Gefeliciteerd. Het enige wat dat aangeeft is dat je een leven moet zoeken.quote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
rFactor renault megane throphy mod
[ afbeelding ]
Ik behoor tot de snelste van de online server die deze mod draait.
Voor homo mannen en Fanta, IrCute, JB en ikquote:Op maandag 8 september 2014 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat ene tijdschrift voor homo mannen?
quote:Op maandag 8 september 2014 20:28 schreef Klokov het volgende:
Kate Upton heeft ook wel een beetje een koelkastfiguur (Sapstengel, 2014)
Nee ik heb talent.quote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Het enige wat dat aangeeft is dat je een leven moet zoeken.
Wou je zeggen dat jij ouder bent dan 14?quote:Op maandag 8 september 2014 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee ik heb talent.
Ik kon ook al gelijk kneedown links en rechts met motor na eerste keer proberen op circuit.
Gemiste roeping helaas, heb me in mijn tienerjaren wel rot gevoeld.
We trainen in de ochtend/middag omdat we geen loonslaven zijn- crewquote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef Montelly het volgende:
Wtf doen jullie op fok, ga eens trainen sukkeltjes..
F1 coureurs bakken er niks van in racesims doorgaans. Uitzondering was Schumacher toen ie er 7 maanden uit lag nadat hij zn been brak met een crash op silverstone in'99quote:Op maandag 8 september 2014 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee ik heb talent.
Ik kon ook al gelijk kneedown links en rechts met motor na eerste keer proberen op circuit.
Gemiste roeping helaas, heb me in mijn tienerjaren wel rot gevoeld.
Wil je erover praten bij onz-fb?quote:
Typisch voor een snitch om zoiets te zeggen.quote:
Wat ben je dan?quote:Op maandag 8 september 2014 21:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
We trainen in de ochtend/middag omdat we geen loonslaven zijn- crew
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |