En 8MP maar?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet er idd goed uit en volgens mij best een verandering tov de vorige modellen. Die leken altijd nog wel een beetje op elkaar.
ik had er eerlijk gezegd meer op gerekend, 13 at leastquote:
zeg gewoon tricepsquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je je achterkant van je armen lekker buff maken?
Als ik in spiegel kijk naar mijn achter bovenarmen is echt DYEL
vanaf 3MP maken je ogen al geen onderscheid en gaat formaat een rol spelenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
MP zegt weinig over de kwaliteit camera.
HAHAHAHAHAAH geen apple product hebben, loserquote:
Op de kop aftrekken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je je achterkant van je armen lekker buff maken?
Als ik in spiegel kijk naar mijn achter bovenarmen is echt DYEL
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
vanaf 3MP maken je ogen al geen onderscheid en gaat formaat een rol spelen
Ik had toevallig één van de eerste iPhone 2G's in Nederland toen die nog niet in NL uit was. Ik rock nu Android though.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAH geen apple product hebben, loser
1987 stuurde een telegram. Ze willen hun woord terugquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:10 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
iWatch is ook gers zeg
Ik was er dit jaar bij.quote:
correct, 1985 checking inquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
1987 stuurde een telegram. Ze willen hun woord terug
oh man, was genieten zekerquote:
Apple can suck on my apples.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:11 schreef stinkie het volgende:
Stelletje paupers. 3 iPads en 2 iPhones. Alles minder dan dat en je mag je gaan schamen
voortaan mag je U zeggen tegen me.quote:
daaag, <1985?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
voortaan mag je U zeggen tegen me.
ja wtfffquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:16 schreef G.R.S. het volgende:
Apple Watch Edition met 18 karaats goud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |