SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 07-09-2014 14:14:57 ]If not now, then when.
Haha, wat een fucking vette videoclip.quote:
Laurent Garnier - Crispy Baconquote:Op zondag 7 september 2014 14:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hey Henk, drop eens een favo track van jou.
lekker man 100mg kinderaspirinequote:Op zondag 7 september 2014 15:40 schreef no1uknow het volgende:
Gister weer pilletje gedaan, hela hola hopsasa
Klinkt goed, die eerste dan.quote:Op zondag 7 september 2014 14:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Laurent Garnier - Crispy Bacon
Nosferatu - Rattlesnake
Nosferatu vs Hamunaptra - road to salvation
quote:
Thanks Ray, toevallig vanavond de sauna in om mijn halve griep sneller te bestrijden.quote:
ik ook, stond vanmiddag op het veld nog te spacenquote:Op zondag 7 september 2014 16:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ging er iig kankerhard op, jeetje
sliep om 7 uur/half 8, half 11 moest ik pissen en stond ik nog steeds strakquote:Op zondag 7 september 2014 16:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik ook, stond vanmiddag op het veld nog te spacen
Ik ga nu een appelweek houden ter balans.
wauwww fucking aestheticquote:Op zondag 7 september 2014 15:17 schreef RaymondK het volgende:
Leg day of all leg days.
180kg oly squat on reps
300kg leg press on reps
130kg leg extention on reps
245kg kuitjes on ultra high reps
En nou carb-looien
Ps:
Iemand maakte perongeluk een foto van mn dike reet toen mn shredded ninja maatje werd gepic't
Lol
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |