Niemand uit dit topic dus aangezien die allemaal tinder verwijderd hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk te vinden hoor
quote:Op maandag 8 september 2014 18:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Is dat niet vergelijkbaar met sex sc?
Prima, dan ga ik wel knus met haar in een eenpersoonsquote:Op maandag 8 september 2014 19:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik kom als SiIk komt. Ik reserveer het tweepersoonsbed trouwens.
Jij mag na mij.quote:Op maandag 8 september 2014 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prima, dan ga ik wel knus met haar in een eenpersoons
Als ik de meet fix dan krijg jij de zolder.quote:Op maandag 8 september 2014 19:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2014 19:08 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als ik de meet fix dan krijg jij de zolder.
Kore.quote:Op maandag 8 september 2014 19:09 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wie is dan de zolderslet?
Ik kom ook wel eens mannen tegen. Maar heb je serieus alleen maar mannen? Dat is wel vreemd...quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef vera166 het volgende:
Ik heb een domme vraag maar ik snap het niet
Op Tinder heb ik mijn voorkeuren aangegeven. Maar ik krijg alsnog
allemaal foto's te zien van mannen (terwijl ik dus alleen vrouwen heb aangevinkt). Heb Tinder al verwijderd en er opnieuw opgezet maar erg veel nut heeft dat niet gehad.
Is het een fout van Tinder of hebben mannen Facebookaccounts gemaakt en liegen daarop over hun geslacht ofzo?
Nee gelukkig niet alleen maar mannen maar eigenlijk krijg ik meer mannen te zien dan vrouwen en dat vind ik wel erg raar jaquote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens mannen tegen. Maar heb je serieus alleen maar mannen? Dat is wel vreemd...
Ze proberen je iets duidelijk te makenquote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef vera166 het volgende:
allemaal foto's te zien van mannen (terwijl ik dus alleen vrouwen heb aangevinkt). Heb Tinder al verwijderd en er opnieuw opgezet maar erg veel nut heeft dat niet gehad.
Is het een fout van Tinder of hebben mannen Facebookaccounts gemaakt en liegen daarop over hun geslacht ofzo?
Vera wat is dit :SSSSSquote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef vera166 het volgende:
Misschien zijn het vrouwen die man zijn geworden, alleen het laatste stukje geslachtsverandering nog niet durven?quote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet alleen maar mannen maar eigenlijk krijg ik meer mannen te zien dan vrouwen en dat vind ik wel erg raar ja![]()
Ze falen want elke keer als ik me verheug op een mooie vrouw krijg ik zo'n fucking vent op mn beeldschermquote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze proberen je iets duidelijk te maken
Ja hallo jij ignored mij keihard overal ik ben zo wanhopig gewordenquote:
Ik denk dat dit het is! Niks aan te doenquote:Op maandag 8 september 2014 20:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien zijn het vrouwen die man zijn geworden, alleen het laatste stukje geslachtsverandering nog niet durven?
quote:Op maandag 8 september 2014 21:39 schreef Hinder het volgende:
Mensen die op de Android smileys gebruiken die op een iPhone als een vierkantje worden getoond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Jij hebt me keihard afgewezen ijskoninginnetjequote:Op maandag 8 september 2014 20:47 schreef vera166 het volgende:
Ja hallo jij ignored mij keihard overal ik ben zo wanhopig geworden
Whaaaatquote:Op maandag 8 september 2014 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt me keihard afgewezen ijskoninginnetje
OH GOD IK WEET NIET HOE DAT MOETquote:Op maandag 8 september 2014 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt tot middernacht om het goed te maken
Jou hebt mij eerst het hoofd op hol gebracht. Weet je hoe het isquote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef vera166 het volgende:
[..]
OH GOD IK WEET NIET HOE DAT MOET
Durf je wel. Autisten in de war brengen
Ow nee, de autistenkaart is gespeeld.quote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef vera166 het volgende:
[..]
OH GOD IK WEET NIET HOE DAT MOET
Durf je wel. Autisten in de war brengen
quote:Op maandag 8 september 2014 19:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2014 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prima, dan ga ik wel knus met haar in een eenpersoons
quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 19:08 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als ik de meet fix dan krijg jij de zolder.
Geen idee waar dit over gaat maar dit moet ik gequote hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 19:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]Ik hoopte op SiIk. Soort van. Eigenlijk niet.
ik kom zaterdag ook fissaquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar dit moet ik gequote hebben.
quote:Op maandag 8 september 2014 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jou hebt mij eerst het hoofd op hol gebracht. Weet je hoe het is
Inderdaad!!! Behalve de kinderen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Ow nee, de autistenkaart is gespeeld.
Everyone, heads down, women and children first.
Mannen zijn ook veel makkelijker en begrijpelijker dan vrouwen...quote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet alleen maar mannen maar eigenlijk krijg ik meer mannen te zien dan vrouwen en dat vind ik wel erg raar ja![]()
Maar ik snap niks van mannen dus die app heeft het dan niet erg goedquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Mannen zijn ook veel makkelijker en begrijpelijker dan vrouwen...
Wie weet heeft de app eindelijk door wie de makkelijkste wezens zijn en heeft het zodanig op jou wensen geprogrammeerd. Al dus mijn propaganda idee
Wat is er dan zo moeilijk aan mannen ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
Maar ik snap niks van mannen dus die app heeft het dan niet erg goed
Tja. Dat weet ik ook niet want jullie schijnen best rechtdoorzee te zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat is er dan zo moeilijk aan mannen ?
Het is een nieuw eco-systeem, zo'n vleesmarkt met een soort pokemonplaatjes om uit te kiezen, dat is ff wennenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef vera166 het volgende:
[..]
Tja. Dat weet ik ook niet want jullie schijnen best rechtdoorzee te zijn![]()
Maar toch! Zo vaak denk ik 'wtf is er met jullie'
Relaties maken ons warrig....quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef vera166 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen recht door zee en een complete retard zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef vera166 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn behoorlijk makkelijk hoor. Als je doorhebt of ze je eventueel wil of gewoon niet dan kan je afhankelijk daarvan er moeite in gaan steken of niet. Begrijpen heeft er niks mee te maken en moet je ook niet willen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Mannen zijn ook veel makkelijker en begrijpelijker dan vrouwen...
Wie weet heeft de app eindelijk door wie de makkelijkste wezens zijn en heeft het zodanig op jou wensen geprogrammeerd. Al dus mijn propaganda idee
Ook weer zo. Als ze je willen is de boodschap zelfs voor de meest simpele man eigenlijk makkelijk de hint te ontdekken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Vrouwen zijn behoorlijk makkelijk hoor. Als je doorhebt of ze je eventueel wil of gewoon niet dan kan je afhankelijk daarvan er moeite in gaan steken of niet. Begrijpen heeft er niks mee te maken en moet je ook niet willen.
Ik zou tinder bijna weer gaan installeren. Ow wacht...quote:
Een match?quote:
Als ze zelfs tegen mij spontaan wat zeggen moet Fax dat helemaal voor elkaar krijgen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:51 schreef Cue_ het volgende:
En hopen dat ze je niet gelijk weer unmatched
Ah, ik hoorde de kerkklokken al luiden.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ah, ik hoorde de kerkklokken al luiden.
Ligt niet geheel aan mij zegmaarquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen recht door zee en een complete retard zijn.
De verhalen die ik hier veelal lees vallen eerder in de tweede categorie
Geen relatie maar een klein beetje aandacht van vrouwen nog veel warrigerquote:
Nee het verschilt bar weinig met de realiteit toen ik nog mijn voorkeur op alleen mannen had staan. Wennen is niet nodigquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een nieuw eco-systeem, zo'n vleesmarkt met een soort pokemonplaatjes om uit te kiezen, dat is ff wennen.
Nee juist niet. Verre van zelfs. Ik dislike alles totdat ik iemand zie waarvan m'n mond even openvaltquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer alles aan het liken geslagen?
quote:
Fuck you!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:51 schreef Cue_ het volgende:
En hopen dat ze je niet gelijk weer unmatched
Ik zou jou zo hard naar links swipen hequote:Op dinsdag 9 september 2014 19:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja.. Niet echt!
En ik ben gewoon realistisch!
Al dickpics gestuurd?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
Maarja, even afwachten allemaal. Ik heb wel eens eerder matches gehad (alleen niet zoveel dus) en die verdwenen spontaan of waren bij nader inzien toch niet zo leuk (dus ik verdween spontaan bij hun)
Die eerst match valt denk ik onder de 2e categorie eigenlijk, en de 2e match moet nog maar reageren enzo. Die lijkt me wel echt leuk overigens.
Niet echt. Maar als dat jou voldoening geeftquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou jou zo hard naar links swipen he![]()
Dat zal je leren
Vooral van die matches waar je nog niet eens een berichtje naar hebt gestuurd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet echt. Maar als dat jou voldoening geeft
Verdwenen matches zijn kut. Word je gewoon geunmatched
Opzivh niet heel vreemd. Heb zelf ook wel eens dat ik de verkeerde geliked heb of toch achteraf twijfels had. En dat kan je pas ma de match ongedaan maken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:31 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Vooral van die matches waar je nog niet eens een berichtje naar hebt gestuurd.Af en toe zie ik dat ik een match heb, stuur ik nog niets, kom ik een tijd later de app binnen, zijn die matches verdwenen.
___________________________________!
Valt in mijn geval mee, ik ben gewoon mezelf...quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:18 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ligt niet geheel aan mij zegmaar![]()
[..]
Geen relatie maar een klein beetje aandacht van vrouwen nog veel warriger
[..]
Nee het verschilt bar weinig met de realiteit toen ik nog mijn voorkeur op alleen mannen had staan. Wennen is niet nodig
Gewoon haha antwoorden. Pas op dat je niet over je lener begint verder dan moet het goed komen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
Ze praat terug![]()
![]()
Eng, ik kan er niet mee omgaan
ok, ik ben hard aan het duimen nuquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
Ze praat terug![]()
![]()
Haha je zei hardquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
ok, ik ben hard aan het duimen nu
Is je duimpje hard ja?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
ok, ik ben hard aan het duimen nu
Wel cool dat je dat tenminste toegeeftquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:34 schreef K44S het volgende:
[..]
Valt in mijn geval mee, ik ben gewoon mezelf...
Kinderachitg.. .denk alleen aan seks en heb droge humor.
Ik weet zelf meestal niet eens of ik mannen eventueel wil. Ze moeten me meestal eerst even duidelijk maken dat ik dat wilquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Vrouwen zijn behoorlijk makkelijk hoor. Als je doorhebt of ze je eventueel wil of gewoon niet dan kan je afhankelijk daarvan er moeite in gaan steken of niet. Begrijpen heeft er niks mee te maken en moet je ook niet willen.
Je hebt een onweerstaanbaar verlangen voor me.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik weet zelf meestal niet eens of ik mannen eventueel wil. Ze moeten me meestal eerst even duidelijk maken dat ik dat wil
Matig Faxquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt een onweerstaanbaar verlangen voor me.
een koelkast is cool.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:48 schreef vera166 het volgende:
[..]
Wel cool dat je dat tenminste toegeeft
In dat geval; er zit een spin in de buurt van mijn raamquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef K44S het volgende:
[..]
een koelkast is cool.
Ik ben superman.
Sorryquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:48 schreef Cue_ het volgende:
Verdwenen matches zijn kut. Word je gewoon geunmatched
*weg jagen doet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:54 schreef vera166 het volgende:
[..]
In dat geval; er zit een spin in de buurt van mijn raam
Je jankt nog meer dan een professioneel uienschillerquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
Ze praat terug![]()
![]()
Neger alsjeblieftquote:Op woensdag 10 september 2014 07:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je jankt nog meer dan een professioneel uienschiller
Het ligt weer eens aan iedereen behalve aan jou.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat dacht je toen je die onzin over mij verzinde tegen mensen die ik niet ken?
Die kk Wicked, kk arrogante klootzak ik zal hem leren.
Zaterdag wordt nog zowiezo leuk zo, ik zal eens laten zien hoe ongelooflijke klootzak ik kan zijn in RL.
Dat serieus nemen.quote:Op woensdag 10 september 2014 07:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ligt weer eens aan iedereen behalve aan jou.
quote:Op woensdag 10 september 2014 07:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Wie ben jij?quote:Op woensdag 10 september 2014 07:50 schreef Chai het volgende:
[..]
En die moet professioneel 'verwijderd' worden? DM het adres maarquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:54 schreef vera166 het volgende:
[..]
In dat geval; er zit een spin in de buurt van mijn raam
quote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef yats het volgende:
[..]
En die moet professioneel 'verwijderd' worden? DM het adres maar
Er zijn betere intro-zinnenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb je een match met een vrouw van 31, zeg ik voor de gein "ey beroepspedo wat moet je met dat jonge grut als ik ?! " word ik ontheven van de match.......
Wazz dezen ? Humorloos mokkel
Superman wist mijn adres alquote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is absoluut waarquote:
Misschien toch maar eens abs gaan kweken.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:12 schreef Gatenkaas het volgende:
20 matches sinds afgelopen zondag, waarvan 3 potentiële dates voor het weekend.![]()
Rammelende eierstokken hebben geen tijd voor humor.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb je een match met een vrouw van 31, zeg ik voor de gein "ey beroepspedo wat moet je met dat jonge grut als ik ?! " word ik ontheven van de match.......
Wazz dezen ? Humorloos mokkel
Die dates komen helaas niet door m'n abs maar door m'n verfijnde smaak voor kunst en cultuur.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens abs gaan kweken.
Oke foto van de mona lisa tussen m'n tinderfoto's zetten dus.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:18 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Die dates komen helaas niet door m'n abs maar door m'n verfijnde smaak voor kunst en cultuur.
Oh en exchange students.
Te mainstream.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Oke foto van de mona lisa tussen m'n tinderfoto's zetten dus.
Tijd terug deden we voor de spiertjes push-ups op TC, we kunnen dat natuurlijk ook instellen voor de buikspierenquote:Op woensdag 10 september 2014 14:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Oke foto van de mona lisa tussen m'n tinderfoto's zetten dus.
Op de tc ja?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:23 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Tijd terug deden we voor de spiertjes push-ups op TC, we kunnen dat natuurlijk ook instellen voor de buikspieren.
Yeah, beetje triest ;'), Maar ook ik moet het weer meer gaan doen:quote:
Wat een super man is dat tochquote:
yatsquote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef yats het volgende:
[..]
Best wel chanant.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
yatsVia Fobo ook lekker bezig, zie ik.
Precies.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echte alfa's doen dat via Wordfeud natuurlijk.
Beetje je best doen en je bent in een week bijna 10 kilo kwijt geen zorgen johquote:Op woensdag 10 september 2014 14:34 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Yeah, beetje triest ;'), Maar ook ik moet het weer meer gaan doen:
Ben een lamme papzak de laatste 6 weken geworden (geen sport gedaan), gister werd ik op 1e training al op 75% van de pushups moe.
10 kilo in een week klinkt ook niet erg gezond tbh.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje je best doen en je bent in een week bijna 10 kilo kwijt geen zorgen joh
Ik ben juist 2 kilo afgevallen in de vakantiequote:Op woensdag 10 september 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje je best doen en je bent in een week bijna 10 kilo kwijt geen zorgen joh
quote:Op woensdag 10 september 2014 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
yatsVia Fobo ook lekker bezig, zie ik.
Best wel wat?quote:
Is gewoon chanant dat de hont de famfare af wilde snijden via de rondtonde om achter een kad aan te zitten.quote:
Ben net een halve week verder en zit al op de helftquote:Op woensdag 10 september 2014 15:03 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
10 kilo in een week klinkt ook niet erg gezond tbh.
Dit blijft niet leuk hoor, na een keer of 40-45 is het echt niet meer zo dat ik er 450 euro voor over heb ofzo, dat zou wel fantastisch zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Is gewoon chanant dat de hont de famfare af wilde snijden via de rondtonde om achter een kad aan te zitten.
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Is gewoon chanant dat de hont de famfare af wilde snijden via de rondtonde om achter een kad aan te zitten.
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit blijft niet leuk hoor, na een keer of 40-45 is het echt niet meer zo dat ik er 450 euro voor over heb ofzo, dat zou wel fantastisch zijn.
Bovendien zal een deel ook wel spiermassa zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben net een halve week verder en zit al op de helftmaar idd. Redenen zijn niet bepaald gezond te noemen
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat is geblekenquote:Op woensdag 10 september 2014 14:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Rammelende eierstokken hebben geen tijd voor humor.
Nice!quote:
Foto's zijn goed, dus we gaan 't meemaken. En als 't niets blijkt, zoek ik wel direct verder in de lokale kroeg.quote:
That's the spiritquote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Hinder het volgende:
[..]
Foto's zijn goed, dus we gaan 't meemaken. En als 't niets blijkt, zoek ik wel direct verder in de lokale kroeg.
Er is nog niet heel veel gesproken eigenlijk, dus dat komt vanzelf wel. Bevalt me eigenlijk wel, niet eerst weken chatten.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
That's the spirit
Beetje goed gesprek ook, of nog niet al te veel gesproken en gewoon meteen afspreken?
Agreedquote:Op woensdag 10 september 2014 19:36 schreef Hinder het volgende:
[..]
Er is nog niet heel veel gesproken eigenlijk, dus dat komt vanzelf wel. Bevalt me eigenlijk wel, niet eerst weken chatten.
Doe jij dat wel, dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:04 schreef Faxie het volgende:
Meh ze doen niet echt moeite om het gesprek op gang te houdenFigures
Ja. En ik heb geen zin in een kromme verhouding in het gesprek. Ze mogen zelf ook wel eens een vraag stellen oid. Maar als de interesse aan de andere kant er blijkbaar toch niet zo is, tja jammer dan.quote:
Hou het gewoon losjes, lekker boeiend of je elke dag maar een zin zegt. Als er van beide kanten interesse is komt die date vanzelf wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja. En ik heb geen zin in een kromme verhouding in het gesprek. Ze mogen zelf ook wel eens een vraag stellen oid. Maar als de interesse aan de andere kant er blijkbaar toch niet zo is, tja jammer dan.
Ik heb alweer een vermoeden welke kant het allemaal op gaat lopen met Tinder...
Die zijn er nietquote:Op woensdag 10 september 2014 21:31 schreef Hinder het volgende:
Met zo iemand wil je ook niet op date gaan, is alleen maar zonde van je moeite en tijd. Ga door naar de volgende.
Genoeg vrouwen met babies gezien, maar met man is wel heel triest.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Teh fuck.
Kom net iemand op tinder tegen die met man en kinderen op de foto staat
Babies/kinderen genoeg ja, die swipe ik binnen 0.25 seconden naar links. Met man nog nooit, vandaar ook m'n reactiequote:Op woensdag 10 september 2014 22:49 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen met babies gezien, maar met man is wel heel triest.
ik heb met trouwfoto's gezienquote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Teh fuck.
Dat zijn figuren die tinder gebruiken als medium om in contact te komen met nieuwe mensen voor een vriendschap, want ja daar is het ook echt voor bedoeld.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Teh fuck.
Why.... Sommige mensenquote:
Wait what? Oh is het daarvoorquote:Op donderdag 11 september 2014 09:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zijn figuren die tinder gebruiken als medium om in contact te komen met nieuwe mensen voor een vriendschap, want ja daar is het ook echt voor bedoeld.
Stiekem wel, maar niet doorvertellen hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Why.... Sommige mensen
[..]
Wait what? Oh is het daarvoor
Heb ik zo vaak gezien, in bruidsjurk nog welquote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Teh fuck.
Of voor legale trio's, partnerruil, gangbang of gewoon ordinair vreemdgaan. Het laatste geval betekent dat na het huwelijk de spanning eraf is natuurlijk...quote:Op donderdag 11 september 2014 09:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zijn figuren die tinder gebruiken als medium om in contact te komen met nieuwe mensen voor een vriendschap, want ja daar is het ook echt voor bedoeld.
Als je de trouwjurk nog aan hebt is dat hooguit een paar uur toch. Gaat dat zo snel dan?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of voor legale trio's, partnerruil, gangbang of gewoon ordinair vreemdgaan. Het laatste geval betekent dat na het huwelijk de spanning eraf is natuurlijk...
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je de trouwjurk nog aan hebt is dat hooguit een paar uur toch. Gaat dat zo snel dan?
Dat is ook nog een optie jaquote:Op donderdag 11 september 2014 15:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die foto's kunnen van jaren geleden zijn?
Wat een naiviteitquote:
Op Fok! zou het me niets verbazen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 11 september 2014 15:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een naiviteit
Straks ga je nog beweren dat iedereen hier op zijn/haar UI lijkt
Kneusje ben jij ook he.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:41 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Over de TT: ik ben blij dat KM eindelijk iets heeft geregeld.
Dat jij de vraag ontwijkt zegt wel genoeg denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:14 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat je dat moet vragen zegt wel genoeg denk ik.
Is goed, ik hap wel. Jij vindt jezelf ontzettend cool of niet met je bijdehante en kutopmerkingen? Guess what, dat ben je niet, verre van zelfs. Nou doei he.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat jij de vraag ontwijkt zegt wel genoeg denk ik.
Dus je voelt je aangevallen door mijn grapje?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:19 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Is goed, ik hap wel. Jij vindt jezelf ontzettend cool of niet met je bijdehante en kutopmerkingen? Guess what, dat ben je niet, verre van zelfs. Nou doei he.
En jij wil zeggen dan dat dit:quote:Op donderdag 11 september 2014 17:39 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dus je voelt je aangevallen door mijn grapje?
niet als aanval bedoeld is? Ja, ik voel me aangevallen, dus ik zeg er wat van. Of ik me aangesproken voel door je aanval is het tweede, en daarop is het antwoord toch echt nee.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:41 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Over de TT: ik ben blij dat KM eindelijk iets heeft geregeld.
In mijn omgeving worden niet steken onder water gegeven. Ik zou me dus niet aangevallen voelen.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:03 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
En jij wil zeggen dan dat dit:
[..]
niet als aanval bedoeld is? Ja, ik voel me aangevallen, dus ik zeg er wat van. Of ik me aangesproken voel door je aanval is het tweede, en daarop is het antwoord toch echt nee.
Oh oke, welke omgeving is dat precies?quote:Op donderdag 11 september 2014 18:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
In mijn omgeving worden niet steken onder water gegeven. Ik zou me dus niet aangevallen voelen.
Vmbo Ibn Ghaldoun college.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:31 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Oh oke, welke omgeving is dat precies?
En jij denkt dat die zaandam sletjes dat van de daken schreeuwen? Nee. Misschien heb je er al een aantal in je lijst maar ze zeggen natuurlijk niet tegen elke kerel "Hoi, wil jij mij lekker van achteren penetreren?"quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:03 schreef James_R het volgende:
Damn, ik krijg op tinder echt alleen maar van die veel te brave diergeneeskunde studentes. Ik wil gewoon geile naïeve zaandamse sletten of lievve hockeymeisjes maar daarvan heb ik er nog maar een of twee ofzo.
Ik kom ook nooit verder dan ''hoi alles goed ja met jou''![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En jij denkt dat die zaandam sletjes dat van de daken schreeuwen? Nee. Misschien heb je er al een aantal in je lijst maar ze zeggen natuurlijk niet tegen elke kerel "Hoi, wil jij mij lekker van achteren penetreren?"
Ga eerst eens een fatsoenlijk gesprek met ze aan voordat je gelijk een oordeel uitspreekt. Als je niet verder komt dan "Hoi, alles goed?" Ligt het probleem niet alleen bij hun.
Wats met jou?quote:
Krijg herpes.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:34 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jij hebt toch moelijke doagn met die wang.
Ik probeer je gewoon een hart onder de riem te steken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je doet gemeenpijn hier en alles
Fixed like Bob the Builderquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:41 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon een mes in de rug te steken.
Ben jij wel eens in Zaandam geweest?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En jij denkt dat die zaandam sletjes dat van de daken schreeuwen? Nee. Misschien heb je er al een aantal in je lijst maar ze zeggen natuurlijk niet tegen elke kerel "Hoi, wil jij mij lekker van achteren penetreren?"
Ga eerst eens een fatsoenlijk gesprek met ze aan voordat je gelijk een oordeel uitspreekt. Als je niet verder komt dan "Hoi, alles goed?" Ligt het probleem niet alleen bij hun.
Alle meisjes zijn sletjes.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:03 schreef James_R het volgende:
Damn, ik krijg op tinder echt alleen maar van die veel te brave diergeneeskunde studentes. Ik wil gewoon geile naïeve zaandamse sletten of lievve hockeymeisjes maar daarvan heb ik er nog maar een of twee ofzo.
Ik kom ook nooit verder dan ''hoi alles goed ja met jou''![]()
Ja.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:37 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in Zaandam geweest?
Niet zo zeuren UF. Jullie zijn toch geëmancipeerd?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik woon er ook een klein stukje buiten hequote:Op vrijdag 12 september 2014 19:43 schreef SiIk het volgende:
Ik was vorige week heel de week in Zaandam en gewoon geen seks gehad
Daar heb ik anders ook nog nooit seks gehadquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:26 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik woon er ook een klein stukje buiten he
Nog nooit binnen Zaandam en nog nooit buiten Zaandam seks gehad?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar heb ik anders ook nog nooit seks gehad
Ze is nog maagd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nog nooit binnen Zaandam en nog nooit buiten Zaandam seks gehad?
Out of your league.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wat kost het om SiIk te ontmaagden?
Haal die augurk uit je bruine klaproos, man. Was een grapje.quote:
Grapjes schijnen nogal verkeerd te vallen vandaag.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haal die augurk uit je bruine klaproos, man. Was een grapje.
Of het zijn echt hele stomme garpjes, kan ik mij voorstellen als ze van jou komenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Grapjes schijnen nogal verkeerd te vallen vandaag.
Moet toch kunnen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Of het zijn echt hele stomme garpjes, kan ik mij voorstellen als ze van jou komen
Of misschien leek je heel serieus bij je garpjes. Of misschien was het geen garpje maar deed je daarna of het een garpje was. Denk ik dan, maar ik kan ernaast zitten want beetje stoned van alle pijnstillingquote:
Valt dit onder relatie problemen dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:34 schreef SiIk het volgende:
Voor relatieproblemen zijn er andere topics in R&P hoor.
Niemand betaalt je om je mond open te trekken, moeten we nu ook al gaan betalen zodat je je mond dichthoudt?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:34 schreef SiIk het volgende:
Nee, was gewoon UF advies, gratiesquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt dit onder relatie problemen dan?
Waarom heb ik dat nooit?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, was gewoon UF advies, graties
Schijnen te helpen, want al de veelposters daar zijn voorzien ondertussenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:34 schreef SiIk het volgende:
Swipe more young padawan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnen te helpen, want al de veelposters daar zijn voorzien ondertussen
Nog steeds 2 matches, eentje zegt niks meer, de ander is al dagen niet online geweest.
Owja, en Samzz natuurlijk.... maar dat is al een Fok match
Dat zijn altijd goede dingen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:57 schreef Hinder het volgende:
Weer in de trein na eerste Tinderdate. Was gezellig, en ze was leuker dan op de foto's.
Leuk, vervolgdate dus?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:57 schreef Hinder het volgende:
Weer in de trein na eerste Tinderdate. Was gezellig, en ze was leuker dan op de foto's.
Wat mij betreft wel, weet alleen niet of ik 't direct zelf ga voorstellen. Het initiatief in 't gesprek lag steeds bij mij. Ik weet veel meer over haar, dan zij over mij.quote:
Wat gaf je voor antwoord?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:41 schreef Hinder het volgende:
Een andere match vraagt toevallig vanavond wat ik op een avond als deze zoal doe.
Dus je luistert meer dan je praat. Dat vinden de meeste vrouwen fijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:19 schreef Hinder het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, weet alleen niet of ik 't direct zelf ga voorstellen. Het initiatief in 't gesprek lag steeds bij mij. Ik weet veel meer over haar, dan zij over mij.
Ik heb de woorden 'Tinder' en 'date' maar niet laten vallen, maar het bruggetje was wel snel gemaakt. Beetquote:
Dat is waar ook. Het kwam nu alleen wat knullig over, zo.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je luistert meer dan je praat. Dat vinden de meeste vrouwen fijn.
Dadelijk als dat je haar nu gaat zien, of binnenkort?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:50 schreef Hinder het volgende:
[..]
Ik heb de woorden 'Tinder' en 'date' maar niet laten vallen, maar het bruggetje was wel snel gemaakt. Beet.
Ze woont trouwens in de buurt. Kan ik dadelijk meteen door.
quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Niemand betaalt je om je mond open te trekken, moeten we nu ook al gaan betalen zodat je je mond dichthoudt?
Nee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
Is het heel raar als je iemand liked omdat je haar vriendin op de foto leuker vind?
Anders ga je gewoon weg uit dit topic man.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Niemand betaalt je om je mond open te trekken, moeten we nu ook al gaan betalen zodat je je mond dichthoudt?
Ik vind het leuk om te doen, dus waarom zou ik het niet doen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 05:21 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon weg uit dit topic man.Niemand mag je. En al helemaal niet als je dit soort trieste opmerkingen gaat maken. Of het nou over silk of iemand anders gaat.
Josti.
De white knightkaart spelen kan in 2014 echt niet meer hoor, of je moet een behoorlijke hersenbeschadiging hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te doen, dus waarom zou ik het niet doen?
Waarom kom je voor SiIk op? Probeer je haar te hosselen?
KM komt me niet al te snugger over, dus zou goed kunnen dat hij de white knightkaart speelt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:22 schreef Dven het volgende:
[..]
De white knightkaart spelen kan in 2014 echt niet meer hoor, of je moet een behoorlijke hersenbeschadiging hebben.
'Nu' was voor mij prima geweest, maar aan haar kant kwam 't niet uit. Wordt binnenkort.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:19 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Dadelijk als dat je haar nu gaat zien, of binnenkort?
Nee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
Is het heel raar als je iemand liked omdat je haar vriendin op de foto leuker vind?
Ik like damesfoto's waarin vriendinnen te duidelijk/veel staan daarom ook nooit, geen zin om uit te zoeken wie nou degene is die ik like.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
Dat doen ze expres. De leiden je zo in de val.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee.
In gedachten is het vaak 'wees de linker, wees de linker'
Dan is het natuurlijk de rechter
Hahaha geweldig! Nu hopen dat ze ook leuk is...quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:38 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Ik like damesfoto's waarin vriendinnen te duidelijk/veel staan daarom ook nooit, geen zin om uit te zoeken wie nou degene is die ik like.
Bizar trouwens: gister heb ik een nummer in de trein 'gescoord'. Toen ik aan het slapen was legde een meisje een briefje met haar nummer neer op mijn tas met erop: je lag zo lief te slapen..
Hahaha wat mooi dit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:38 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Ik like damesfoto's waarin vriendinnen te duidelijk/veel staan daarom ook nooit, geen zin om uit te zoeken wie nou degene is die ik like.
Bizar trouwens: gister heb ik een nummer in de trein 'gescoord'. Toen ik aan het slapen was legde een meisje een briefje met haar nummer neer op mijn tas met erop: je lag zo lief te slapen..
Hosselen terwijl je niet bij bewustzijn bent. Daadwerkelijk next level.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:38 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Helaas vaak wel ja.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee.
In gedachten is het vaak 'wees de linker, wees de linker'
Dan is het natuurlijk de rechter
Herkenbaar 'zoek degene wie het is' en dan elke foto met vriendinnen erop hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:38 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Nee ik vind jou gewoon een dom narretje. Silk kan zichzelf wel "redden", daar heeft ze mij niet voor nodig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te doen, dus waarom zou ik het niet doen?
Waarom kom je voor SiIk op? Probeer je haar te hosselen?
Geniaalquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:38 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Precies. Dat doet Tarzan welquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee ik vind jou gewoon een dom narretje. Silk kan zichzelf wel "redden", daar heeft ze mij niet voor nodig.
Toch probeerde je haar te "redden." SiIk weet zelf wel dat ik nooit serieus tegen haar ben, behalve dan dat ik haar oprecht knap vind, dus jouw reactie was totaal overbodig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee ik vind jou gewoon een dom narretje. Silk kan zichzelf wel "redden", daar heeft ze mij niet voor nodig.
Geen matches Fax?quote:
Awwwquote:
Ik proef enige jaloezie.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Toch probeerde je haar te "redden." SiIk weet zelf wel dat ik nooit serieus tegen haar ben, behalve dan dat ik haar oprecht knap vind, dus jouw reactie was totaal overbodig.
Dat is geen trend, gebeurd al eeuwigquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:16 schreef Hinder het volgende:
De nieuwe trend is dus mensen liken en dan direct weer unmatchen.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is geen trend, gebeurd al eeuwig.
Wat nog veel erger is, helemaal geen matches krijgen..
Het was hier al een tijd niet voorgekomen. Nu had ik er een paar achter elkaarquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is geen trend, gebeurd al eeuwig.
Wat nog veel erger is, helemaal geen matches krijgen..
Het is tegen de FOK!broedercode om andermans chick proberen te hosselen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Awww
Ik ook niet trouwens
[..]
Ik proef enige jaloezie.
Wie is 'jouw' chick danquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Het is tegen de FOK!broedercode om andermans chick proberen te hosselen.
Volgens mij is Silk nog steeds vrijgezel.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ze was waarschijnlijk rond de 18 (te jong, ik word oud :p) en een beetje dikkig. Ook leek ze op een lief meisje, en die kunnen mijn directheid/lompheid meestal niet aan :]. Dus ga er niets mee doen. Ook heb ik minder behoefte aan actief daten op het momentquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Hahaha wat mooi dit.Nou hopen dat ze geen crazy is ofzo.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij is Silk nog steeds vrijgezel.
Ssst ik zag eerder een foto van SiIk dus ik heb alleenrecht!11quote:
Dat denk ik niet, maar ik wens je veel succes met haar te hosselen. Het is een leuke meidquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
[..]
Ssst ik zag eerder een foto van SiIk dus ik heb alleenrecht!11
Ik wil nu eigenlijk niet bedenken wat je probeert te impliceren wat je met haar gedaan hebt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar ik wens je veel succes met haar te hosselen. Het is een leuke meid
Ik impliceer eigenlijk alleen maar dat het je niet zal lukken haar te hosselenquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:58 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik wil nu eigenlijk niet bedenken wat je probeert te impliceren wat je met haar gedaan hebt.![]()
Dit is echt zo'n bullshit. Hoe weet je van te voren nou hoe iemand is? Ik ben 25 maar moet me ook nog non stop legitimeren dus zie er ook jonger uit. Met mijn lengte lijk ik ook een lief klein meisje, ben ik ook nietquote:Op zaterdag 13 september 2014 14:03 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Ze was waarschijnlijk rond de 18 (te jong, ik word oud :p) en een beetje dikkig. Ook leek ze op een lief meisje, en die kunnen mijn directheid/lompheid meestal niet aan :]. Dus ga er niets mee doen. Ook heb ik minder behoefte aan actief daten op het moment.
Hoiquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
echter heb ik gewoon meer met blondjes
[..]
Herkenbaar 'zoek degene wie het is' en dan elke foto met vriendinnen erop hebben
Oh gelukkig ik dacht even dat jij je pener in haar had gestoken.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik impliceer eigenlijk alleen maar dat het je niet zal lukken haar te hosselen
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oh gelukkig ik dacht even dat jij je pener in haar had gestoken.
Hoe weet je dat als je lag te slapen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:03 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Ze was waarschijnlijk rond de 18 (te jong, ik word oud :p) en een beetje dikkig. Ook leek ze op een lief meisje, en die kunnen mijn directheid/lompheid meestal niet aan :]. Dus ga er niets mee doen. Ook heb ik minder behoefte aan actief daten op het moment.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij is Silk nog steeds vrijgezel.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:04 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
[..]
Ssst ik zag eerder een foto van SiIk dus ik heb alleenrecht!11
quote:Op zaterdag 13 september 2014 14:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar ik wens je veel succes met haar te hosselen. Het is een leuke meid
quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:13 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik impliceer eigenlijk alleen maar dat het je niet zal lukken haar te hosselen
Wow. Het is dat ik Helemaalnaardemavo deels zie trollen maar dit bevestigt toch weer het stereotype Fokker.quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:16 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Oh gelukkig ik dacht even dat jij je pener in haar had gestoken.
Wat probeer je te zeggen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 15:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wow. Het is dat ik Helemaalnaardemavo deels zie trollen maar dit bevestigt toch weer het stereotype Fokker.
Niet om bot te doen te doen btw.
Ik mag gerust zeggen dat ik heel ver van het beeld van de stereotype fokker staquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:48 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh nvm, heb je dm al gelezen.
Je bent ook een PUA master?quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik mag gerust zeggen dat ik heel ver van het beeld van de stereotype fokker sta
Dus je bent laag opgeleid, klein pikkie, geen/minimum salaris.quote:Op zaterdag 13 september 2014 16:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Stereotype fokker, nee. Heel ver.. mwoahhhquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ah, je bent er al over heen geweest?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Stereotype fokker, nee. Heel ver.. mwoahhh
Waar over heen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, je bent er al over heen geweest?
Heeft Grielen je geneukt?quote:
Ohaiquote:Op zaterdag 13 september 2014 15:16 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ik ben nog geen 1x iemand tegen gekomen die met groepsfoto begon en die daadwerkelijk de knapste uit de groep wasLijkt wel of ze je willen lokken
Hele topic inmiddels gehad ja?quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
Oh wacht dit is fok hé,
Jahoor, ja
Jahoor, jaquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ohai
Meestal is het om iets te verbergen inderdaad
Maargoed, hier ook, als ik op basis van de verkeerde like dan sturen ze me maar door naar die vriendin
[..]
Hele topic inmiddels gehad ja?
quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij kent mij natuurlijk heel goedquote:Op zaterdag 13 september 2014 18:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hou je niet vol.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jahoor, ja
Jij vanavond?
Zeker geen 30 cmquote:Op zaterdag 13 september 2014 16:50 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee maar dat had ik 10 topics terug al toegegevenquote:
In limburg, morgen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 18:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
Is er een meet trouwens? vertel
Ze was dus in delft. Nu niet gok ik.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is ze in Delft aan het hosselen?
Hehequote:Op zaterdag 13 september 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, je bent er al over heen geweest?
Ik ben in Amsterdam.quote:Op zaterdag 13 september 2014 20:27 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ze was dus in delft. Nu niet gok ik.
Volgens mij zei ik dat net.quote:Op zaterdag 13 september 2014 19:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lol oke? als jij dat zegt
Spannond!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |