Wie ben jij?quote:Op woensdag 10 september 2014 07:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Het ligt weer eens aan iedereen behalve aan jou.
En die moet professioneel 'verwijderd' worden? DM het adres maarquote:Op dinsdag 9 september 2014 21:54 schreef vera166 het volgende:
[..]
In dat geval; er zit een spin in de buurt van mijn raam
quote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef yats het volgende:
[..]
En die moet professioneel 'verwijderd' worden? DM het adres maar
Er zijn betere intro-zinnenquote:Op woensdag 10 september 2014 12:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb je een match met een vrouw van 31, zeg ik voor de gein "ey beroepspedo wat moet je met dat jonge grut als ik ?! " word ik ontheven van de match.......
Wazz dezen ? Humorloos mokkel
Superman wist mijn adres alquote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is absoluut waarquote:
Misschien toch maar eens abs gaan kweken.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:12 schreef Gatenkaas het volgende:
20 matches sinds afgelopen zondag, waarvan 3 potentiële dates voor het weekend.![]()
Rammelende eierstokken hebben geen tijd voor humor.quote:Op woensdag 10 september 2014 12:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Heb je een match met een vrouw van 31, zeg ik voor de gein "ey beroepspedo wat moet je met dat jonge grut als ik ?! " word ik ontheven van de match.......
Wazz dezen ? Humorloos mokkel
Die dates komen helaas niet door m'n abs maar door m'n verfijnde smaak voor kunst en cultuur.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:15 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens abs gaan kweken.
Oke foto van de mona lisa tussen m'n tinderfoto's zetten dus.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:18 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Die dates komen helaas niet door m'n abs maar door m'n verfijnde smaak voor kunst en cultuur.
Oh en exchange students.
Te mainstream.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Oke foto van de mona lisa tussen m'n tinderfoto's zetten dus.
Tijd terug deden we voor de spiertjes push-ups op TC, we kunnen dat natuurlijk ook instellen voor de buikspierenquote:Op woensdag 10 september 2014 14:18 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Oke foto van de mona lisa tussen m'n tinderfoto's zetten dus.
Op de tc ja?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:23 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Tijd terug deden we voor de spiertjes push-ups op TC, we kunnen dat natuurlijk ook instellen voor de buikspieren.
Yeah, beetje triest ;'), Maar ook ik moet het weer meer gaan doen:quote:
Wat een super man is dat tochquote:
yatsquote:Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef yats het volgende:
[..]
Best wel chanant.quote:Op woensdag 10 september 2014 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
yatsVia Fobo ook lekker bezig, zie ik.
Precies.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Echte alfa's doen dat via Wordfeud natuurlijk.
Beetje je best doen en je bent in een week bijna 10 kilo kwijt geen zorgen johquote:Op woensdag 10 september 2014 14:34 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Yeah, beetje triest ;'), Maar ook ik moet het weer meer gaan doen:
Ben een lamme papzak de laatste 6 weken geworden (geen sport gedaan), gister werd ik op 1e training al op 75% van de pushups moe.
10 kilo in een week klinkt ook niet erg gezond tbh.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje je best doen en je bent in een week bijna 10 kilo kwijt geen zorgen joh
Ik ben juist 2 kilo afgevallen in de vakantiequote:Op woensdag 10 september 2014 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje je best doen en je bent in een week bijna 10 kilo kwijt geen zorgen joh
quote:Op woensdag 10 september 2014 14:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
yatsVia Fobo ook lekker bezig, zie ik.
Best wel wat?quote:
Is gewoon chanant dat de hont de famfare af wilde snijden via de rondtonde om achter een kad aan te zitten.quote:
Ben net een halve week verder en zit al op de helftquote:Op woensdag 10 september 2014 15:03 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
10 kilo in een week klinkt ook niet erg gezond tbh.
Dit blijft niet leuk hoor, na een keer of 40-45 is het echt niet meer zo dat ik er 450 euro voor over heb ofzo, dat zou wel fantastisch zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Is gewoon chanant dat de hont de famfare af wilde snijden via de rondtonde om achter een kad aan te zitten.
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Is gewoon chanant dat de hont de famfare af wilde snijden via de rondtonde om achter een kad aan te zitten.
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit blijft niet leuk hoor, na een keer of 40-45 is het echt niet meer zo dat ik er 450 euro voor over heb ofzo, dat zou wel fantastisch zijn.
Bovendien zal een deel ook wel spiermassa zijn.quote:Op woensdag 10 september 2014 15:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben net een halve week verder en zit al op de helftmaar idd. Redenen zijn niet bepaald gezond te noemen
quote:Op woensdag 10 september 2014 15:17 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Dat is geblekenquote:Op woensdag 10 september 2014 14:16 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Rammelende eierstokken hebben geen tijd voor humor.
Nice!quote:
Foto's zijn goed, dus we gaan 't meemaken. En als 't niets blijkt, zoek ik wel direct verder in de lokale kroeg.quote:
That's the spiritquote:Op woensdag 10 september 2014 19:22 schreef Hinder het volgende:
[..]
Foto's zijn goed, dus we gaan 't meemaken. En als 't niets blijkt, zoek ik wel direct verder in de lokale kroeg.
Er is nog niet heel veel gesproken eigenlijk, dus dat komt vanzelf wel. Bevalt me eigenlijk wel, niet eerst weken chatten.quote:Op woensdag 10 september 2014 19:31 schreef SiIk het volgende:
[..]
That's the spirit
Beetje goed gesprek ook, of nog niet al te veel gesproken en gewoon meteen afspreken?
Agreedquote:Op woensdag 10 september 2014 19:36 schreef Hinder het volgende:
[..]
Er is nog niet heel veel gesproken eigenlijk, dus dat komt vanzelf wel. Bevalt me eigenlijk wel, niet eerst weken chatten.
Doe jij dat wel, dan?quote:Op woensdag 10 september 2014 20:04 schreef Faxie het volgende:
Meh ze doen niet echt moeite om het gesprek op gang te houdenFigures
Ja. En ik heb geen zin in een kromme verhouding in het gesprek. Ze mogen zelf ook wel eens een vraag stellen oid. Maar als de interesse aan de andere kant er blijkbaar toch niet zo is, tja jammer dan.quote:
Hou het gewoon losjes, lekker boeiend of je elke dag maar een zin zegt. Als er van beide kanten interesse is komt die date vanzelf wel.quote:Op woensdag 10 september 2014 20:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja. En ik heb geen zin in een kromme verhouding in het gesprek. Ze mogen zelf ook wel eens een vraag stellen oid. Maar als de interesse aan de andere kant er blijkbaar toch niet zo is, tja jammer dan.
Ik heb alweer een vermoeden welke kant het allemaal op gaat lopen met Tinder...
Die zijn er nietquote:Op woensdag 10 september 2014 21:31 schreef Hinder het volgende:
Met zo iemand wil je ook niet op date gaan, is alleen maar zonde van je moeite en tijd. Ga door naar de volgende.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |