Sorry, je bent me iets te mannelijk faxquote:
Alles kan kapot. Srsquote:Op zondag 7 september 2014 21:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vriendje heeft ze
zie dr zowat elke dag nu fuaaark wordt helemaal loco
niks kunnen eten enzo
ik tril soms nu ook gewoon echt raar, zoveel stress / spanning
So so desperate. Doe nietquote:Op zondag 7 september 2014 21:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wijs je niet af hoorEn morgenavond pas werken, dus ik kan gelijk de auto in springen
Beetje Faxie's gimmick.quote:
Wat wil je daarmee zeggen hmmm?quote:Op zondag 7 september 2014 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet bepaald. Relaties SC, Sex SC. Zegt genoeg
Que?quote:Op zondag 7 september 2014 21:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet bepaald. Relaties SC, Sex SC. Zegt genoeg
Geef het wat tijd man. Waarschijnlijk zijn ze nog aan het dweilenquote:Op maandag 8 september 2014 01:06 schreef Faxie het volgende:
Zo, alles in een straal van 35 km van 20 tot 32 gehad
Niet te vaak doen (lees: meer dan 2x binnen een paar weken), anders werkt je hele account niet meer..quote:Op zondag 7 september 2014 22:57 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Voor de mensen die achterlijk weinig matches krijgen: verwijder je account eens volledig. Niet alleen via tinder, maar ook via facebook. (Tinder staat nog steeds tussen je apps op facebook!) Nadat ik dat heb gedaan, kreeg ik opeens veel matches.
Denk nu niet dat dit een wondermiddel is hoor..quote:Op zondag 7 september 2014 22:57 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Voor de mensen die achterlijk weinig matches krijgen: verwijder je account eens volledig. Niet alleen via tinder, maar ook via facebook. (Tinder staat nog steeds tussen je apps op facebook!) Nadat ik dat heb gedaan, kreeg ik opeens veel matches.
Ik had het idee dat ik op een blacklist stond, omdat ik helemaal aan het begin alles naar rechts deed. Nu krijg ik steeds knappe matches.quote:Op maandag 8 september 2014 11:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Denk nu niet dat dit een wondermiddel is hoor..
Als je er niet aantrekkelijk uitziet voor de meiden die jij naar rechts hebt geswiped, zal je niet meer matchen..
Wil je meer matches moet je je standaarden verlagen en minder aantrekkelijke vrouwen ook een kans geven... Of gewoon niet zeuren, monnik worden of hosselen op andere plaatsen (kroeg, werk/studie of vrijetijds/sportclub).
If only I knewquote:Op maandag 8 september 2014 09:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet te vaak doen (lees: meer dan 2x binnen een paar weken), anders werkt je hele account niet meer..
Sletquote:Op maandag 8 september 2014 16:19 schreef SiIk het volgende:
Ik heb sinds gisteravond wel leuke match, meteen nummer gegeven enzo
Klinkt goed. Succes.quote:Op maandag 8 september 2014 16:19 schreef SiIk het volgende:
Ik heb sinds gisteravond wel leuke match, meteen nummer gegeven enzo
Wil je mijn sletje zijn?quote:
Alleen via Tinder natuurlijkquote:
Neequote:
En eerlijk.quote:Op maandag 8 september 2014 16:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oeii hahaha. Hij is in ieder geval duidelijk.
Heb al een pistoletje gekocht dus ik red me voorlopig welquote:
Gelukkig maar. Voelde me haast schuldig.quote:Op maandag 8 september 2014 16:36 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Heb al een pistoletje gekocht dus ik red me voorlopig wel
quote:
Wat een klootzakquote:Op maandag 8 september 2014 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn niet te geloven
Welke?quote:Op maandag 8 september 2014 18:30 schreef Faxie het volgende:
Woehoe al 2 matchesWaaronder 1 Fokster
![]()
![]()
Als je maar kan inschatten welke er beter uit zien dan de foto en welke slechter.quote:Op maandag 8 september 2014 16:37 schreef HeatWave het volgende:
Weet je wat mijn probleem een beetje is (nee, hw, het boeit ons ook niet, maar je gaat het toch wel vertellen)? Ik kan mensen gewoon niet goed inschatten via een foto.
Zelfs vrouwen die ik al ken, bijv op FB of hier op FOK! in het fobo, waarvan ik weet dat ze knap zijn in het echt, op de foto vind ik het dan 9 van de 10 keer niets bijzonders.
Het is niet zo moeilijk te vinden hoorquote:Op maandag 8 september 2014 18:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Doe niet zo cryptisch. Dacht dat we vrienden waren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |