Het is een nieuw eco-systeem, zo'n vleesmarkt met een soort pokemonplaatjes om uit te kiezen, dat is ff wennenquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef vera166 het volgende:
[..]
Tja. Dat weet ik ook niet want jullie schijnen best rechtdoorzee te zijn![]()
Maar toch! Zo vaak denk ik 'wtf is er met jullie'
Relaties maken ons warrig....quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef vera166 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen recht door zee en een complete retard zijn.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:02 schreef vera166 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn behoorlijk makkelijk hoor. Als je doorhebt of ze je eventueel wil of gewoon niet dan kan je afhankelijk daarvan er moeite in gaan steken of niet. Begrijpen heeft er niks mee te maken en moet je ook niet willen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 10:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Mannen zijn ook veel makkelijker en begrijpelijker dan vrouwen...
Wie weet heeft de app eindelijk door wie de makkelijkste wezens zijn en heeft het zodanig op jou wensen geprogrammeerd. Al dus mijn propaganda idee
Ook weer zo. Als ze je willen is de boodschap zelfs voor de meest simpele man eigenlijk makkelijk de hint te ontdekken.quote:Op dinsdag 9 september 2014 16:22 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Vrouwen zijn behoorlijk makkelijk hoor. Als je doorhebt of ze je eventueel wil of gewoon niet dan kan je afhankelijk daarvan er moeite in gaan steken of niet. Begrijpen heeft er niks mee te maken en moet je ook niet willen.
Ik zou tinder bijna weer gaan installeren. Ow wacht...quote:
Een match?quote:
Als ze zelfs tegen mij spontaan wat zeggen moet Fax dat helemaal voor elkaar krijgen.quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:51 schreef Cue_ het volgende:
En hopen dat ze je niet gelijk weer unmatched
Ah, ik hoorde de kerkklokken al luiden.quote:
quote:Op dinsdag 9 september 2014 18:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ah, ik hoorde de kerkklokken al luiden.
Ligt niet geheel aan mij zegmaarquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen recht door zee en een complete retard zijn.
De verhalen die ik hier veelal lees vallen eerder in de tweede categorie
Geen relatie maar een klein beetje aandacht van vrouwen nog veel warrigerquote:
Nee het verschilt bar weinig met de realiteit toen ik nog mijn voorkeur op alleen mannen had staan. Wennen is niet nodigquote:Op dinsdag 9 september 2014 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is een nieuw eco-systeem, zo'n vleesmarkt met een soort pokemonplaatjes om uit te kiezen, dat is ff wennen.
Nee juist niet. Verre van zelfs. Ik dislike alles totdat ik iemand zie waarvan m'n mond even openvaltquote:Op dinsdag 9 september 2014 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer alles aan het liken geslagen?
quote:
Fuck you!quote:Op dinsdag 9 september 2014 17:51 schreef Cue_ het volgende:
En hopen dat ze je niet gelijk weer unmatched
Ik zou jou zo hard naar links swipen hequote:Op dinsdag 9 september 2014 19:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja.. Niet echt!
En ik ben gewoon realistisch!
Al dickpics gestuurd?quote:Op dinsdag 9 september 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
Maarja, even afwachten allemaal. Ik heb wel eens eerder matches gehad (alleen niet zoveel dus) en die verdwenen spontaan of waren bij nader inzien toch niet zo leuk (dus ik verdween spontaan bij hun)
Die eerst match valt denk ik onder de 2e categorie eigenlijk, en de 2e match moet nog maar reageren enzo. Die lijkt me wel echt leuk overigens.
Niet echt. Maar als dat jou voldoening geeftquote:Op dinsdag 9 september 2014 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou jou zo hard naar links swipen he![]()
Dat zal je leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |