SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 07-09-2014 14:14:57 ]If not now, then when.
Haha, wat een fucking vette videoclip.quote:
Laurent Garnier - Crispy Baconquote:Op zondag 7 september 2014 14:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey Henk, drop eens een favo track van jou.
lekker man 100mg kinderaspirinequote:Op zondag 7 september 2014 15:40 schreef no1uknow het volgende:
Gister weer pilletje gedaan, hela hola hopsasa
Klinkt goed, die eerste dan.quote:Op zondag 7 september 2014 14:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Laurent Garnier - Crispy Bacon
Nosferatu - Rattlesnake
Nosferatu vs Hamunaptra - road to salvation
quote:
Thanks Ray, toevallig vanavond de sauna in om mijn halve griep sneller te bestrijden.quote:
ik ook, stond vanmiddag op het veld nog te spacenquote:Op zondag 7 september 2014 16:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ging er iig kankerhard op, jeetje
sliep om 7 uur/half 8, half 11 moest ik pissen en stond ik nog steeds strakquote:Op zondag 7 september 2014 16:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik ook, stond vanmiddag op het veld nog te spacen
Ik ga nu een appelweek houden ter balans.
wauwww fucking aestheticquote:Op zondag 7 september 2014 15:17 schreef RaymondK het volgende:
Leg day of all leg days.
180kg oly squat on reps
300kg leg press on reps
130kg leg extention on reps
245kg kuitjes on ultra high reps
En nou carb-looien
Ps:
Iemand maakte perongeluk een foto van mn dike reet toen mn shredded ninja maatje werd gepic't
Lol
[ afbeelding ]
Welcome to the dark side.quote:Op zondag 7 september 2014 17:01 schreef RaymondK het volgende:
Fuck did it again.... Thuisbezorgd
And they better speed it up lol
Smakelijk.quote:Op zondag 7 september 2014 17:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Varkenshaassate met patat, halve kip, carpachio salade, ben&j kleintje
Zojuiste bezorgd
En wat eet je als avondeten?quote:Op zondag 7 september 2014 17:23 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Varkenshaassate met patat, halve kip, carpachio salade, ben&j kleintje
Zojuiste bezorgd
Hahahquote:
Wanneer ga je wedstrijden doen man?quote:Op zondag 7 september 2014 17:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahah
Over een uurtje of 2 nog Liter volle melk, bak kwark, en een weight gainer, en dan rest in pieces until tomorrow morning
Eet wedstrijd?quote:Op zondag 7 september 2014 17:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Wanneer ga je wedstrijden doen man?
Breed publiek als in obesitas clienten?quote:Op zondag 7 september 2014 17:46 schreef V1z0R het volgende:
Ik zie Ray wel als vlogger, zoiets als sjouderdag maar dan voor breed publiek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 7 september 2014 17:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Breed publiek als in obesitas clienten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Dan moet je op het instellingen knopje drukken en dan staat er in het menu "Go to profile page" of zo.quote:Op zondag 7 september 2014 17:58 schreef RaymondK het volgende:
Trouwens lekker met die messenger en die facebook app. Nu spring je dus naar de messeneger als je op iemand zn naam uit je vriendenlijstje klikt, maar je kan niet naar die persoon zn page toe meer![]()
Sowiezo waarom hebben ze dat uit elkaar getrokken??
Inb4 Sowiezo waarom facebook
Werkt enorm kut inderdaad.quote:Op zondag 7 september 2014 17:58 schreef RaymondK het volgende:
Trouwens lekker met die messenger en die facebook app. Nu spring je dus naar de messeneger als je op iemand zn naam uit je vriendenlijstje klikt, maar je kan niet naar die persoon zn page toe meer![]()
Facebook heeft whatsapp gekocht, willen ze samenvoegen denk ikquote:Op zondag 7 september 2014 17:58 schreef RaymondK het volgende:
Ah thanksquote:Op zondag 7 september 2014 18:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan moet je op het instellingen knopje drukken en dan staat er in het menu "Go to profile page" of zo.
Omdat ze met whatsapp willen concurreren. Ik vind die messenger app wel prettig, want je kan eenvoudig chatten terwijl je met andere dingen bezig bent, en dus niet naar een stand-alone app hoeft.
Waarom zouden ze willen concurreren eigenaar is hetzelfde? Lijkt me eerder dat ze de apps naar elkaar toe willen werken.quote:Op zondag 7 september 2014 18:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan moet je op het instellingen knopje drukken en dan staat er in het menu "Go to profile page" of zo.
Omdat ze met whatsapp willen concurreren. Ik vind die messenger app wel prettig, want je kan eenvoudig chatten terwijl je met andere dingen bezig bent, en dus niet naar een stand-alone app hoeft.
Euh yuriy?.....quote:Op zondag 7 september 2014 18:02 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
In messenger rechtsboven, heb je die drie puntjes, dan krijg je ga naar profiel. profiel bekijkenquote:Op zondag 7 september 2014 18:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Euh yuriy?.....
Is dat in de messenger of in de facebook..... Ken het nie vinden geloof
[ afbeelding ]
Hmm. Gevonden alleen zit het bij mij onder de i van info.quote:Op zondag 7 september 2014 18:15 schreef V1z0R het volgende:
[..]
In messenger rechtsboven, heb je die drie puntjes, dan krijg je ga naar profiel. profiel bekijken
Nosferatu - Rattlesnakequote:Op zondag 7 september 2014 14:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Laurent Garnier - Crispy Bacon
Nosferatu - Rattlesnake
Nosferatu vs Hamunaptra - road to salvation
Enzyme X releases niet op waarde kunnen schattenquote:Op zondag 7 september 2014 19:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nosferatu - Rattlesnake![]()
![]()
![]()
allejezus
Klopt, is die piramidespel troep, had hem gevonden op de gym, stond uren in een hoekje.quote:Op zondag 7 september 2014 11:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol dat is van die piramidespel troep. Of verkoop jij ook en is dit een manier om te promoten?
Je was toch al eens op een PUA-cursus geweest voor 2 tientjes?quote:Op zondag 7 september 2014 21:34 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.rsdfreetour.com/
October 2, 2014: Amsterdam, Netherlands (7pm-10pm)
Fuaaaaarrkkk.
Weissman kom je ook??
Was afgelast.quote:Op zondag 7 september 2014 21:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Je was toch al eens op een PUA-cursus geweest voor 2 tientjes?
Nee man, ben er nu wel even klaar mee.quote:Op zondag 7 september 2014 21:59 schreef Montelly het volgende:
Iemand nog naar Q-base als afsluiter?![]()
Etha?
"cursus omgaan met teleurstellingen gaat helaas niet door"quote:
quote:Op zondag 7 september 2014 22:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
"cursus omgaan met teleurstellingen gaat helaas niet door"
was nice..quote:Op zondag 7 september 2014 22:01 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nee man, ben er nu wel even klaar mee.Hoe was lief?
quote:
Aardbei/framboos crew checkin' in. Je moet de siroop door je kwark doenquote:Op zondag 7 september 2014 22:17 schreef Ethanolic het volgende:
Overigens is die Teissiere Limonade echt goed. Thanks voor degene die deze een tijd geleden tipte
binnenkort nieuwe cod op de ps4 ja tog!?!!quote:Op zondag 7 september 2014 23:14 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Aardbei/framboos crew checkin' in. Je moet de siroop door je kwark doen
gamen op je pcquote:
Nee man, Assassin's Creed Unity en The Division zijn de enige games waar ik naar uitkijkquote:Op zondag 7 september 2014 23:14 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
binnenkort nieuwe cod op de ps4 ja tog!?!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |