Balt Montelly je MsMessy?quote:
Niks zo nauw als je eigen klauwquote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 08:51 schreef fathank het volgende:
[..]
De simulators die fabrieken hebben staan zijn wel ff wat anders als je PS3, Playseat en logitech stuurtje van 200 piek.
http://www.rfactor-pro.com/About.aspxquote:The rFactor Pro product was the outcome of a major development partnership with a high budget F1 team, to create a simulator that is not only physically accurate, but which is also visually and aurally realistic. In 2008 rFactor Pro was released for sale to other teams and organisations and is now being used extensively in both motorsport, by most of the F1 teams and NASCAR manufacturers, and the automotive industry, by OEMs in North America, Japan and Europe as well as by T1 suppliers and engineering consultancies.
rFactor Pro licenses and extends the graphics engine from the computer game rFactor.
hommodingquote:Op dinsdag 9 september 2014 12:22 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ray srs, wat je ook doet: Neem niet onderstaande stoel.
[ afbeelding ]
Fucking cowboy rommel, hoe vaak ik daarmee wel niet op mn bek ben gegaan tijdens stage.
"Ja dit is goed voor je rug en shit, ergonomie youknowwhatImsayin" Nope.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
lolquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:46 schreef Awesome_ het volgende:
Jullie klinken als mensen die niet deadliften met je rugpijntjes
Ik wou dat jij eens een week mijn pijn kon ervaren.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:46 schreef Awesome_ het volgende:
Jullie klinken als mensen die niet deadliften met je rugpijntjes
Goed zo. Wel een beetje gezond bezig blijven.quote:
Gebaseerd op de grafische engine ja. De setup eromheen is wel heel wat anders dan je Honda CRX bureaustoeltje thuis. Of heb jij thuis ook een simulator op hydraulics staan? Zet een coureur achter je PS3 en je logitech stuurtje op de bank, no way dat hij in de buurt komt van de ingame online toprijders.quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
http://www.rfactor-pro.com/About.aspx
quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Gebaseerd op de grafische engine ja. De setup eromheen is wel heel wat anders dan je Honda CRX bureaustoeltje thuis. Of heb jij thuis ook een simulator op hydraulics staan?
Setup boeit geen fuck. Principe van racen / begrijpen hoe je snelle tijden kan neer zetten verandert daardoor niet ofzo.quote:a simulator that is not only physically accurate
En dat gevoel hebben coureurs dus niet op je setup van 200 piek en rijden daardoor geen deuk in een pakkie boter. Maar wees jij maar overtuigd van je eigen talent. Heb je tenminste nog iets waar je goed in bent.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
[..]
Setup boeit geen fuck. Principe van racen / begrijpen hoe je snelle tijden kan neer zetten verandert daardoor niet ofzo.Hooguit is het 'gevoel' anders, en dat 'gevoel' is bij elke mod weer anders dus moet je weer opnieuw leren rijden. Als je met de ene mod snel bent dan zal je dit kunstje ook kunnen herhalen met een ekte f1 sim.
De enige verschillen zijn dat ik niet 100kg met mijn linkervoet moet pressen om maximaal te kunnen remmen, geen feedback krijg van wat de auto doet, en dat ik niet met de specificaties / gedrag van hun auto kan rijden.
Onzin.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:20 schreef fathank het volgende:
[..]
En dat gevoel hebben coureurs dus niet op je setup van 200 piek en rijden daardoor geen deuk in een pakkie boter. Maar wees jij maar overtuigd van je eigen talent. Heb je tenminste nog iets waar je goed in bent.
Is goed knul.quote:
Haal dan een verse bodem bij de appie en beleg em zelf. brb voor 10 euro heb je 3 huge motherfuckersquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:50 schreef Sapstengel het volgende:
Kut Domino's man, je hebt die be the chef pizza's waarbij je een bodem kiest en zelf ingredienten. Eerder was het gewoon prijs van de bodem en alles gratis, had je voor een tientje een goed gevulde pizza.
Nu betaal je per ding 0.75 euro. Brb 16 euro voor 1 pizza, no thanks jeff
Ik heb in mijn newbie dagen weleens geraced met een gozer die getest heeft met F3 auto en hij zei dat het vrij vergelijkbaar is.quote:
Ik diverse F1 coureurs in interviews horen zeggen dat ze er geen kut van bakken in computerspelletjes.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb in mijn newbie dagen weleens geraced met een gozer die getest heeft met F3 auto en hij zei dat het vrij vergelijkbaar is.
Dit zegt al genoeg.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik diverse F1 coureurs in interviews horen zeggen dat ze er geen kut van bakken in computerspelletjes.
Doe bodems zijn alleen niet zo lekker. Ik ga maandag wel naar Italiaan, dan is het 6 euro bij afhalen voor een sickening pizza.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Haal dan een verse bodem bij de appie en beleg em zelf. brb voor 10 euro heb je 3 huge motherfuckers
denken dat jij hetzelfde doet als een simulator van $200kquote:
Damn heb nu trek in roti.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doe bodems zijn alleen niet zo lekker. Ik ga maandag wel naar Italiaan, dan is het 6 euro bij afhalen voor een sickening pizza.
Voor nu maar spare ribs besteld
Max Chilton gebruikt ook rfactor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:53 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb in mijn newbie dagen weleens geraced met een gozer die getest heeft met F3 auto en hij zei dat het vrij vergelijkbaar is.
Rubens Barrichello, Alan McNish doen ook aan simracen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:59 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik diverse F1 coureurs in interviews horen zeggen dat ze er geen kut van bakken in computerspelletjes.
Doe ik ook niet maar rFactor is wel wat minder een 'computerspelletje' dan need for speed, dirt, grid, gran turismo of welke andere 'racesim' dan ook.Zet mij in zo'n f1 sim en ik zal er gewoon snelle tijden uit kunnen pompen hoor.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:11 schreef fathank het volgende:
[..]
denken dat jij hetzelfde doet als een simulator van $200k
Domino's heeft toch ook een paar van die dagen dat je voor 5 een pizza kunt ophalen ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
Op dinsdag 9 september 2014 16:52 schreef fathank het volgende:
Kiek em op zn pikkie getrapt zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doe ik ook niet maar rFactor is wel wat minder een 'computerspelletje' dan need for speed, dirt, grid, gran turismo of welke andere 'racesim' dan ook.Zet mij in zo'n f1 sim en ik zal er gewoon snelle tijden uit kunnen pompen hoor.
Weet jij er wat vanaf?quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:38 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kiek em op zn pikkie getrapt zijn![]()
![]()
En dat baseer je op je resultaten met je pctje thuis.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Doe ik ook niet maar rFactor is wel wat minder een 'computerspelletje' dan need for speed, dirt, grid, gran turismo of welke andere 'racesim' dan ook.Zet mij in zo'n f1 sim en ik zal er gewoon snelle tijden uit kunnen pompen hoor.
Idem.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Van racesims 0. Maar van dit soort rage om niks kan ik wel lachen
Bespaar je de moeite. Maar vertel, van wie ben jij een kloon?quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:01 schreef Dimachaerus het volgende:
ik zal eens een filmpje proberen te schieten met mijn telefoon later vanavond
post nog wat billen van meisjes andersquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:26 schreef McNulty het volgende:
Kuttopic gaat alleen maar over poepracen.
Idd, liever billen van meisjes dan poepracenquote:Op dinsdag 9 september 2014 18:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
post nog wat billen van meisjes anders
Sowieso! Ik heb me een beetje laten gaan afgelopen wekenquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:53 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed zo. Wel een beetje gezond bezig blijven.
Kom je nog wel eens in Eindhoven (nohossel)?
Is gewoon standaard legday? Je kunt niet eens zien of ze daadwerkelijk dat gewicht squat mattiequote:Op dinsdag 9 september 2014 19:06 schreef Montelly het volgende:
GRS, JB, Ir, Fanta letten jullie even op?
Geprobeerd de livestream te kijken, wat een ramp zegquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:23 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaawwd![]()
hij is wel kaolo mooi
ja ik ook, lukt hier ook niet gvdquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef Champy het volgende:
[..]
Geprobeerd de livestream te kijken, wat een ramp zeg
Waarom kom jij uberhaupt nog in dit topic? Een klacht posten en terugkruipen in je hol is het enige wat je doet. Blijf dan lekker daar smerige parasiet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
post nog wat billen van meisjes anders
quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
Idd, liever billen van meisjes dan poepracen
Ik ben zo anti-apple. Overpriced en inferieure specs. Nu pas komen ze met grotere schermen. No thanks stevejobs.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:23 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Gaaawwd![]()
hij is wel kaolo mooi
En 8MP maar?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:26 schreef Sapstengel het volgende:
Ziet er idd goed uit en volgens mij best een verandering tov de vorige modellen. Die leken altijd nog wel een beetje op elkaar.
ik had er eerlijk gezegd meer op gerekend, 13 at leastquote:
zeg gewoon tricepsquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je je achterkant van je armen lekker buff maken?
Als ik in spiegel kijk naar mijn achter bovenarmen is echt DYEL
vanaf 3MP maken je ogen al geen onderscheid en gaat formaat een rol spelenquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:04 schreef Yuri_Boyka het volgende:
MP zegt weinig over de kwaliteit camera.
HAHAHAHAHAAH geen apple product hebben, loserquote:
Op de kop aftrekken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:05 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je je achterkant van je armen lekker buff maken?
Als ik in spiegel kijk naar mijn achter bovenarmen is echt DYEL
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:07 schreef Montelly het volgende:
[..]
vanaf 3MP maken je ogen al geen onderscheid en gaat formaat een rol spelen
Ik had toevallig één van de eerste iPhone 2G's in Nederland toen die nog niet in NL uit was. Ik rock nu Android though.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:08 schreef Montelly het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAH geen apple product hebben, loser
1987 stuurde een telegram. Ze willen hun woord terugquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:10 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
iWatch is ook gers zeg
Ik was er dit jaar bij.quote:
correct, 1985 checking inquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:11 schreef stinkie het volgende:
[..]
1987 stuurde een telegram. Ze willen hun woord terug
oh man, was genieten zekerquote:
Apple can suck on my apples.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:11 schreef stinkie het volgende:
Stelletje paupers. 3 iPads en 2 iPhones. Alles minder dan dat en je mag je gaan schamen
voortaan mag je U zeggen tegen me.quote:
daaag, <1985?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:14 schreef stinkie het volgende:
[..]
voortaan mag je U zeggen tegen me.
ja wtfffquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:16 schreef G.R.S. het volgende:
Apple Watch Edition met 18 karaats goud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |