Balt Montelly je MsMessy?quote:
Niks zo nauw als je eigen klauwquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:51 schreef fathank het volgende:
[..]
De simulators die fabrieken hebben staan zijn wel ff wat anders als je PS3, Playseat en logitech stuurtje van 200 piek.
http://www.rfactor-pro.com/About.aspxquote:The rFactor Pro product was the outcome of a major development partnership with a high budget F1 team, to create a simulator that is not only physically accurate, but which is also visually and aurally realistic. In 2008 rFactor Pro was released for sale to other teams and organisations and is now being used extensively in both motorsport, by most of the F1 teams and NASCAR manufacturers, and the automotive industry, by OEMs in North America, Japan and Europe as well as by T1 suppliers and engineering consultancies.
rFactor Pro licenses and extends the graphics engine from the computer game rFactor.
hommodingquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ray srs, wat je ook doet: Neem niet onderstaande stoel.
[ afbeelding ]
Fucking cowboy rommel, hoe vaak ik daarmee wel niet op mn bek ben gegaan tijdens stage.
"Ja dit is goed voor je rug en shit, ergonomie youknowwhatImsayin" Nope.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
lolquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:46 schreef Awesome_ het volgende:
Jullie klinken als mensen die niet deadliften met je rugpijntjes
Ik wou dat jij eens een week mijn pijn kon ervaren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:46 schreef Awesome_ het volgende:
Jullie klinken als mensen die niet deadliften met je rugpijntjes
Goed zo. Wel een beetje gezond bezig blijven.quote:
Gebaseerd op de grafische engine ja. De setup eromheen is wel heel wat anders dan je Honda CRX bureaustoeltje thuis. Of heb jij thuis ook een simulator op hydraulics staan? Zet een coureur achter je PS3 en je logitech stuurtje op de bank, no way dat hij in de buurt komt van de ingame online toprijders.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
http://www.rfactor-pro.com/About.aspx
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Gebaseerd op de grafische engine ja. De setup eromheen is wel heel wat anders dan je Honda CRX bureaustoeltje thuis. Of heb jij thuis ook een simulator op hydraulics staan?
Setup boeit geen fuck. Principe van racen / begrijpen hoe je snelle tijden kan neer zetten verandert daardoor niet ofzo.quote:a simulator that is not only physically accurate
En dat gevoel hebben coureurs dus niet op je setup van 200 piek en rijden daardoor geen deuk in een pakkie boter. Maar wees jij maar overtuigd van je eigen talent. Heb je tenminste nog iets waar je goed in bent.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Setup boeit geen fuck. Principe van racen / begrijpen hoe je snelle tijden kan neer zetten verandert daardoor niet ofzo.Hooguit is het 'gevoel' anders, en dat 'gevoel' is bij elke mod weer anders dus moet je weer opnieuw leren rijden. Als je met de ene mod snel bent dan zal je dit kunstje ook kunnen herhalen met een ekte f1 sim.
De enige verschillen zijn dat ik niet 100kg met mijn linkervoet moet pressen om maximaal te kunnen remmen, geen feedback krijg van wat de auto doet, en dat ik niet met de specificaties / gedrag van hun auto kan rijden.
Onzin.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:20 schreef fathank het volgende:
[..]
En dat gevoel hebben coureurs dus niet op je setup van 200 piek en rijden daardoor geen deuk in een pakkie boter. Maar wees jij maar overtuigd van je eigen talent. Heb je tenminste nog iets waar je goed in bent.
Is goed knul.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |