Wie ben jij?quote:Op woensdag 10 september 2014 07:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ligt weer eens aan iedereen behalve aan jou.
En die moet professioneel 'verwijderd' worden? DM het adres maarquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:54 schreef vera166 het volgende:
[..]
In dat geval; er zit een spin in de buurt van mijn raam
quote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef yats het volgende:
[..]
En die moet professioneel 'verwijderd' worden? DM het adres maar
Er zijn betere intro-zinnenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb je een match met een vrouw van 31, zeg ik voor de gein "ey beroepspedo wat moet je met dat jonge grut als ik ?! " word ik ontheven van de match.......
Wazz dezen ? Humorloos mokkel
Superman wist mijn adres alquote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is absoluut waarquote:
Misschien toch maar eens abs gaan kweken.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:12 schreef Gatenkaas het volgende:
20 matches sinds afgelopen zondag, waarvan 3 potentiële dates voor het weekend.![]()
Rammelende eierstokken hebben geen tijd voor humor.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb je een match met een vrouw van 31, zeg ik voor de gein "ey beroepspedo wat moet je met dat jonge grut als ik ?! " word ik ontheven van de match.......
Wazz dezen ? Humorloos mokkel
Die dates komen helaas niet door m'n abs maar door m'n verfijnde smaak voor kunst en cultuur.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens abs gaan kweken.
Oke foto van de mona lisa tussen m'n tinderfoto's zetten dus.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:18 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Die dates komen helaas niet door m'n abs maar door m'n verfijnde smaak voor kunst en cultuur.
Oh en exchange students.
Te mainstream.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Oke foto van de mona lisa tussen m'n tinderfoto's zetten dus.
Tijd terug deden we voor de spiertjes push-ups op TC, we kunnen dat natuurlijk ook instellen voor de buikspierenquote:Op woensdag 10 september 2014 14:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Oke foto van de mona lisa tussen m'n tinderfoto's zetten dus.
Op de tc ja?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:23 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Tijd terug deden we voor de spiertjes push-ups op TC, we kunnen dat natuurlijk ook instellen voor de buikspieren.
Yeah, beetje triest ;'), Maar ook ik moet het weer meer gaan doen:quote:
Wat een super man is dat tochquote:
yatsquote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef yats het volgende:
[..]
Best wel chanant.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
yatsVia Fobo ook lekker bezig, zie ik.
Precies.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echte alfa's doen dat via Wordfeud natuurlijk.
Beetje je best doen en je bent in een week bijna 10 kilo kwijt geen zorgen johquote:Op woensdag 10 september 2014 14:34 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Yeah, beetje triest ;'), Maar ook ik moet het weer meer gaan doen:
Ben een lamme papzak de laatste 6 weken geworden (geen sport gedaan), gister werd ik op 1e training al op 75% van de pushups moe.
10 kilo in een week klinkt ook niet erg gezond tbh.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje je best doen en je bent in een week bijna 10 kilo kwijt geen zorgen joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |