Niemand uit dit topic dus aangezien die allemaal tinder verwijderd hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 18:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is niet zo moeilijk te vinden hoor
quote:Op maandag 8 september 2014 18:59 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Is dat niet vergelijkbaar met sex sc?
Prima, dan ga ik wel knus met haar in een eenpersoonsquote:Op maandag 8 september 2014 19:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik kom als SiIk komt. Ik reserveer het tweepersoonsbed trouwens.
Jij mag na mij.quote:Op maandag 8 september 2014 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prima, dan ga ik wel knus met haar in een eenpersoons
Als ik de meet fix dan krijg jij de zolder.quote:Op maandag 8 september 2014 19:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2014 19:08 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als ik de meet fix dan krijg jij de zolder.
Kore.quote:Op maandag 8 september 2014 19:09 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Wie is dan de zolderslet?
Ik kom ook wel eens mannen tegen. Maar heb je serieus alleen maar mannen? Dat is wel vreemd...quote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef vera166 het volgende:
Ik heb een domme vraag maar ik snap het niet
Op Tinder heb ik mijn voorkeuren aangegeven. Maar ik krijg alsnog
allemaal foto's te zien van mannen (terwijl ik dus alleen vrouwen heb aangevinkt). Heb Tinder al verwijderd en er opnieuw opgezet maar erg veel nut heeft dat niet gehad.
Is het een fout van Tinder of hebben mannen Facebookaccounts gemaakt en liegen daarop over hun geslacht ofzo?
Nee gelukkig niet alleen maar mannen maar eigenlijk krijg ik meer mannen te zien dan vrouwen en dat vind ik wel erg raar jaquote:Op maandag 8 september 2014 19:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik kom ook wel eens mannen tegen. Maar heb je serieus alleen maar mannen? Dat is wel vreemd...
Ze proberen je iets duidelijk te makenquote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef vera166 het volgende:
allemaal foto's te zien van mannen (terwijl ik dus alleen vrouwen heb aangevinkt). Heb Tinder al verwijderd en er opnieuw opgezet maar erg veel nut heeft dat niet gehad.
Is het een fout van Tinder of hebben mannen Facebookaccounts gemaakt en liegen daarop over hun geslacht ofzo?
Vera wat is dit :SSSSSquote:Op maandag 8 september 2014 19:25 schreef vera166 het volgende:
Misschien zijn het vrouwen die man zijn geworden, alleen het laatste stukje geslachtsverandering nog niet durven?quote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet alleen maar mannen maar eigenlijk krijg ik meer mannen te zien dan vrouwen en dat vind ik wel erg raar ja![]()
Ze falen want elke keer als ik me verheug op een mooie vrouw krijg ik zo'n fucking vent op mn beeldschermquote:Op maandag 8 september 2014 20:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze proberen je iets duidelijk te maken
Ja hallo jij ignored mij keihard overal ik ben zo wanhopig gewordenquote:
Ik denk dat dit het is! Niks aan te doenquote:Op maandag 8 september 2014 20:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Misschien zijn het vrouwen die man zijn geworden, alleen het laatste stukje geslachtsverandering nog niet durven?
quote:Op maandag 8 september 2014 21:39 schreef Hinder het volgende:
Mensen die op de Android smileys gebruiken die op een iPhone als een vierkantje worden getoond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Jij hebt me keihard afgewezen ijskoninginnetjequote:Op maandag 8 september 2014 20:47 schreef vera166 het volgende:
Ja hallo jij ignored mij keihard overal ik ben zo wanhopig geworden
Whaaaatquote:Op maandag 8 september 2014 22:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt me keihard afgewezen ijskoninginnetje
OH GOD IK WEET NIET HOE DAT MOETquote:Op maandag 8 september 2014 22:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt tot middernacht om het goed te maken
Jou hebt mij eerst het hoofd op hol gebracht. Weet je hoe het isquote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef vera166 het volgende:
[..]
OH GOD IK WEET NIET HOE DAT MOET
Durf je wel. Autisten in de war brengen
Ow nee, de autistenkaart is gespeeld.quote:Op maandag 8 september 2014 22:56 schreef vera166 het volgende:
[..]
OH GOD IK WEET NIET HOE DAT MOET
Durf je wel. Autisten in de war brengen
quote:Op maandag 8 september 2014 19:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
quote:Op maandag 8 september 2014 19:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Prima, dan ga ik wel knus met haar in een eenpersoons
quote:
quote:Op maandag 8 september 2014 19:08 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Als ik de meet fix dan krijg jij de zolder.
Geen idee waar dit over gaat maar dit moet ik gequote hebben.quote:Op maandag 8 september 2014 19:12 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]Ik hoopte op SiIk. Soort van. Eigenlijk niet.
ik kom zaterdag ook fissaquote:Op dinsdag 9 september 2014 00:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Geen idee waar dit over gaat maar dit moet ik gequote hebben.
quote:Op maandag 8 september 2014 23:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jou hebt mij eerst het hoofd op hol gebracht. Weet je hoe het is
Inderdaad!!! Behalve de kinderen.quote:Op maandag 8 september 2014 23:50 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Ow nee, de autistenkaart is gespeeld.
Everyone, heads down, women and children first.
Mannen zijn ook veel makkelijker en begrijpelijker dan vrouwen...quote:Op maandag 8 september 2014 19:27 schreef vera166 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet alleen maar mannen maar eigenlijk krijg ik meer mannen te zien dan vrouwen en dat vind ik wel erg raar ja![]()
Maar ik snap niks van mannen dus die app heeft het dan niet erg goedquote:Op dinsdag 9 september 2014 10:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Mannen zijn ook veel makkelijker en begrijpelijker dan vrouwen...
Wie weet heeft de app eindelijk door wie de makkelijkste wezens zijn en heeft het zodanig op jou wensen geprogrammeerd. Al dus mijn propaganda idee
Wat is er dan zo moeilijk aan mannen ?quote:Op dinsdag 9 september 2014 15:41 schreef vera166 het volgende:
[..]
Maar ik snap niks van mannen dus die app heeft het dan niet erg goed
Tja. Dat weet ik ook niet want jullie schijnen best rechtdoorzee te zijnquote:Op dinsdag 9 september 2014 15:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Wat is er dan zo moeilijk aan mannen ?
Het is een nieuw eco-systeem, zo'n vleesmarkt met een soort pokemonplaatjes om uit te kiezen, dat is ff wennenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef vera166 het volgende:
[..]
Tja. Dat weet ik ook niet want jullie schijnen best rechtdoorzee te zijn![]()
Maar toch! Zo vaak denk ik 'wtf is er met jullie'
Relaties maken ons warrig....quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef vera166 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen recht door zee en een complete retard zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef vera166 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn behoorlijk makkelijk hoor. Als je doorhebt of ze je eventueel wil of gewoon niet dan kan je afhankelijk daarvan er moeite in gaan steken of niet. Begrijpen heeft er niks mee te maken en moet je ook niet willen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Mannen zijn ook veel makkelijker en begrijpelijker dan vrouwen...
Wie weet heeft de app eindelijk door wie de makkelijkste wezens zijn en heeft het zodanig op jou wensen geprogrammeerd. Al dus mijn propaganda idee
Ook weer zo. Als ze je willen is de boodschap zelfs voor de meest simpele man eigenlijk makkelijk de hint te ontdekken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Vrouwen zijn behoorlijk makkelijk hoor. Als je doorhebt of ze je eventueel wil of gewoon niet dan kan je afhankelijk daarvan er moeite in gaan steken of niet. Begrijpen heeft er niks mee te maken en moet je ook niet willen.
Ik zou tinder bijna weer gaan installeren. Ow wacht...quote:
Een match?quote:
Als ze zelfs tegen mij spontaan wat zeggen moet Fax dat helemaal voor elkaar krijgen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:51 schreef Cue_ het volgende:
En hopen dat ze je niet gelijk weer unmatched
Ah, ik hoorde de kerkklokken al luiden.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ah, ik hoorde de kerkklokken al luiden.
Ligt niet geheel aan mij zegmaarquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen recht door zee en een complete retard zijn.
De verhalen die ik hier veelal lees vallen eerder in de tweede categorie
Geen relatie maar een klein beetje aandacht van vrouwen nog veel warrigerquote:
Nee het verschilt bar weinig met de realiteit toen ik nog mijn voorkeur op alleen mannen had staan. Wennen is niet nodigquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een nieuw eco-systeem, zo'n vleesmarkt met een soort pokemonplaatjes om uit te kiezen, dat is ff wennen.
Nee juist niet. Verre van zelfs. Ik dislike alles totdat ik iemand zie waarvan m'n mond even openvaltquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer alles aan het liken geslagen?
quote:
Fuck you!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:51 schreef Cue_ het volgende:
En hopen dat ze je niet gelijk weer unmatched
Ik zou jou zo hard naar links swipen hequote:Op dinsdag 9 september 2014 19:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja.. Niet echt!
En ik ben gewoon realistisch!
Al dickpics gestuurd?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
Maarja, even afwachten allemaal. Ik heb wel eens eerder matches gehad (alleen niet zoveel dus) en die verdwenen spontaan of waren bij nader inzien toch niet zo leuk (dus ik verdween spontaan bij hun)
Die eerst match valt denk ik onder de 2e categorie eigenlijk, en de 2e match moet nog maar reageren enzo. Die lijkt me wel echt leuk overigens.
Niet echt. Maar als dat jou voldoening geeftquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou jou zo hard naar links swipen he![]()
Dat zal je leren
Vooral van die matches waar je nog niet eens een berichtje naar hebt gestuurd.quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet echt. Maar als dat jou voldoening geeft
Verdwenen matches zijn kut. Word je gewoon geunmatched
Opzivh niet heel vreemd. Heb zelf ook wel eens dat ik de verkeerde geliked heb of toch achteraf twijfels had. En dat kan je pas ma de match ongedaan maken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:31 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Vooral van die matches waar je nog niet eens een berichtje naar hebt gestuurd.Af en toe zie ik dat ik een match heb, stuur ik nog niets, kom ik een tijd later de app binnen, zijn die matches verdwenen.
___________________________________!
Valt in mijn geval mee, ik ben gewoon mezelf...quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:18 schreef vera166 het volgende:
[..]
Ligt niet geheel aan mij zegmaar![]()
[..]
Geen relatie maar een klein beetje aandacht van vrouwen nog veel warriger
[..]
Nee het verschilt bar weinig met de realiteit toen ik nog mijn voorkeur op alleen mannen had staan. Wennen is niet nodig
Gewoon haha antwoorden. Pas op dat je niet over je lener begint verder dan moet het goed komen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
Ze praat terug![]()
![]()
Eng, ik kan er niet mee omgaan
ok, ik ben hard aan het duimen nuquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
Ze praat terug![]()
![]()
Haha je zei hardquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
ok, ik ben hard aan het duimen nu
Is je duimpje hard ja?quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
ok, ik ben hard aan het duimen nu
Wel cool dat je dat tenminste toegeeftquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:34 schreef K44S het volgende:
[..]
Valt in mijn geval mee, ik ben gewoon mezelf...
Kinderachitg.. .denk alleen aan seks en heb droge humor.
Ik weet zelf meestal niet eens of ik mannen eventueel wil. Ze moeten me meestal eerst even duidelijk maken dat ik dat wilquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Vrouwen zijn behoorlijk makkelijk hoor. Als je doorhebt of ze je eventueel wil of gewoon niet dan kan je afhankelijk daarvan er moeite in gaan steken of niet. Begrijpen heeft er niks mee te maken en moet je ook niet willen.
Je hebt een onweerstaanbaar verlangen voor me.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:50 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik weet zelf meestal niet eens of ik mannen eventueel wil. Ze moeten me meestal eerst even duidelijk maken dat ik dat wil
Matig Faxquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je hebt een onweerstaanbaar verlangen voor me.
een koelkast is cool.quote:Op dinsdag 9 september 2014 20:48 schreef vera166 het volgende:
[..]
Wel cool dat je dat tenminste toegeeft
In dat geval; er zit een spin in de buurt van mijn raamquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:59 schreef K44S het volgende:
[..]
een koelkast is cool.
Ik ben superman.
Sorryquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:48 schreef Cue_ het volgende:
Verdwenen matches zijn kut. Word je gewoon geunmatched
*weg jagen doet.quote:Op dinsdag 9 september 2014 21:54 schreef vera166 het volgende:
[..]
In dat geval; er zit een spin in de buurt van mijn raam
Je jankt nog meer dan een professioneel uienschillerquote:Op dinsdag 9 september 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
Ze praat terug![]()
![]()
Neger alsjeblieftquote:Op woensdag 10 september 2014 07:09 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je jankt nog meer dan een professioneel uienschiller
Het ligt weer eens aan iedereen behalve aan jou.quote:Op woensdag 10 september 2014 00:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat dacht je toen je die onzin over mij verzinde tegen mensen die ik niet ken?
Die kk Wicked, kk arrogante klootzak ik zal hem leren.
Zaterdag wordt nog zowiezo leuk zo, ik zal eens laten zien hoe ongelooflijke klootzak ik kan zijn in RL.
Dat serieus nemen.quote:Op woensdag 10 september 2014 07:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ligt weer eens aan iedereen behalve aan jou.
quote:Op woensdag 10 september 2014 07:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ligt weer eens aan iedereen behalve aan jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |