quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Niemand betaalt je om je mond open te trekken, moeten we nu ook al gaan betalen zodat je je mond dichthoudt?
Nee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
Is het heel raar als je iemand liked omdat je haar vriendin op de foto leuker vind?
Anders ga je gewoon weg uit dit topic man.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:36 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Niemand betaalt je om je mond open te trekken, moeten we nu ook al gaan betalen zodat je je mond dichthoudt?
Ik vind het leuk om te doen, dus waarom zou ik het niet doen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 05:21 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Anders ga je gewoon weg uit dit topic man.Niemand mag je. En al helemaal niet als je dit soort trieste opmerkingen gaat maken. Of het nou over silk of iemand anders gaat.
Josti.
De white knightkaart spelen kan in 2014 echt niet meer hoor, of je moet een behoorlijke hersenbeschadiging hebben.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te doen, dus waarom zou ik het niet doen?
Waarom kom je voor SiIk op? Probeer je haar te hosselen?
KM komt me niet al te snugger over, dus zou goed kunnen dat hij de white knightkaart speelt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:22 schreef Dven het volgende:
[..]
De white knightkaart spelen kan in 2014 echt niet meer hoor, of je moet een behoorlijke hersenbeschadiging hebben.
'Nu' was voor mij prima geweest, maar aan haar kant kwam 't niet uit. Wordt binnenkort.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:19 schreef Gh0stface het volgende:
[..]
Dadelijk als dat je haar nu gaat zien, of binnenkort?
Nee.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
Is het heel raar als je iemand liked omdat je haar vriendin op de foto leuker vind?
Ik like damesfoto's waarin vriendinnen te duidelijk/veel staan daarom ook nooit, geen zin om uit te zoeken wie nou degene is die ik like.quote:Op zaterdag 13 september 2014 00:33 schreef S95Sedan het volgende:
Dat doen ze expres. De leiden je zo in de val.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee.
In gedachten is het vaak 'wees de linker, wees de linker'
Dan is het natuurlijk de rechter
Hahaha geweldig! Nu hopen dat ze ook leuk is...quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:38 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Ik like damesfoto's waarin vriendinnen te duidelijk/veel staan daarom ook nooit, geen zin om uit te zoeken wie nou degene is die ik like.
Bizar trouwens: gister heb ik een nummer in de trein 'gescoord'. Toen ik aan het slapen was legde een meisje een briefje met haar nummer neer op mijn tas met erop: je lag zo lief te slapen..
Hahaha wat mooi dit.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:38 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Ik like damesfoto's waarin vriendinnen te duidelijk/veel staan daarom ook nooit, geen zin om uit te zoeken wie nou degene is die ik like.
Bizar trouwens: gister heb ik een nummer in de trein 'gescoord'. Toen ik aan het slapen was legde een meisje een briefje met haar nummer neer op mijn tas met erop: je lag zo lief te slapen..
Hosselen terwijl je niet bij bewustzijn bent. Daadwerkelijk next level.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:38 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Helaas vaak wel ja.quote:Op zaterdag 13 september 2014 11:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee.
In gedachten is het vaak 'wees de linker, wees de linker'
Dan is het natuurlijk de rechter
Herkenbaar 'zoek degene wie het is' en dan elke foto met vriendinnen erop hebbenquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:38 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Nee ik vind jou gewoon een dom narretje. Silk kan zichzelf wel "redden", daar heeft ze mij niet voor nodig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 08:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Ik vind het leuk om te doen, dus waarom zou ik het niet doen?
Waarom kom je voor SiIk op? Probeer je haar te hosselen?
Geniaalquote:Op zaterdag 13 september 2014 11:38 schreef Jhovall het volgende:
[..]
Precies. Dat doet Tarzan welquote:Op zaterdag 13 september 2014 12:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee ik vind jou gewoon een dom narretje. Silk kan zichzelf wel "redden", daar heeft ze mij niet voor nodig.
Toch probeerde je haar te "redden." SiIk weet zelf wel dat ik nooit serieus tegen haar ben, behalve dan dat ik haar oprecht knap vind, dus jouw reactie was totaal overbodig.quote:Op zaterdag 13 september 2014 12:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Nee ik vind jou gewoon een dom narretje. Silk kan zichzelf wel "redden", daar heeft ze mij niet voor nodig.
Geen matches Fax?quote:
Awwwquote:
Ik proef enige jaloezie.quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:19 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Toch probeerde je haar te "redden." SiIk weet zelf wel dat ik nooit serieus tegen haar ben, behalve dan dat ik haar oprecht knap vind, dus jouw reactie was totaal overbodig.
Dat is geen trend, gebeurd al eeuwigquote:Op zaterdag 13 september 2014 13:16 schreef Hinder het volgende:
De nieuwe trend is dus mensen liken en dan direct weer unmatchen.
quote:Op zaterdag 13 september 2014 13:33 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Dat is geen trend, gebeurd al eeuwig.
Wat nog veel erger is, helemaal geen matches krijgen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |