quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:48 schreef VMSDKR het volgende:
Awesome_ is een van de beste users hier. Dus.
Beste comment topic 511 (wellicht naast Henk zijn nijlpaardenmigratietopic)quote:
Apple plsquote:
Pull jij nu maar een keer al die "sluts" waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef Dimachaerus het volgende:
volgens mij lift niemand in dit topic
echt achteruit gegaan dit topic
Ik sluit me hierbij aan.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:46 schreef Awesome_ het volgende:
Markeer mijn woorden dan, hommos.ik ben echt een man vn me woord, in 2019 als ik hier nog post heb ik echt niet zo'n kaolo horlogie
Niet voorbij de eikel bedoel je?quote:
Ben je hommo of wat?quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:53 schreef Montelly het volgende:
Jongens nog winkels omgeving Rotterdam waar ik deze badboys van Philipp Plein kan halen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welk museum in Rotterdam heeft deze bugarri shoes?quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:21 schreef Klokov het volgende:
Pull jij nu maar een keer al die "sluts" waar je het over hebt.
Beach ik wil wel een keer ladyboy daten, wanneer kan je?quote:
Kijk af man.quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
FMA valt me beetje tegen man
ben nu bij afl. 37
had wat meer duistere shit verwacht
Hoezo, gaan we samen op zoek dan?quote:Op dinsdag 9 september 2014 22:50 schreef Montelly het volgende:
[..]
Beach ik wil wel een keer ladyboy daten, wanneer kan je?
Ik zal 'm onthouden man. Ben momenteel bezig met het tweede seizoen van Ray Donovan en begin nu met Trailer Park Boys.quote:
Trailer Park Boys, wel iets dat jij kunt waarderen, leuke serie!quote:Op dinsdag 9 september 2014 23:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zal 'm onthouden man. Ben momenteel bezig met het tweede seizoen van Ray Donovan en begin nu met Trailer Park Boys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |