Out of your league.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:11 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Wat kost het om SiIk te ontmaagden?
Haal die augurk uit je bruine klaproos, man. Was een grapje.quote:
Grapjes schijnen nogal verkeerd te vallen vandaag.quote:Op vrijdag 12 september 2014 21:53 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Haal die augurk uit je bruine klaproos, man. Was een grapje.
Of het zijn echt hele stomme garpjes, kan ik mij voorstellen als ze van jou komenquote:Op vrijdag 12 september 2014 21:56 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Grapjes schijnen nogal verkeerd te vallen vandaag.
Moet toch kunnen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Of het zijn echt hele stomme garpjes, kan ik mij voorstellen als ze van jou komen
Of misschien leek je heel serieus bij je garpjes. Of misschien was het geen garpje maar deed je daarna of het een garpje was. Denk ik dan, maar ik kan ernaast zitten want beetje stoned van alle pijnstillingquote:
Valt dit onder relatie problemen dan?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:34 schreef SiIk het volgende:
Voor relatieproblemen zijn er andere topics in R&P hoor.
Niemand betaalt je om je mond open te trekken, moeten we nu ook al gaan betalen zodat je je mond dichthoudt?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:34 schreef SiIk het volgende:
Nee, was gewoon UF advies, gratiesquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt dit onder relatie problemen dan?
Waarom heb ik dat nooit?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nee, was gewoon UF advies, graties
Schijnen te helpen, want al de veelposters daar zijn voorzien ondertussenquote:Op vrijdag 12 september 2014 22:34 schreef SiIk het volgende:
Swipe more young padawan.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Schijnen te helpen, want al de veelposters daar zijn voorzien ondertussen
Nog steeds 2 matches, eentje zegt niks meer, de ander is al dagen niet online geweest.
Owja, en Samzz natuurlijk.... maar dat is al een Fok match
Dat zijn altijd goede dingen.quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:57 schreef Hinder het volgende:
Weer in de trein na eerste Tinderdate. Was gezellig, en ze was leuker dan op de foto's.
Leuk, vervolgdate dus?quote:Op vrijdag 12 september 2014 22:57 schreef Hinder het volgende:
Weer in de trein na eerste Tinderdate. Was gezellig, en ze was leuker dan op de foto's.
Wat mij betreft wel, weet alleen niet of ik 't direct zelf ga voorstellen. Het initiatief in 't gesprek lag steeds bij mij. Ik weet veel meer over haar, dan zij over mij.quote:
Wat gaf je voor antwoord?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:41 schreef Hinder het volgende:
Een andere match vraagt toevallig vanavond wat ik op een avond als deze zoal doe.
Dus je luistert meer dan je praat. Dat vinden de meeste vrouwen fijn.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:19 schreef Hinder het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel, weet alleen niet of ik 't direct zelf ga voorstellen. Het initiatief in 't gesprek lag steeds bij mij. Ik weet veel meer over haar, dan zij over mij.
Ik heb de woorden 'Tinder' en 'date' maar niet laten vallen, maar het bruggetje was wel snel gemaakt. Beetquote:
Dat is waar ook. Het kwam nu alleen wat knullig over, zo.quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je luistert meer dan je praat. Dat vinden de meeste vrouwen fijn.
Dadelijk als dat je haar nu gaat zien, of binnenkort?quote:Op vrijdag 12 september 2014 23:50 schreef Hinder het volgende:
[..]
Ik heb de woorden 'Tinder' en 'date' maar niet laten vallen, maar het bruggetje was wel snel gemaakt. Beet.
Ze woont trouwens in de buurt. Kan ik dadelijk meteen door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |