wauwww fucking aestheticquote:Op zondag 7 september 2014 15:17 schreef RaymondK het volgende:
Leg day of all leg days.
180kg oly squat on reps
300kg leg press on reps
130kg leg extention on reps
245kg kuitjes on ultra high reps
En nou carb-looien
Ps:
Iemand maakte perongeluk een foto van mn dike reet toen mn shredded ninja maatje werd gepic't
Lol
[ afbeelding ]
Welcome to the dark side.quote:Op zondag 7 september 2014 17:01 schreef RaymondK het volgende:
Fuck did it again.... Thuisbezorgd
And they better speed it up lol
Smakelijk.quote:Op zondag 7 september 2014 17:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Varkenshaassate met patat, halve kip, carpachio salade, ben&j kleintje
Zojuiste bezorgd
En wat eet je als avondeten?quote:Op zondag 7 september 2014 17:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Varkenshaassate met patat, halve kip, carpachio salade, ben&j kleintje
Zojuiste bezorgd
Hahahquote:
Wanneer ga je wedstrijden doen man?quote:Op zondag 7 september 2014 17:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahah
Over een uurtje of 2 nog Liter volle melk, bak kwark, en een weight gainer, en dan rest in pieces until tomorrow morning
Eet wedstrijd?quote:Op zondag 7 september 2014 17:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wanneer ga je wedstrijden doen man?
Breed publiek als in obesitas clienten?quote:Op zondag 7 september 2014 17:46 schreef V1z0R het volgende:
Ik zie Ray wel als vlogger, zoiets als sjouderdag maar dan voor breed publiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 september 2014 17:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Breed publiek als in obesitas clienten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Dan moet je op het instellingen knopje drukken en dan staat er in het menu "Go to profile page" of zo.quote:Op zondag 7 september 2014 17:58 schreef RaymondK het volgende:
Trouwens lekker met die messenger en die facebook app. Nu spring je dus naar de messeneger als je op iemand zn naam uit je vriendenlijstje klikt, maar je kan niet naar die persoon zn page toe meer![]()
Sowiezo waarom hebben ze dat uit elkaar getrokken??
Inb4 Sowiezo waarom facebook
Werkt enorm kut inderdaad.quote:Op zondag 7 september 2014 17:58 schreef RaymondK het volgende:
Trouwens lekker met die messenger en die facebook app. Nu spring je dus naar de messeneger als je op iemand zn naam uit je vriendenlijstje klikt, maar je kan niet naar die persoon zn page toe meer![]()
Facebook heeft whatsapp gekocht, willen ze samenvoegen denk ikquote:Op zondag 7 september 2014 17:58 schreef RaymondK het volgende:
Ah thanksquote:Op zondag 7 september 2014 18:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan moet je op het instellingen knopje drukken en dan staat er in het menu "Go to profile page" of zo.
Omdat ze met whatsapp willen concurreren. Ik vind die messenger app wel prettig, want je kan eenvoudig chatten terwijl je met andere dingen bezig bent, en dus niet naar een stand-alone app hoeft.
Waarom zouden ze willen concurreren eigenaar is hetzelfde? Lijkt me eerder dat ze de apps naar elkaar toe willen werken.quote:Op zondag 7 september 2014 18:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan moet je op het instellingen knopje drukken en dan staat er in het menu "Go to profile page" of zo.
Omdat ze met whatsapp willen concurreren. Ik vind die messenger app wel prettig, want je kan eenvoudig chatten terwijl je met andere dingen bezig bent, en dus niet naar een stand-alone app hoeft.
Euh yuriy?.....quote:Op zondag 7 september 2014 18:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In messenger rechtsboven, heb je die drie puntjes, dan krijg je ga naar profiel. profiel bekijkenquote:Op zondag 7 september 2014 18:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Euh yuriy?.....
Is dat in de messenger of in de facebook..... Ken het nie vinden geloof
[ afbeelding ]
Hmm. Gevonden alleen zit het bij mij onder de i van info.quote:Op zondag 7 september 2014 18:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
In messenger rechtsboven, heb je die drie puntjes, dan krijg je ga naar profiel. profiel bekijken
Nosferatu - Rattlesnakequote:Op zondag 7 september 2014 14:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Laurent Garnier - Crispy Bacon
Nosferatu - Rattlesnake
Nosferatu vs Hamunaptra - road to salvation
Enzyme X releases niet op waarde kunnen schattenquote:Op zondag 7 september 2014 19:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nosferatu - Rattlesnake![]()
![]()
![]()
allejezus
Klopt, is die piramidespel troep, had hem gevonden op de gym, stond uren in een hoekje.quote:Op zondag 7 september 2014 11:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol dat is van die piramidespel troep. Of verkoop jij ook en is dit een manier om te promoten?
Je was toch al eens op een PUA-cursus geweest voor 2 tientjes?quote:Op zondag 7 september 2014 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.rsdfreetour.com/
October 2, 2014: Amsterdam, Netherlands (7pm-10pm)
Fuaaaaarrkkk.
Weissman kom je ook??
Was afgelast.quote:Op zondag 7 september 2014 21:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je was toch al eens op een PUA-cursus geweest voor 2 tientjes?
Nee man, ben er nu wel even klaar mee.quote:Op zondag 7 september 2014 21:59 schreef Montelly het volgende:
Iemand nog naar Q-base als afsluiter?![]()
Etha?
"cursus omgaan met teleurstellingen gaat helaas niet door"quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 22:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
"cursus omgaan met teleurstellingen gaat helaas niet door"
was nice..quote:Op zondag 7 september 2014 22:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man, ben er nu wel even klaar mee.Hoe was lief?
quote:
Aardbei/framboos crew checkin' in. Je moet de siroop door je kwark doenquote:Op zondag 7 september 2014 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens is die Teissiere Limonade echt goed. Thanks voor degene die deze een tijd geleden tipte
binnenkort nieuwe cod op de ps4 ja tog!?!!quote:Op zondag 7 september 2014 23:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Aardbei/framboos crew checkin' in. Je moet de siroop door je kwark doen
gamen op je pcquote:
Nee man, Assassin's Creed Unity en The Division zijn de enige games waar ik naar uitkijkquote:Op zondag 7 september 2014 23:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
binnenkort nieuwe cod op de ps4 ja tog!?!!
the order 1823 ofzo is ook wel okequote:Op zondag 7 september 2014 23:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee man, Assassin's Creed Unity en The Division zijn de enige games waar ik naar uitkijk
AC wordt compleet kapot gemaakt.quote:Op zondag 7 september 2014 23:18 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee man, Assassin's Creed Unity en The Division zijn de enige games waar ik naar uitkijk
Ditquote:Op zondag 7 september 2014 23:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
AC wordt compleet kapot gemaakt.
PS4 exclusivequote:Op zondag 7 september 2014 23:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
the order 1823 ofzo is ook wel oke
AC2 blijft mijn favorietquote:Op zondag 7 september 2014 23:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
AC wordt compleet kapot gemaakt.
Wat is je platform dan?quote:
Quantum Break lijkt me ook wel een game met potentie. Visueel erg mooi maar het daadwerkelijk zo komt uit te zien is altijd de vraagquote:Op zondag 7 september 2014 23:26 schreef stinkie het volgende:
Gta ook trouwens.
En Fable 3 was ook niet best.
Ik heb mijn hoop gevestigd op Gears of War
Xboxquote:Op zondag 7 september 2014 23:27 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat is je platform dan?
zul je zien, hype hype en dan een anti=climax ala watch_dogsquote:Op zondag 7 september 2014 23:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Quantum Break lijkt me ook wel een game met potentie. Visueel erg mooi maar het daadwerkelijk zo komt uit te zien is altijd de vraag
[..]
Xbox
Cool, doet me een beetje denken aan deze:quote:
Watch_dogs = oude engine, games als The Division en Quantum Break zijn ontwikkeld in next-gen engines, dus hopelijk verschillen deze games niet zoveel van de demo'squote:Op zondag 7 september 2014 23:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
zul je zien, hype hype en dan een anti=climax ala watch_dogs
Dacht al... zie alleen maar gare games in die store... fifa 14, moto gp dat soort crap.quote:Op zondag 7 september 2014 23:45 schreef G.R.S. het volgende:
Gameplay demo's mattie, die tijdens E3 of Gamescom worden uitgebracht
Yeah, goed, maar vooral vermakelijk. Wel een serie die je gezien moet hebben imo. Toen ik ermee begon dacht ik wel "Hmm, is dit geen vrouwenserie?" maar dat is het niet echt.quote:Op maandag 8 september 2014 00:07 schreef VMSDKR het volgende:
Is Orange Is The New Black een goede serie?
Zit al op 24,1% dus probeer het wel gewoon. Thanks brahquote:Op maandag 8 september 2014 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Yeah, goed, maar vooral vermakelijk. Wel een serie die je gezien moet hebben imo. Toen ik ermee begon dacht ik wel "Hmm, is dit geen vrouwenserie?" maar dat is het niet echt.
Hey Hermanquote:Op zondag 7 september 2014 22:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
"cursus omgaan met teleurstellingen gaat helaas niet door"
lolquote:Op maandag 8 september 2014 03:00 schreef Drinky het volgende:
http://www.cheaptech.nl/iphone5/kloon
Die gebruikerservaringen, wat een sadness
Scoor ook de tropical variant eens.quote:Op zondag 7 september 2014 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens is die Teissiere Limonade echt goed. Thanks voor degene die deze een tijd geleden tipte
Die heb ik.quote:Op maandag 8 september 2014 07:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Scoor ook de tropical variant eens.
Die is wel baas ja.quote:
Hoe ging de strongmanrun? Was zaterdag toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:16 schreef Verbosity het volgende:
Net mijn laatste hardlooptraining erop zitten voor de Strongmanrun @12km in een uur. Wordt afzien om 21km met 33 obstakels uit te lopen.
Vervolgens weer puur richten op powerliften+oly lifts+bulk=nieuwe PR's. Trainen zal weer een stuk consequenter worden door meer structuur. Gym is namelijk weer tussen de middag open+studie begint weer. Laatste maanden weinig vaste trainingsdagen gehad door werk in de horeca wat meestal 's avond was en een sportschool welke in de avond juist geopend is....
ik heb daar wel eens een hoes voor mijn MacBook Pro Retina besteldquote:Op maandag 8 september 2014 03:00 schreef Drinky het volgende:
http://www.cheaptech.nl/iphone5/kloon
Die gebruikerservaringen, wat een sadness
Die gebruikerservaringen, alleen maar kleuters en laaggeletterdenquote:Op maandag 8 september 2014 08:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik heb daar wel eens een hoes voor mijn MacBook Pro Retina besteldGing toen ook al stuk om die kloons. Je hebt zelfs MacBook Air kloons
http://www.cheaptech.nl/macbook-clone
Ja die chinezen kost geen drol. Mochten je ouwelui hun eerste smartphone willen is dat een goeie optie voor weinig geld. Of een Nokia Lumia 530 ofzo, Windows Phone is behoorlijk populair bij de ouderen van dagen.quote:Op maandag 8 september 2014 09:14 schreef Questular het volgende:
Een Kloon telefoon zou ik nooit kopen. Wel kan ik zo een chinese smartphone aanraden.
http://www.doogeemobile.c(...)ch-8-0mp-camera.html
Deze heb ik laatst gekocht voor 80.- , mn huidige telefoon was kapot en een nieuwe door abbo verlenging was ook nog niet aan de orde. Prima ding. Volgende bestel ik gewoon weer vanuit China en verpats ik de gsm die ik bij mn abbo krijg.
Xiaomi, ook zeer aan te raden. Kun je gewoon uit een Europees pakhuis laten komen.quote:Op maandag 8 september 2014 09:14 schreef Questular het volgende:
Een Kloon telefoon zou ik nooit kopen. Wel kan ik zo een chinese smartphone aanraden.
http://www.doogeemobile.c(...)ch-8-0mp-camera.html
Deze heb ik laatst gekocht voor 80.- , mn huidige telefoon was kapot en een nieuwe door abbo verlenging was ook nog niet aan de orde. Prima ding. Volgende bestel ik gewoon weer vanuit China en verpats ik de gsm die ik bij mn abbo krijg.
Helemaal als je het spel volledig in het italiaans zet.quote:
Brah en brahdin, waarom niet The Witcher?quote:Op zondag 7 september 2014 23:26 schreef stinkie het volgende:
Gta ook trouwens.
En Fable 3 was ook niet best.
Ik heb mijn hoop gevestigd op Gears of War
Dan zou ik 5 eens een poging gevenquote:Op maandag 8 september 2014 10:06 schreef fathank het volgende:
Vice City is de laatste GTA die ik gespeeld heb. Sowieso een van de laatste games gok ik. Heb een jaar een Xbox 360 gehad, 3 keer aangehad toen maar weer verkocht.
Wel eens wat gespeeld bij een maat, maar het kan me gewoon niet meer bekoren. Na 10 minuten ben ik er weer klaar mee. Enige wat ik wat langer kan doen is Gran Turismo, mits een goeie setup met fatsoenlijke stoel en fatsoenlijk stuurtje. Maar dat ga ik thuis niet neerzetten, heb ik simpelweg het geld niet voor over om af en toe eens een half uurtje achter te kruipen.quote:Op maandag 8 september 2014 10:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dan zou ik 5 eens een poging geven![]()
Ga je echt 0,0 spijt van krijgen.
Helemaal als je online gaat, een Chinook pakt en dan andere spelers(die niks vermoedend rondrijden) met auto en al optilt en in zee dumpt.![]()
![]()
Ik zie vooral naar de zijkant uitpuilende quads.quote:Op zondag 7 september 2014 15:17 schreef RaymondK het volgende:
Leg day of all leg days.
180kg oly squat on reps
300kg leg press on reps
130kg leg extention on reps
245kg kuitjes on ultra high reps
En nou carb-looien
Ps:
Iemand maakte perongeluk een foto van mn dike reet toen mn shredded ninja maatje werd gepic't
Lol
[ afbeelding ]
LOLquote:Op maandag 8 september 2014 11:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik zie vooral naar de zijkant uitpuilende quads.
Je hebt tegenwoordig twee Tropical varianten. Die nieuwe vind ik beter, maar sinds een paar maanden ben ik een groot fan van de Cranberry en Citroen/Limoen smaken geworden.quote:Op maandag 8 september 2014 07:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Scoor ook de tropical variant eens.
Bij mijn Appie hier hebben ze em niet in het assortiment. Is echt zo'n mini-buurtsuper appiequote:Op maandag 8 september 2014 12:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig twee Tropical varianten. Die nieuwe vind ik beter, maar sinds een paar maanden ben ik een groot fan van de Cranberry en Citroen/Limoen smaken geworden.
Online is wel cool inderdaad, alleen ben er wel een beetje op uitgekeken nu. Enige wat ik nog doe is in die Lazer zitten en mensen afknallen.quote:Op maandag 8 september 2014 10:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dan zou ik 5 eens een poging geven![]()
Ga je echt 0,0 spijt van krijgen.
Helemaal als je online gaat, een Chinook pakt en dan andere spelers(die niks vermoedend rondrijden) met auto en al optilt en in zee dumpt.![]()
![]()
Zwaar maar gehaald, uiteindelijk in 2:46 uitgelopen. Rond de 1400e plaats geëindigd van de 7300 deelnemers. Eerste 18 km's gingen me nog vrij gemakkelijk af. Daarna last gehad van acute spierpijn en kramp in die laatste km's. Was dus al lang blij dat de finish in zicht was.quote:Op maandag 8 september 2014 08:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe ging de strongmanrun? Was zaterdag toch?
quote:Op maandag 8 september 2014 14:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zwaar maar gehaald, uiteindelijk in 2:46 uitgelopen. Rond de 1400e plaats geëindigd van de 7300 deelnemers. Eerste 18 km's gingen me nog vrij gemakkelijk af. Daarna last gehad van acute spierpijn en kramp in die laatste km's. Was dus al lang blij dat de finish in zicht was.
hnnnggggquote:Op maandag 8 september 2014 11:28 schreef Eleiko het volgende:
https://decorrespondent.n(...)27114558252-b1701a76
quote:Op maandag 8 september 2014 10:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Helemaal als je het spel volledig in het italiaans zet.Ik kon een klein beetje Spaans, dus ik kwam er toen wel uit. En 2 vond ik zo awesome dat je met geld kon smijten, volgens mij heb ik voor elke zwerver in het spel wel 2 appartementen betaalt
[..]
Brah en brahdin, waarom niet The Witcher?
GTA kapot? Nah, ik vond 5 juist awesome. 4 was echt pauper ja, en SA ook. Maar die laatste waarschijnlijk omdat ik kots op die urban koeltoer.
Gefeliciteerd. Het enige wat dat aangeeft is dat je een leven moet zoeken.quote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
rFactor renault megane throphy mod
[ afbeelding ]
Ik behoor tot de snelste van de online server die deze mod draait.
Voor homo mannen en Fanta, IrCute, JB en ikquote:Op maandag 8 september 2014 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat ene tijdschrift voor homo mannen?
quote:Op maandag 8 september 2014 20:28 schreef Klokov het volgende:
Kate Upton heeft ook wel een beetje een koelkastfiguur (Sapstengel, 2014)
Nee ik heb talent.quote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Het enige wat dat aangeeft is dat je een leven moet zoeken.
Wou je zeggen dat jij ouder bent dan 14?quote:Op maandag 8 september 2014 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee ik heb talent.
Ik kon ook al gelijk kneedown links en rechts met motor na eerste keer proberen op circuit.
Gemiste roeping helaas, heb me in mijn tienerjaren wel rot gevoeld.
We trainen in de ochtend/middag omdat we geen loonslaven zijn- crewquote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef Montelly het volgende:
Wtf doen jullie op fok, ga eens trainen sukkeltjes..
F1 coureurs bakken er niks van in racesims doorgaans. Uitzondering was Schumacher toen ie er 7 maanden uit lag nadat hij zn been brak met een crash op silverstone in'99quote:Op maandag 8 september 2014 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee ik heb talent.
Ik kon ook al gelijk kneedown links en rechts met motor na eerste keer proberen op circuit.
Gemiste roeping helaas, heb me in mijn tienerjaren wel rot gevoeld.
Wil je erover praten bij onz-fb?quote:
Typisch voor een snitch om zoiets te zeggen.quote:
Wat ben je dan?quote:Op maandag 8 september 2014 21:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
We trainen in de ochtend/middag omdat we geen loonslaven zijn- crew
noem namenquote:Op maandag 8 september 2014 22:50 schreef Montelly het volgende:
Mensen die in fb-topic gaan klagen als ze iets niet aanstaat dat hier gepost wordt, kk wat een treurig leven moet je dan hebben, spring vooral niet voor de trein.
quote:Op maandag 8 september 2014 22:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Typisch voor een snitch om zoiets te zeggen.
throwback thursday on a mondayquote:
Onzin, ze doen tegenwoordig niets anders.quote:Op maandag 8 september 2014 21:31 schreef fathank het volgende:
[..]
F1 coureurs bakken er niks van in racesims doorgaans. Uitzondering was Schumacher toen ie er 7 maanden uit lag nadat hij zn been brak met een crash op silverstone in'99
ahahah nicequote:Op maandag 8 september 2014 23:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
throwback thursday on a monday
im in
Pow.quote:Op maandag 8 september 2014 23:29 schreef Montelly het volgende:
ok laatste, dit is genant helemaal grijs gedraaid op cd-walkman
[ afbeelding ]
linkje?quote:Op maandag 8 september 2014 22:50 schreef Montelly het volgende:
Mensen die in fb-topic gaan klagen als ze iets niet aanstaat dat hier gepost wordt, kk wat een treurig leven moet je dan hebben, spring vooral niet voor de trein.
De simulators die fabrieken hebben staan zijn wel ff wat anders als je PS3, Playseat en logitech stuurtje van 200 piekquote:Op maandag 8 september 2014 23:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Onzin, ze doen tegenwoordig niets anders.
Sterker nog, de sims van de teams zijn gebaseerd op de rFactor engine.
200 foto's van walvissen voorbij scrollen, no thanks Jeff. Post gewoon normaal.quote:Op maandag 8 september 2014 22:50 schreef Montelly het volgende:
Eens met Klokovquote:Op dinsdag 9 september 2014 08:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
200 foto's van walvissen voorbij scrollen, no thanks Jeff. Post gewoon normaal.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
200 foto's van walvissen voorbij scrollen, no thanks Jeff. Post gewoon normaal.
dat is gewoon controle over je abs hebben. Niks met endo ecto of wat te maken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:33 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10203872923895791
Endo-feels#heyyuri
Sowieso gaat dit niet werken. Wel goed geprobeerd maatje.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:32 schreef fathank het volgende:
B&H / Het grote McNulty en Montelly waren op Nijlpaardensafari-topic
Geregeld.
Die is fucking grappig.quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:33 schreef Ethanolic het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=10203872923895791
Endo-feels#heyyuri
quote:Op dinsdag 9 september 2014 09:32 schreef fathank het volgende:
B&H / Het grote McNulty en Montelly waren op Nijlpaardensafari-topic
Geregeld.
Nog 5 uurtjes hierquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:07 schreef JaqenHghar het volgende:
Nog 2 uur en dan mag ik weer eten![]()
Fucking Rolo zit me de hele dag al aan te kijken.
#IFfeels
Zoiets bedoel jequote:Op dinsdag 9 september 2014 09:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat is gewoon controle over je abs hebben. Niks met endo ecto of wat te maken.
kan ik ook LOL
zo uit en in bedoel ik, clear abs not @ this very moment![]()
Klinkt goed, zal wel weer een godsvermogen kosten niet?quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol. Hier bij mij op school heb je gewoon een fucking ziek buffet; gekookte eieren, cereal, soep, fruit, zieke stokbroden met beleg etc. etc. Je kan zelfs pasta en verse pizza's laten maken. Hoe sickening.
Valt wel mee allemaal.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Klinkt goed, zal wel weer een godsvermogen kosten niet?
Daar heb ik me vorig semester helemaal scheelgevreten.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol. Hier bij mij op school heb je gewoon een fucking ziek buffet; gekookte eieren, cereal, soep, fruit, zieke stokbroden met beleg etc. etc. Je kan zelfs pasta en verse pizza's laten maken. Hoe sickening.
Niet HES he.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daar heb ik me vorig semester helemaal scheelgevreten.Chille locatie is dat.
Ik heb daar afgelopen half jaar gezeten voor een Minor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet HES he.Doe toch een andere opleiding nu.
yupquote:
1200 kcal?quote:Op dinsdag 9 september 2014 11:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nope, 18/6. Zes uurtjes is genoeg om al m'n kcal binnen te werken
Het is nog geen 3 uur. Dan kak ik meestal in en val ik bijna in slaapquote:
heey weissmannquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:06 schreef Montelly het volgende:
Soms he...soms zit ik met een vriendin jullie keihard uit te lachen om wat hier gepost wordt.
Die is echt lelijk ja.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:57 schreef Ethanolic het volgende:
Zit nu op die kaolo WBW. Wat een aidslocatie is dat zeg.
Dan was FMB nog beter.
Hoax, alsof je een vriendin hebtquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:06 schreef Montelly het volgende:
Soms he...soms zit ik met een vriendin jullie keihard uit te lachen om wat hier gepost wordt.
Ray srs, wat je ook doet: Neem niet onderstaande stoel.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:18 schreef RaymondK het volgende:
komt straks iemand van de arbo langs die wel ff gaat vertellen waarom Ray niet kan blijven zitten hele dagen... en waarom die last van z'n onderrug heb tijdens het zitten![]()
ik vroeg aan een instantie hier of ze teststoelen hadden met een actieve zithouden waarvan de zitting dus los zit en kantelt. Of ik ff zo een stoel mocht uitproberen.
Maar nee, ze mosten gelijk langskomen om m'n werkplek te analyzeren.
Ben benieuwd LOL
Maar ik mot gewoon een stoel met losse zitten. Weet zelf allang wat er aan de hand is en alles...
![]()
haha thanks.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ray srs, wat je ook doet: Neem niet onderstaande stoel.
[ afbeelding ]
Fucking cowboy rommel, hoe vaak ik daarmee wel niet op mn bek ben gegaan tijdens stage.
Tssk de enige die hier een vriendin heeft is Etha en zij is niet eens een persoon maar een spambot.quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:06 schreef Montelly het volgende:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 12:06 schreef Montelly het volgende:
Soms he...soms zit ik samen met MsMessy jullie keihard uit te lachen om wat hier gepost wordt.
Balt Montelly je MsMessy?quote:
Niks zo nauw als je eigen klauwquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:51 schreef fathank het volgende:
[..]
De simulators die fabrieken hebben staan zijn wel ff wat anders als je PS3, Playseat en logitech stuurtje van 200 piek.
http://www.rfactor-pro.com/About.aspxquote:The rFactor Pro product was the outcome of a major development partnership with a high budget F1 team, to create a simulator that is not only physically accurate, but which is also visually and aurally realistic. In 2008 rFactor Pro was released for sale to other teams and organisations and is now being used extensively in both motorsport, by most of the F1 teams and NASCAR manufacturers, and the automotive industry, by OEMs in North America, Japan and Europe as well as by T1 suppliers and engineering consultancies.
rFactor Pro licenses and extends the graphics engine from the computer game rFactor.
hommodingquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ray srs, wat je ook doet: Neem niet onderstaande stoel.
[ afbeelding ]
Fucking cowboy rommel, hoe vaak ik daarmee wel niet op mn bek ben gegaan tijdens stage.
"Ja dit is goed voor je rug en shit, ergonomie youknowwhatImsayin" Nope.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
lolquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:46 schreef Awesome_ het volgende:
Jullie klinken als mensen die niet deadliften met je rugpijntjes
Ik wou dat jij eens een week mijn pijn kon ervaren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:46 schreef Awesome_ het volgende:
Jullie klinken als mensen die niet deadliften met je rugpijntjes
Goed zo. Wel een beetje gezond bezig blijven.quote:
Gebaseerd op de grafische engine ja. De setup eromheen is wel heel wat anders dan je Honda CRX bureaustoeltje thuis. Of heb jij thuis ook een simulator op hydraulics staan? Zet een coureur achter je PS3 en je logitech stuurtje op de bank, no way dat hij in de buurt komt van de ingame online toprijders.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
http://www.rfactor-pro.com/About.aspx
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Gebaseerd op de grafische engine ja. De setup eromheen is wel heel wat anders dan je Honda CRX bureaustoeltje thuis. Of heb jij thuis ook een simulator op hydraulics staan?
Setup boeit geen fuck. Principe van racen / begrijpen hoe je snelle tijden kan neer zetten verandert daardoor niet ofzo.quote:a simulator that is not only physically accurate
En dat gevoel hebben coureurs dus niet op je setup van 200 piek en rijden daardoor geen deuk in een pakkie boter. Maar wees jij maar overtuigd van je eigen talent. Heb je tenminste nog iets waar je goed in bent.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Setup boeit geen fuck. Principe van racen / begrijpen hoe je snelle tijden kan neer zetten verandert daardoor niet ofzo.Hooguit is het 'gevoel' anders, en dat 'gevoel' is bij elke mod weer anders dus moet je weer opnieuw leren rijden. Als je met de ene mod snel bent dan zal je dit kunstje ook kunnen herhalen met een ekte f1 sim.
De enige verschillen zijn dat ik niet 100kg met mijn linkervoet moet pressen om maximaal te kunnen remmen, geen feedback krijg van wat de auto doet, en dat ik niet met de specificaties / gedrag van hun auto kan rijden.
Onzin.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:20 schreef fathank het volgende:
[..]
En dat gevoel hebben coureurs dus niet op je setup van 200 piek en rijden daardoor geen deuk in een pakkie boter. Maar wees jij maar overtuigd van je eigen talent. Heb je tenminste nog iets waar je goed in bent.
Is goed knul.quote:
Haal dan een verse bodem bij de appie en beleg em zelf. brb voor 10 euro heb je 3 huge motherfuckersquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
Kut Domino's man, je hebt die be the chef pizza's waarbij je een bodem kiest en zelf ingredienten. Eerder was het gewoon prijs van de bodem en alles gratis, had je voor een tientje een goed gevulde pizza.
Nu betaal je per ding 0.75 euro. Brb 16 euro voor 1 pizza, no thanks jeff
Ik heb in mijn newbie dagen weleens geraced met een gozer die getest heeft met F3 auto en hij zei dat het vrij vergelijkbaar is.quote:
Ik diverse F1 coureurs in interviews horen zeggen dat ze er geen kut van bakken in computerspelletjes.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb in mijn newbie dagen weleens geraced met een gozer die getest heeft met F3 auto en hij zei dat het vrij vergelijkbaar is.
Dit zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik diverse F1 coureurs in interviews horen zeggen dat ze er geen kut van bakken in computerspelletjes.
Doe bodems zijn alleen niet zo lekker. Ik ga maandag wel naar Italiaan, dan is het 6 euro bij afhalen voor een sickening pizza.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Haal dan een verse bodem bij de appie en beleg em zelf. brb voor 10 euro heb je 3 huge motherfuckers
denken dat jij hetzelfde doet als een simulator van $200kquote:
Damn heb nu trek in roti.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doe bodems zijn alleen niet zo lekker. Ik ga maandag wel naar Italiaan, dan is het 6 euro bij afhalen voor een sickening pizza.
Voor nu maar spare ribs besteld
Max Chilton gebruikt ook rfactor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb in mijn newbie dagen weleens geraced met een gozer die getest heeft met F3 auto en hij zei dat het vrij vergelijkbaar is.
Rubens Barrichello, Alan McNish doen ook aan simracen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik diverse F1 coureurs in interviews horen zeggen dat ze er geen kut van bakken in computerspelletjes.
Doe ik ook niet maar rFactor is wel wat minder een 'computerspelletje' dan need for speed, dirt, grid, gran turismo of welke andere 'racesim' dan ook.Zet mij in zo'n f1 sim en ik zal er gewoon snelle tijden uit kunnen pompen hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef fathank het volgende:
[..]
denken dat jij hetzelfde doet als een simulator van $200k
Domino's heeft toch ook een paar van die dagen dat je voor 5 een pizza kunt ophalen ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
Op dinsdag 9 september 2014 16:52 schreef fathank het volgende:
Kiek em op zn pikkie getrapt zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doe ik ook niet maar rFactor is wel wat minder een 'computerspelletje' dan need for speed, dirt, grid, gran turismo of welke andere 'racesim' dan ook.Zet mij in zo'n f1 sim en ik zal er gewoon snelle tijden uit kunnen pompen hoor.
Weet jij er wat vanaf?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kiek em op zn pikkie getrapt zijn![]()
![]()
En dat baseer je op je resultaten met je pctje thuis.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doe ik ook niet maar rFactor is wel wat minder een 'computerspelletje' dan need for speed, dirt, grid, gran turismo of welke andere 'racesim' dan ook.Zet mij in zo'n f1 sim en ik zal er gewoon snelle tijden uit kunnen pompen hoor.
Idem.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Van racesims 0. Maar van dit soort rage om niks kan ik wel lachen
Bespaar je de moeite. Maar vertel, van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zal eens een filmpje proberen te schieten met mijn telefoon later vanavond
post nog wat billen van meisjes andersquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:26 schreef McNulty het volgende:
Kuttopic gaat alleen maar over poepracen.
Idd, liever billen van meisjes dan poepracenquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
post nog wat billen van meisjes anders
Sowieso! Ik heb me een beetje laten gaan afgelopen wekenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed zo. Wel een beetje gezond bezig blijven.
Kom je nog wel eens in Eindhoven (nohossel)?
Is gewoon standaard legday? Je kunt niet eens zien of ze daadwerkelijk dat gewicht squat mattiequote:Op dinsdag 9 september 2014 19:06 schreef Montelly het volgende:
GRS, JB, Ir, Fanta letten jullie even op?
Geprobeerd de livestream te kijken, wat een ramp zegquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:23 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaawwd![]()
hij is wel kaolo mooi
ja ik ook, lukt hier ook niet gvdquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Geprobeerd de livestream te kijken, wat een ramp zeg
Waarom kom jij uberhaupt nog in dit topic? Een klacht posten en terugkruipen in je hol is het enige wat je doet. Blijf dan lekker daar smerige parasiet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
post nog wat billen van meisjes anders
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Idd, liever billen van meisjes dan poepracen
Ik ben zo anti-apple. Overpriced en inferieure specs. Nu pas komen ze met grotere schermen. No thanks stevejobs.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:23 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaawwd![]()
hij is wel kaolo mooi
En 8MP maar?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet er idd goed uit en volgens mij best een verandering tov de vorige modellen. Die leken altijd nog wel een beetje op elkaar.
ik had er eerlijk gezegd meer op gerekend, 13 at leastquote:
zeg gewoon tricepsquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je je achterkant van je armen lekker buff maken?
Als ik in spiegel kijk naar mijn achter bovenarmen is echt DYEL
vanaf 3MP maken je ogen al geen onderscheid en gaat formaat een rol spelenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
MP zegt weinig over de kwaliteit camera.
HAHAHAHAHAAH geen apple product hebben, loserquote:
Op de kop aftrekken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je je achterkant van je armen lekker buff maken?
Als ik in spiegel kijk naar mijn achter bovenarmen is echt DYEL
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
vanaf 3MP maken je ogen al geen onderscheid en gaat formaat een rol spelen
Ik had toevallig één van de eerste iPhone 2G's in Nederland toen die nog niet in NL uit was. Ik rock nu Android though.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAH geen apple product hebben, loser
1987 stuurde een telegram. Ze willen hun woord terugquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:10 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
iWatch is ook gers zeg
Ik was er dit jaar bij.quote:
correct, 1985 checking inquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
1987 stuurde een telegram. Ze willen hun woord terug
oh man, was genieten zekerquote:
Apple can suck on my apples.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:11 schreef stinkie het volgende:
Stelletje paupers. 3 iPads en 2 iPhones. Alles minder dan dat en je mag je gaan schamen
voortaan mag je U zeggen tegen me.quote:
daaag, <1985?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
voortaan mag je U zeggen tegen me.
ja wtfffquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:16 schreef G.R.S. het volgende:
Apple Watch Edition met 18 karaats goud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |