Hoe ging de strongmanrun? Was zaterdag toch?quote:Op donderdag 4 september 2014 22:16 schreef Verbosity het volgende:
Net mijn laatste hardlooptraining erop zitten voor de Strongmanrun @12km in een uur. Wordt afzien om 21km met 33 obstakels uit te lopen.
Vervolgens weer puur richten op powerliften+oly lifts+bulk=nieuwe PR's. Trainen zal weer een stuk consequenter worden door meer structuur. Gym is namelijk weer tussen de middag open+studie begint weer. Laatste maanden weinig vaste trainingsdagen gehad door werk in de horeca wat meestal 's avond was en een sportschool welke in de avond juist geopend is....
ik heb daar wel eens een hoes voor mijn MacBook Pro Retina besteldquote:Op maandag 8 september 2014 03:00 schreef Drinky het volgende:
http://www.cheaptech.nl/iphone5/kloon
Die gebruikerservaringen, wat een sadness
Die gebruikerservaringen, alleen maar kleuters en laaggeletterdenquote:Op maandag 8 september 2014 08:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik heb daar wel eens een hoes voor mijn MacBook Pro Retina besteldGing toen ook al stuk om die kloons. Je hebt zelfs MacBook Air kloons
http://www.cheaptech.nl/macbook-clone
Ja die chinezen kost geen drol. Mochten je ouwelui hun eerste smartphone willen is dat een goeie optie voor weinig geld. Of een Nokia Lumia 530 ofzo, Windows Phone is behoorlijk populair bij de ouderen van dagen.quote:Op maandag 8 september 2014 09:14 schreef Questular het volgende:
Een Kloon telefoon zou ik nooit kopen. Wel kan ik zo een chinese smartphone aanraden.
http://www.doogeemobile.c(...)ch-8-0mp-camera.html
Deze heb ik laatst gekocht voor 80.- , mn huidige telefoon was kapot en een nieuwe door abbo verlenging was ook nog niet aan de orde. Prima ding. Volgende bestel ik gewoon weer vanuit China en verpats ik de gsm die ik bij mn abbo krijg.
Xiaomi, ook zeer aan te raden. Kun je gewoon uit een Europees pakhuis laten komen.quote:Op maandag 8 september 2014 09:14 schreef Questular het volgende:
Een Kloon telefoon zou ik nooit kopen. Wel kan ik zo een chinese smartphone aanraden.
http://www.doogeemobile.c(...)ch-8-0mp-camera.html
Deze heb ik laatst gekocht voor 80.- , mn huidige telefoon was kapot en een nieuwe door abbo verlenging was ook nog niet aan de orde. Prima ding. Volgende bestel ik gewoon weer vanuit China en verpats ik de gsm die ik bij mn abbo krijg.
Helemaal als je het spel volledig in het italiaans zet.quote:
Brah en brahdin, waarom niet The Witcher?quote:Op zondag 7 september 2014 23:26 schreef stinkie het volgende:
Gta ook trouwens.
En Fable 3 was ook niet best.
Ik heb mijn hoop gevestigd op Gears of War
Dan zou ik 5 eens een poging gevenquote:Op maandag 8 september 2014 10:06 schreef fathank het volgende:
Vice City is de laatste GTA die ik gespeeld heb. Sowieso een van de laatste games gok ik. Heb een jaar een Xbox 360 gehad, 3 keer aangehad toen maar weer verkocht.
Wel eens wat gespeeld bij een maat, maar het kan me gewoon niet meer bekoren. Na 10 minuten ben ik er weer klaar mee. Enige wat ik wat langer kan doen is Gran Turismo, mits een goeie setup met fatsoenlijke stoel en fatsoenlijk stuurtje. Maar dat ga ik thuis niet neerzetten, heb ik simpelweg het geld niet voor over om af en toe eens een half uurtje achter te kruipen.quote:Op maandag 8 september 2014 10:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dan zou ik 5 eens een poging geven![]()
Ga je echt 0,0 spijt van krijgen.
Helemaal als je online gaat, een Chinook pakt en dan andere spelers(die niks vermoedend rondrijden) met auto en al optilt en in zee dumpt.![]()
![]()
Ik zie vooral naar de zijkant uitpuilende quads.quote:Op zondag 7 september 2014 15:17 schreef RaymondK het volgende:
Leg day of all leg days.
180kg oly squat on reps
300kg leg press on reps
130kg leg extention on reps
245kg kuitjes on ultra high reps
En nou carb-looien
Ps:
Iemand maakte perongeluk een foto van mn dike reet toen mn shredded ninja maatje werd gepic't
Lol
[ afbeelding ]
LOLquote:Op maandag 8 september 2014 11:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik zie vooral naar de zijkant uitpuilende quads.
Je hebt tegenwoordig twee Tropical varianten. Die nieuwe vind ik beter, maar sinds een paar maanden ben ik een groot fan van de Cranberry en Citroen/Limoen smaken geworden.quote:Op maandag 8 september 2014 07:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Scoor ook de tropical variant eens.
Bij mijn Appie hier hebben ze em niet in het assortiment. Is echt zo'n mini-buurtsuper appiequote:Op maandag 8 september 2014 12:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig twee Tropical varianten. Die nieuwe vind ik beter, maar sinds een paar maanden ben ik een groot fan van de Cranberry en Citroen/Limoen smaken geworden.
Online is wel cool inderdaad, alleen ben er wel een beetje op uitgekeken nu. Enige wat ik nog doe is in die Lazer zitten en mensen afknallen.quote:Op maandag 8 september 2014 10:12 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dan zou ik 5 eens een poging geven![]()
Ga je echt 0,0 spijt van krijgen.
Helemaal als je online gaat, een Chinook pakt en dan andere spelers(die niks vermoedend rondrijden) met auto en al optilt en in zee dumpt.![]()
![]()
Zwaar maar gehaald, uiteindelijk in 2:46 uitgelopen. Rond de 1400e plaats geëindigd van de 7300 deelnemers. Eerste 18 km's gingen me nog vrij gemakkelijk af. Daarna last gehad van acute spierpijn en kramp in die laatste km's. Was dus al lang blij dat de finish in zicht was.quote:Op maandag 8 september 2014 08:42 schreef fathank het volgende:
[..]
Hoe ging de strongmanrun? Was zaterdag toch?
quote:Op maandag 8 september 2014 14:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Zwaar maar gehaald, uiteindelijk in 2:46 uitgelopen. Rond de 1400e plaats geëindigd van de 7300 deelnemers. Eerste 18 km's gingen me nog vrij gemakkelijk af. Daarna last gehad van acute spierpijn en kramp in die laatste km's. Was dus al lang blij dat de finish in zicht was.
hnnnggggquote:Op maandag 8 september 2014 11:28 schreef Eleiko het volgende:
https://decorrespondent.n(...)27114558252-b1701a76
quote:Op maandag 8 september 2014 10:04 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Helemaal als je het spel volledig in het italiaans zet.Ik kon een klein beetje Spaans, dus ik kwam er toen wel uit. En 2 vond ik zo awesome dat je met geld kon smijten, volgens mij heb ik voor elke zwerver in het spel wel 2 appartementen betaalt
[..]
Brah en brahdin, waarom niet The Witcher?
GTA kapot? Nah, ik vond 5 juist awesome. 4 was echt pauper ja, en SA ook. Maar die laatste waarschijnlijk omdat ik kots op die urban koeltoer.
Gefeliciteerd. Het enige wat dat aangeeft is dat je een leven moet zoeken.quote:Op maandag 8 september 2014 20:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]![]()
rFactor renault megane throphy mod
[ afbeelding ]
Ik behoor tot de snelste van de online server die deze mod draait.
Voor homo mannen en Fanta, IrCute, JB en ikquote:Op maandag 8 september 2014 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat ene tijdschrift voor homo mannen?
quote:Op maandag 8 september 2014 20:28 schreef Klokov het volgende:
Kate Upton heeft ook wel een beetje een koelkastfiguur (Sapstengel, 2014)
Nee ik heb talent.quote:Op maandag 8 september 2014 20:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Het enige wat dat aangeeft is dat je een leven moet zoeken.
Wou je zeggen dat jij ouder bent dan 14?quote:Op maandag 8 september 2014 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee ik heb talent.
Ik kon ook al gelijk kneedown links en rechts met motor na eerste keer proberen op circuit.
Gemiste roeping helaas, heb me in mijn tienerjaren wel rot gevoeld.
We trainen in de ochtend/middag omdat we geen loonslaven zijn- crewquote:Op maandag 8 september 2014 21:16 schreef Montelly het volgende:
Wtf doen jullie op fok, ga eens trainen sukkeltjes..
F1 coureurs bakken er niks van in racesims doorgaans. Uitzondering was Schumacher toen ie er 7 maanden uit lag nadat hij zn been brak met een crash op silverstone in'99quote:Op maandag 8 september 2014 21:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee ik heb talent.
Ik kon ook al gelijk kneedown links en rechts met motor na eerste keer proberen op circuit.
Gemiste roeping helaas, heb me in mijn tienerjaren wel rot gevoeld.
Wil je erover praten bij onz-fb?quote:
Typisch voor een snitch om zoiets te zeggen.quote:
Wat ben je dan?quote:Op maandag 8 september 2014 21:21 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
We trainen in de ochtend/middag omdat we geen loonslaven zijn- crew
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |