En laat BES10 nou net de enige zijn die wel aan de security standards voldoet om mobile devices te beheren.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je weet dat er zo'n enorme issue is in Amerika dat de overheid hun shit niet op orde heeft vanwege outdated technology en shit toch?
Blind typen op je telefoonquote:Op woensdag 10 september 2014 11:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]![]()
Ik krijg al reuma als ik naar die toetsenbordjes kijk van bb
Gebruikte maar meer mensen Blackberry Messenger. Tenminste end-to-end encryptie zodat je berichten niet door Jan doedel met z'n laptop op het Wifi van je stamkroeg je hele telefoon leeg kan trekken.quote:
En die lossen ze op door op Apple of Samsung over te stappen?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:16 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je weet dat er zo'n enorme issue is in Amerika dat de overheid hun shit niet op orde heeft vanwege outdated technology en shit toch?
Nee, zeg alleen dat Amerikaanse overheid niet bepaald bekend staat om hun slimme technologische keuzes.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:23 schreef Questular het volgende:
[..]
En die lossen ze op door op Apple of Samsung over te stappen?
Vriend, niet zo panisch joh.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:20 schreef fathank het volgende:
[..]
En laat BES10 nou net de enige zijn die wel aan de security standards voldoet om mobile devices te beheren.
http://press.blackberry.c(...)nal-capability-.html
[..]
Blind typen op je telefoon
[..]
Gebruikte maar meer mensen Blackberry Messenger. Tenminste end-to-end encryptie zodat je berichten niet door Jan doedel met z'n laptop op het Wifi van je stamkroeg je hele telefoon leeg kan trekken.
Ja ik ben ook aan een update van m'n 4S toequote:
Usability > specs. Dat heeft Apple van het begin af aan gesnapt. Android is ook wel lekker nu though.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:54 schreef Questular het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen (iig de meeste) zo lyrisch zijn over de iphone. Zal vast fijn zijn in gebruik maar echt degelijk kan ik ze niet noemen.
Niet eens HD-scherm. 8MP-camera. ( Ik heb 20,8MP atm ) en nu ook al afgeronde hoekjes. gaaay.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:02 schreef H1N1 het volgende:
De 6 is kan prima meedraaien in t hogere segment, mooi ding maar die exorbitant hoge prijzen.
Voorlopig nog gewoon n 4s met sim only, voldoet voorlopig wel.
quote:Op woensdag 10 september 2014 12:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Niet eens HD-scherm. 8MP-camera. ( Ik heb 20,8MP atm ) en nu ook al afgeronde hoekjes. gaaay.
Oh ja, je kan nu 10x slowmotion filmen in plaats van 5.
Dit:quote:Op woensdag 10 september 2014 12:07 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat wil je nu eigenlijk zeggen, Sander?
quote:Op woensdag 10 september 2014 12:06 schreef no1uknow het volgende:
Lel, dumpert, liveleak, gifjeswebsites, allemaal geblokt op de wifi van de Apple Store, maar deze niet
http://nuttit.com
Begrijp me niet verkeerd hoor, goede dingetjes wel die iPhones. een 4 op iOS7 is alleen zo traag als stront in een trechter.quote:
Deze is echt fucking grappig.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:06 schreef no1uknow het volgende:
Lel, dumpert, liveleak, gifjeswebsites, allemaal geblokt op de wifi van de Apple Store, maar deze niet
http://nuttit.com
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
Gelukkig bestaat digitale identiteitsfraude ook helemaal niet. Better safe than sorry. Jij draait je voordeur toch ook op slot, evenals je fiets en je auto. Waarom zou je je telefoon dan niet fatsoenlijk beveiligen? Daar bevindt zich tegenwoordig je complete leven op, als je dat ding onbeveiligd laat slingeren is het een goudmijntje.quote:Op woensdag 10 september 2014 11:32 schreef Awesome_ het volgende:
Als je denkt dat de hele wereld erop uit is om jouw en patricia's vakantiekiekjes te leechen, voel je je wel een tikkeltje te interessant.
Kan me ook wel voorstellen. Dat dan wel.
Wat is er niet degelijk aan dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 11:54 schreef Questular het volgende:
Ik snap echt niet waarom iedereen (iig de meeste) zo lyrisch zijn over de iphone. Zal vast fijn zijn in gebruik maar echt degelijk kan ik ze niet noemen.
Dan heb je gewoon pech met de jouwe net als dat dat met elke andere telefoon van een ander merk ook kan gebeuren.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:50 schreef Questular het volgende:
Die van mn vriendin (Iphone 4 volgens mij) is in 3 maanden tijd 3x kapot gegaan met hetzelfde probleem nl. het niet kunnen kiezen van een wifi netwerk. 2x een reparatie gehad en vervolgens maar eens een klacht naar apple gestuurd. Uiteraard deed apple er niks mee en heeft ze van Vodafone uit een nieuwe iphone mogen uitzoeken. Service van apple vind ik dus ook niet echt denderend.
De vriendin van een vriend heeft haar iphone nu voor de 2e keer defect, de hele linkerkant van het scherm functioneert niet meer.
Het zijn fijne toestellen maar die apple aanbidding alsof het een geschenk van god is gaat mij iets te ver. Als je iets verder kijkt dan het apple logo vind je toestellen die én goedkoper én beter zijn.
Maar goed voor mij is het ook echt alleen een gebruikersvoorwerp en geen status symbool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |