SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In Babes&Hunks is het steeds mevrouw Upton waar iedereen het over heeft. Er zijn toch wel mooiere of interessantere vrouwelijke schepsels te vinden?![]()
Klacht: overhyped op Kate Upton'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
quote:Op maandag 8 september 2014 20:17 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Smaken verschillen. Wat doe je eraan?
Sommige mannen smaken, wat doe je eraan?quote:Op maandag 8 september 2014 20:17 schreef cohen het volgende:
Sommigen vallen op mannen! Wat doe je eraan?
quote:
dit,quote:Op maandag 8 september 2014 20:27 schreef Salmannasser het volgende:
terechte klacht kate upton heeft een doorlopende rug niet dat ik haar niet zo doen maar krijg ook een beetje het gevoel dat ze door de reptilians wordt gepusht om mannen te indoctrineren met seksuele gedachten zodat we niet vooruit komen in de samenleving
quote:Op maandag 8 september 2014 20:45 schreef michiel_merk het volgende:
Smaken verschillen. Wat doe je eraan?
En deze diepgaande filosofie steun ik ook:quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 20:27 schreef Salmannasser het volgende:
terechte klacht kate upton heeft een doorlopende rug niet dat ik haar niet zo doen maar krijg ook een beetje het gevoel dat ze door de reptilians wordt gepusht om mannen te indoctrineren met seksuele gedachten zodat we niet vooruit komen in de samenleving
Tove Lo>Alle vrouwenquote:Op maandag 8 september 2014 21:03 schreef GZ1000 het volgende:
Vmaken serschillen. Wat doe je eraan.
[..]
En deze diepgaande filosofie steun ik ook:
[..]
Ja, echt hèquote:Op maandag 8 september 2014 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Alleen op een forum vinden ze Kate Upton niet lekker.
Ik wel dus, maar dat blijft aardig stil hier op een paar vriendjes van me na.quote:Op maandag 8 september 2014 22:01 schreef KaoloJoeka het volgende:
Waarom heeft niemand het over de gezonde memmen van Ariana Grande en Victoria Justice, die tevens zijn uitgelekt.
Achja gelukkig hebben we echte foto's en valt me niet tegen.quote:Op maandag 8 september 2014 22:03 schreef Sapstengel het volgende:
Te erg geshopt ook die sports illustrated foto's:
[ afbeelding ]
heeft gewoon iemand die polygonal lasso gebruikt daar
quote:Op maandag 8 september 2014 22:03 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Veel. Ik fap niet op "chicks" met koelkast fysieken of geshopte foto's.quote:Op maandag 8 september 2014 22:25 schreef antfukker het volgende:
[..]wat boeit jou dat nou
To the fapcave o/
In het echt ook genoeg hoor. Maar misschien ligt dat meer aan waar je mee omgaat.quote:Op maandag 8 september 2014 21:14 schreef Le_Professeur het volgende:
Alleen op een forum vinden ze Kate Upton niet lekker.
Ja, inderdaad. Als ik iets een afknapper vind dan is het wel wanneer ze op de cover van Sport Illustrated staat terwijl de Polygonal Lasso is gebruikt.quote:Op maandag 8 september 2014 22:03 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Het is gewoon zo typisch.quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:22 schreef ntm het volgende:
[..]
In het echt ook genoeg hoor. Maar misschien ligt dat meer aan waar je mee omgaat.
No hommo...quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:27 schreef Seam het volgende:
Wel lekkere tieten ja, maar jammer dat je totaal geen heupen heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 00:30 schreef Regilio_ het volgende:
Tsjah natuurlijk is ze lekker. Maar welke celebs zijn/worden niet 'gehyped'? Alleen autisten worden supergeil bij het zien van plaatjes.Achteraf gezien, stellen de plaatjes niet veel voor. Behalve facials en foto's van seksende celebs. Misschien waren het fake foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze man met de puntoren spreekt minder zottigheid dan onze huidige minister-president. Kan hij niet de opvolger worden?quote:Op maandag 8 september 2014 20:28 schreef FL_Freak het volgende:
verschillen smaken, doe je eraan wat
[ afbeelding ]
Jij gaat met vrouwen om die knapper zijn dan Kate Uptonquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:22 schreef ntm het volgende:
[..]
In het echt ook genoeg hoor. Maar misschien ligt dat meer aan waar je mee omgaat.
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jij gaat met vrouwen om die knapper zijn dan Kate Upton
Ik ken genoeg mannen die haar niets bijzonders vinden. Ja haar borsten zijn wel leuk natuurlijkquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Jij gaat met vrouwen om die knapper zijn dan Kate Upton
Het is maar een klein moedervlekje, zo'n big deal is het toch nietquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Kun je het niet weg laten halen?
Het zou een deal breaker voor mij zijn, sorry..quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:46 schreef ntm het volgende:
[..]
Het is maar een klein moedervlekje, zo'n big deal is het toch niet![]()
Zou het een afknapper zijn ja? Dus als je het tegenkomt trap je diegene uit je bed gewoon?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Het zou een deal breaker voor mij zijn, sorry..
Dan hangt volledig af van de naam van die persoon.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:49 schreef ntm het volgende:
[..]
Zou het een afknapper zijn ja? Dus als je het tegenkomt trap je diegene uit je bed gewoon?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |