Wie ben jij?quote:Op woensdag 10 september 2014 07:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ligt weer eens aan iedereen behalve aan jou.
En die moet professioneel 'verwijderd' worden? DM het adres maarquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:54 schreef vera166 het volgende:
[..]
In dat geval; er zit een spin in de buurt van mijn raam
quote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef yats het volgende:
[..]
En die moet professioneel 'verwijderd' worden? DM het adres maar
Er zijn betere intro-zinnenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb je een match met een vrouw van 31, zeg ik voor de gein "ey beroepspedo wat moet je met dat jonge grut als ik ?! " word ik ontheven van de match.......
Wazz dezen ? Humorloos mokkel
Superman wist mijn adres alquote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is absoluut waarquote:
Misschien toch maar eens abs gaan kweken.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:12 schreef Gatenkaas het volgende:
20 matches sinds afgelopen zondag, waarvan 3 potentiële dates voor het weekend.![]()
Rammelende eierstokken hebben geen tijd voor humor.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb je een match met een vrouw van 31, zeg ik voor de gein "ey beroepspedo wat moet je met dat jonge grut als ik ?! " word ik ontheven van de match.......
Wazz dezen ? Humorloos mokkel
Die dates komen helaas niet door m'n abs maar door m'n verfijnde smaak voor kunst en cultuur.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens abs gaan kweken.
Oke foto van de mona lisa tussen m'n tinderfoto's zetten dus.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:18 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Die dates komen helaas niet door m'n abs maar door m'n verfijnde smaak voor kunst en cultuur.
Oh en exchange students.
Te mainstream.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Oke foto van de mona lisa tussen m'n tinderfoto's zetten dus.
Tijd terug deden we voor de spiertjes push-ups op TC, we kunnen dat natuurlijk ook instellen voor de buikspierenquote:Op woensdag 10 september 2014 14:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Oke foto van de mona lisa tussen m'n tinderfoto's zetten dus.
Op de tc ja?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:23 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Tijd terug deden we voor de spiertjes push-ups op TC, we kunnen dat natuurlijk ook instellen voor de buikspieren.
Yeah, beetje triest ;'), Maar ook ik moet het weer meer gaan doen:quote:
Wat een super man is dat tochquote:
yatsquote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef yats het volgende:
[..]
Best wel chanant.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
yatsVia Fobo ook lekker bezig, zie ik.
Precies.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echte alfa's doen dat via Wordfeud natuurlijk.
Beetje je best doen en je bent in een week bijna 10 kilo kwijt geen zorgen johquote:Op woensdag 10 september 2014 14:34 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Yeah, beetje triest ;'), Maar ook ik moet het weer meer gaan doen:
Ben een lamme papzak de laatste 6 weken geworden (geen sport gedaan), gister werd ik op 1e training al op 75% van de pushups moe.
10 kilo in een week klinkt ook niet erg gezond tbh.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje je best doen en je bent in een week bijna 10 kilo kwijt geen zorgen joh
Ik ben juist 2 kilo afgevallen in de vakantiequote:Op woensdag 10 september 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje je best doen en je bent in een week bijna 10 kilo kwijt geen zorgen joh
quote:Op woensdag 10 september 2014 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
yatsVia Fobo ook lekker bezig, zie ik.
Best wel wat?quote:
Is gewoon chanant dat de hont de famfare af wilde snijden via de rondtonde om achter een kad aan te zitten.quote:
Ben net een halve week verder en zit al op de helftquote:Op woensdag 10 september 2014 15:03 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
10 kilo in een week klinkt ook niet erg gezond tbh.
Dit blijft niet leuk hoor, na een keer of 40-45 is het echt niet meer zo dat ik er 450 euro voor over heb ofzo, dat zou wel fantastisch zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Is gewoon chanant dat de hont de famfare af wilde snijden via de rondtonde om achter een kad aan te zitten.
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Is gewoon chanant dat de hont de famfare af wilde snijden via de rondtonde om achter een kad aan te zitten.
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit blijft niet leuk hoor, na een keer of 40-45 is het echt niet meer zo dat ik er 450 euro voor over heb ofzo, dat zou wel fantastisch zijn.
Bovendien zal een deel ook wel spiermassa zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben net een halve week verder en zit al op de helftmaar idd. Redenen zijn niet bepaald gezond te noemen
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat is geblekenquote:Op woensdag 10 september 2014 14:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Rammelende eierstokken hebben geen tijd voor humor.
Nice!quote:
Foto's zijn goed, dus we gaan 't meemaken. En als 't niets blijkt, zoek ik wel direct verder in de lokale kroeg.quote:
That's the spiritquote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Hinder het volgende:
[..]
Foto's zijn goed, dus we gaan 't meemaken. En als 't niets blijkt, zoek ik wel direct verder in de lokale kroeg.
Er is nog niet heel veel gesproken eigenlijk, dus dat komt vanzelf wel. Bevalt me eigenlijk wel, niet eerst weken chatten.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
That's the spirit
Beetje goed gesprek ook, of nog niet al te veel gesproken en gewoon meteen afspreken?
Agreedquote:Op woensdag 10 september 2014 19:36 schreef Hinder het volgende:
[..]
Er is nog niet heel veel gesproken eigenlijk, dus dat komt vanzelf wel. Bevalt me eigenlijk wel, niet eerst weken chatten.
Doe jij dat wel, dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:04 schreef Faxie het volgende:
Meh ze doen niet echt moeite om het gesprek op gang te houdenFigures
Ja. En ik heb geen zin in een kromme verhouding in het gesprek. Ze mogen zelf ook wel eens een vraag stellen oid. Maar als de interesse aan de andere kant er blijkbaar toch niet zo is, tja jammer dan.quote:
Hou het gewoon losjes, lekker boeiend of je elke dag maar een zin zegt. Als er van beide kanten interesse is komt die date vanzelf wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja. En ik heb geen zin in een kromme verhouding in het gesprek. Ze mogen zelf ook wel eens een vraag stellen oid. Maar als de interesse aan de andere kant er blijkbaar toch niet zo is, tja jammer dan.
Ik heb alweer een vermoeden welke kant het allemaal op gaat lopen met Tinder...
Die zijn er nietquote:Op woensdag 10 september 2014 21:31 schreef Hinder het volgende:
Met zo iemand wil je ook niet op date gaan, is alleen maar zonde van je moeite en tijd. Ga door naar de volgende.
Genoeg vrouwen met babies gezien, maar met man is wel heel triest.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Teh fuck.
Kom net iemand op tinder tegen die met man en kinderen op de foto staat
Babies/kinderen genoeg ja, die swipe ik binnen 0.25 seconden naar links. Met man nog nooit, vandaar ook m'n reactiequote:Op woensdag 10 september 2014 22:49 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen met babies gezien, maar met man is wel heel triest.
ik heb met trouwfoto's gezienquote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Teh fuck.
Dat zijn figuren die tinder gebruiken als medium om in contact te komen met nieuwe mensen voor een vriendschap, want ja daar is het ook echt voor bedoeld.quote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Teh fuck.
Why.... Sommige mensenquote:
Wait what? Oh is het daarvoorquote:Op donderdag 11 september 2014 09:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zijn figuren die tinder gebruiken als medium om in contact te komen met nieuwe mensen voor een vriendschap, want ja daar is het ook echt voor bedoeld.
Stiekem wel, maar niet doorvertellen hoor.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Why.... Sommige mensen
[..]
Wait what? Oh is het daarvoor
Heb ik zo vaak gezien, in bruidsjurk nog welquote:Op woensdag 10 september 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Teh fuck.
Of voor legale trio's, partnerruil, gangbang of gewoon ordinair vreemdgaan. Het laatste geval betekent dat na het huwelijk de spanning eraf is natuurlijk...quote:Op donderdag 11 september 2014 09:55 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat zijn figuren die tinder gebruiken als medium om in contact te komen met nieuwe mensen voor een vriendschap, want ja daar is het ook echt voor bedoeld.
Als je de trouwjurk nog aan hebt is dat hooguit een paar uur toch. Gaat dat zo snel dan?quote:Op donderdag 11 september 2014 15:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Of voor legale trio's, partnerruil, gangbang of gewoon ordinair vreemdgaan. Het laatste geval betekent dat na het huwelijk de spanning eraf is natuurlijk...
quote:Op donderdag 11 september 2014 15:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je de trouwjurk nog aan hebt is dat hooguit een paar uur toch. Gaat dat zo snel dan?
Dat is ook nog een optie jaquote:Op donderdag 11 september 2014 15:38 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die foto's kunnen van jaren geleden zijn?
Wat een naiviteitquote:
Op Fok! zou het me niets verbazen eerlijk gezegdquote:Op donderdag 11 september 2014 15:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een naiviteit
Straks ga je nog beweren dat iedereen hier op zijn/haar UI lijkt
Kneusje ben jij ook he.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:41 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Over de TT: ik ben blij dat KM eindelijk iets heeft geregeld.
Dat jij de vraag ontwijkt zegt wel genoeg denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:14 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat je dat moet vragen zegt wel genoeg denk ik.
Is goed, ik hap wel. Jij vindt jezelf ontzettend cool of niet met je bijdehante en kutopmerkingen? Guess what, dat ben je niet, verre van zelfs. Nou doei he.quote:Op donderdag 11 september 2014 17:17 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat jij de vraag ontwijkt zegt wel genoeg denk ik.
Dus je voelt je aangevallen door mijn grapje?quote:Op donderdag 11 september 2014 17:19 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Is goed, ik hap wel. Jij vindt jezelf ontzettend cool of niet met je bijdehante en kutopmerkingen? Guess what, dat ben je niet, verre van zelfs. Nou doei he.
En jij wil zeggen dan dat dit:quote:Op donderdag 11 september 2014 17:39 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dus je voelt je aangevallen door mijn grapje?
niet als aanval bedoeld is? Ja, ik voel me aangevallen, dus ik zeg er wat van. Of ik me aangesproken voel door je aanval is het tweede, en daarop is het antwoord toch echt nee.quote:Op donderdag 11 september 2014 16:41 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Over de TT: ik ben blij dat KM eindelijk iets heeft geregeld.
In mijn omgeving worden niet steken onder water gegeven. Ik zou me dus niet aangevallen voelen.quote:Op donderdag 11 september 2014 18:03 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
En jij wil zeggen dan dat dit:
[..]
niet als aanval bedoeld is? Ja, ik voel me aangevallen, dus ik zeg er wat van. Of ik me aangesproken voel door je aanval is het tweede, en daarop is het antwoord toch echt nee.
Oh oke, welke omgeving is dat precies?quote:Op donderdag 11 september 2014 18:33 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
In mijn omgeving worden niet steken onder water gegeven. Ik zou me dus niet aangevallen voelen.
Vmbo Ibn Ghaldoun college.quote:Op donderdag 11 september 2014 22:31 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Oh oke, welke omgeving is dat precies?
En jij denkt dat die zaandam sletjes dat van de daken schreeuwen? Nee. Misschien heb je er al een aantal in je lijst maar ze zeggen natuurlijk niet tegen elke kerel "Hoi, wil jij mij lekker van achteren penetreren?"quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:03 schreef James_R het volgende:
Damn, ik krijg op tinder echt alleen maar van die veel te brave diergeneeskunde studentes. Ik wil gewoon geile naïeve zaandamse sletten of lievve hockeymeisjes maar daarvan heb ik er nog maar een of twee ofzo.
Ik kom ook nooit verder dan ''hoi alles goed ja met jou''![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En jij denkt dat die zaandam sletjes dat van de daken schreeuwen? Nee. Misschien heb je er al een aantal in je lijst maar ze zeggen natuurlijk niet tegen elke kerel "Hoi, wil jij mij lekker van achteren penetreren?"
Ga eerst eens een fatsoenlijk gesprek met ze aan voordat je gelijk een oordeel uitspreekt. Als je niet verder komt dan "Hoi, alles goed?" Ligt het probleem niet alleen bij hun.
Wats met jou?quote:
Krijg herpes.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:34 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Jij hebt toch moelijke doagn met die wang.
Ik probeer je gewoon een hart onder de riem te steken.quote:Op vrijdag 12 september 2014 18:39 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je doet gemeenpijn hier en alles
Fixed like Bob the Builderquote:Op vrijdag 12 september 2014 18:41 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik probeer je gewoon een mes in de rug te steken.
Ben jij wel eens in Zaandam geweest?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
En jij denkt dat die zaandam sletjes dat van de daken schreeuwen? Nee. Misschien heb je er al een aantal in je lijst maar ze zeggen natuurlijk niet tegen elke kerel "Hoi, wil jij mij lekker van achteren penetreren?"
Ga eerst eens een fatsoenlijk gesprek met ze aan voordat je gelijk een oordeel uitspreekt. Als je niet verder komt dan "Hoi, alles goed?" Ligt het probleem niet alleen bij hun.
Alle meisjes zijn sletjes.quote:Op vrijdag 12 september 2014 15:03 schreef James_R het volgende:
Damn, ik krijg op tinder echt alleen maar van die veel te brave diergeneeskunde studentes. Ik wil gewoon geile naïeve zaandamse sletten of lievve hockeymeisjes maar daarvan heb ik er nog maar een of twee ofzo.
Ik kom ook nooit verder dan ''hoi alles goed ja met jou''![]()
Ja.quote:Op vrijdag 12 september 2014 19:37 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in Zaandam geweest?
Niet zo zeuren UF. Jullie zijn toch geëmancipeerd?quote:Op vrijdag 12 september 2014 17:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik woon er ook een klein stukje buiten hequote:Op vrijdag 12 september 2014 19:43 schreef SiIk het volgende:
Ik was vorige week heel de week in Zaandam en gewoon geen seks gehad
Daar heb ik anders ook nog nooit seks gehadquote:Op vrijdag 12 september 2014 20:26 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik woon er ook een klein stukje buiten he
Nog nooit binnen Zaandam en nog nooit buiten Zaandam seks gehad?quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Daar heb ik anders ook nog nooit seks gehad
Ze is nog maagd.quote:Op vrijdag 12 september 2014 20:45 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nog nooit binnen Zaandam en nog nooit buiten Zaandam seks gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |