Haal dan een verse bodem bij de appie en beleg em zelf. brb voor 10 euro heb je 3 huge motherfuckersquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
Kut Domino's man, je hebt die be the chef pizza's waarbij je een bodem kiest en zelf ingredienten. Eerder was het gewoon prijs van de bodem en alles gratis, had je voor een tientje een goed gevulde pizza.
Nu betaal je per ding 0.75 euro. Brb 16 euro voor 1 pizza, no thanks jeff
Ik heb in mijn newbie dagen weleens geraced met een gozer die getest heeft met F3 auto en hij zei dat het vrij vergelijkbaar is.quote:
Ik diverse F1 coureurs in interviews horen zeggen dat ze er geen kut van bakken in computerspelletjes.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb in mijn newbie dagen weleens geraced met een gozer die getest heeft met F3 auto en hij zei dat het vrij vergelijkbaar is.
Dit zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik diverse F1 coureurs in interviews horen zeggen dat ze er geen kut van bakken in computerspelletjes.
Doe bodems zijn alleen niet zo lekker. Ik ga maandag wel naar Italiaan, dan is het 6 euro bij afhalen voor een sickening pizza.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Haal dan een verse bodem bij de appie en beleg em zelf. brb voor 10 euro heb je 3 huge motherfuckers
denken dat jij hetzelfde doet als een simulator van $200kquote:
Damn heb nu trek in roti.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doe bodems zijn alleen niet zo lekker. Ik ga maandag wel naar Italiaan, dan is het 6 euro bij afhalen voor een sickening pizza.
Voor nu maar spare ribs besteld
Max Chilton gebruikt ook rfactor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb in mijn newbie dagen weleens geraced met een gozer die getest heeft met F3 auto en hij zei dat het vrij vergelijkbaar is.
Rubens Barrichello, Alan McNish doen ook aan simracen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik diverse F1 coureurs in interviews horen zeggen dat ze er geen kut van bakken in computerspelletjes.
Doe ik ook niet maar rFactor is wel wat minder een 'computerspelletje' dan need for speed, dirt, grid, gran turismo of welke andere 'racesim' dan ook.Zet mij in zo'n f1 sim en ik zal er gewoon snelle tijden uit kunnen pompen hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef fathank het volgende:
[..]
denken dat jij hetzelfde doet als een simulator van $200k
Domino's heeft toch ook een paar van die dagen dat je voor 5 een pizza kunt ophalen ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
Op dinsdag 9 september 2014 16:52 schreef fathank het volgende:
Kiek em op zn pikkie getrapt zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doe ik ook niet maar rFactor is wel wat minder een 'computerspelletje' dan need for speed, dirt, grid, gran turismo of welke andere 'racesim' dan ook.Zet mij in zo'n f1 sim en ik zal er gewoon snelle tijden uit kunnen pompen hoor.
Weet jij er wat vanaf?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kiek em op zn pikkie getrapt zijn![]()
![]()
En dat baseer je op je resultaten met je pctje thuis.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doe ik ook niet maar rFactor is wel wat minder een 'computerspelletje' dan need for speed, dirt, grid, gran turismo of welke andere 'racesim' dan ook.Zet mij in zo'n f1 sim en ik zal er gewoon snelle tijden uit kunnen pompen hoor.
Idem.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Van racesims 0. Maar van dit soort rage om niks kan ik wel lachen
Bespaar je de moeite. Maar vertel, van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zal eens een filmpje proberen te schieten met mijn telefoon later vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |