SPOILER: BonusmascottesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierwe don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:23 schreef McNulty het volgende:
Deze draad is zo kut dat de OP niet eens wordt vervangen.
Echt achteruit gegaan dit topic.
quote:
Namens Leger Des Heils, bingo goed!quote:
Ja wees maar lekker uniek zou ik zeggen, lekker eigenzinnigquote:
Ja, want als Pietje dr een heeft dan moet Jantje er natuurlijk ook een hebben.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
Haha echt zo van 'ik hoef eg nie sow n horloge hoor'
Over 5 jaar loopt iedereen ermee. Mja
Op dit moment zie ik het als geldverspilling. Over een aantal jaar zal het wel een musthave worden jaquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:30 schreef Ethanolic het volgende:
Haha echt zo van 'ik hoef eg nie sow n horloge hoor'
Over 5 jaar loopt iedereen ermee. Mja
goedsoquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:34 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja, want als Pietje dr een heeft dan moet Jantje er natuurlijk ook een hebben.
Alleen is pietje je collega en is jantje jijzelf haha. Zo gaat dat nu eenmaal.
gr
Moto360 ziet er wel strak uitquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:34 schreef Sapstengel het volgende:
Die horloges waren er eerder ook al van Samsung toch? Ook die gearfit enzo. Inb4 dit is een Apple en dat is cool.
Heb zelf een MacBook, hardware is echt prima. Goed gebouwd, mooi scherm, lange accuduur. Alleen de software en OSX is echt pure stront. Heb liever Windows 8. Zou daarom ook nooit meer een MacBook kopen, dan liever een high end Windows laptop.
Overpriced Apple of Data-mining Google.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Moto360 ziet er wel strak uit
[ afbeelding ]
Pas op, je gaat dood door data-mining.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef McNulty het volgende:
[..]
Overpriced Apple of Data-mining Google.
Levensvragen... levensvragen
Ik denk het niet, die zitten gewoon vuistdiep in de Apple anus. Van die gasten als Alexander Klöpping.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, er zitten echt een paar betaalde klappers in dat publiek.
Hahaha, ik vind die Alexander wel een mooi figuur.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik denk het niet, die zitten gewoon vuistdiep in de Apple anus. Van die gasten als Alexander Klöpping.
we neuken, telt dat ook?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:19 schreef Dimachaerus het volgende:
volgens mij lift niemand in dit topic
echt achteruit gegaan dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |