SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
19:30 - Wegmisbruikers
In deze aflevering staat de jaarlijkse TT op het circuit van Assen centraal en dat betekent ronkende motoren en de geur van verbrand rubber. De eenheid Noord-Nederland controleert intensief op de invalswegen richting Drenthe.
20:30 - Red mijn vakantie
Thijs wordt ingeschakeld door twee families op een camping in Wageningen. Op een ochtend wordt plotseling het toilethuisje weggehaald en staat hun tent nu naast een bouwput. En dat is niet het enige wat niet deugt op de camping.
21:30 - Bonje met de buren
Peter en Sandra konden het ooit goed vinden met hun buren Katje en Kees, maar nu is een goede band ver te zoeken. Ze bedreigen elkaar met hamers en gooien met emmers water.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Moderator FHFquote:
flikken maastrichtquote:
ja en nu afgelopenquote:
Pauwquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:25 schreef Doler12 het volgende:
Jeroen Pauw in Bangladesh na de reclame
Inderdaad maar kan interessant zijn met al die kledingfabrieken die de regels aan hun laars lapenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Pauw
Wat een overschatte pauper
Trots op jequote:Op vrijdag 5 september 2014 21:27 schreef Pizzalucht het volgende:
Godver, net een half uur met Evy hardgelopen en ik ben helemaal naar de kut
quote:Op vrijdag 5 september 2014 21:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]Nog even en ik heb echt een goddelijk lichaam
en dan weer volstouwen met pizzaquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]Nog even en ik heb echt een goddelijk lichaam
Eet bijna nooit pizzaquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:29 schreef Studiotje het volgende:
[..]
en dan weer volstouwen met pizza
Nieuwe afleveringenquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Shit men, flikken gemistOf was het herhaling?
Ja waarom nietquote:
Watquote:
nu darten met auto'squote:
Is heul geen soepquote:
Dit is de reden dat stickertje geen kinderen wilquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:52 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Tsja baby's hebben soms schijt aan je
fixedquote:
quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 22:15 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik ga wel even in een hoekje zitten huilen
quote:Op woensdag 30 april 2014 20:27 schreef WcPot het volgende:
Weer geen Merel bij RTL vanavond ik moet huilen
quote:Op donderdag 1 mei 2014 16:45 schreef WcPot het volgende:
Nu moet ik echt wel huilen weer geen Merel bij het nieuws. En ik maar de hele tijd RTL kijken om geen seconde te kunnen missen.![]()
Misschien bij het 19:30uur nieuws nog een kans
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 23:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat mis ik wel dat ik geen vol heb kunnen zeggen. Ik moet wel een beetje huilen nu
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 19 mei 2014 23:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat dit kan op Fok! Ik ga nu huilen in een hoekje
quote:Op donderdag 5 juni 2014 20:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik moest ook wel een beetje huilen vanmiddag
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik dacht al waar is mijn briefje. Ik heb wel een beetje zitten huilen in mijn truckje
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik moet nog een beetje huilen dat ik geen briefje van jou had gekregen
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 28 juli 2014 16:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Geen idee. Het zal vast geen kloon zijn. Anders moet ik wel een beetje huilen als dat wel zo was.
quote:
quote:Op donderdag 31 juli 2014 21:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee niks moet alleen een beetje huilen
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja en dan ga ik weer huilen in een hoekje door jullie potverdikkeme
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2014 01:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nu moet ik weer bijna huilen na deze reactie
quote:
quote:Op donderdag 4 september 2014 20:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als je maar weet dat ik nu aan het huilen ben
Zo daar ben je druk mee bezig geweestquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:57 schreef appelen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, jij zegt zo vaak hetzelfde, daar ben je wel even mee bezigquote:Op vrijdag 5 september 2014 21:59 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo daar ben je druk mee bezig geweest
44 keer?quote:
klapjostiquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:06 schreef Maraca het volgende:
ONZ / Fylax
Luxaflexje is weer lekker bezig
nou nou nou kan ook geen grapje meer vanaf tegenwoordigquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik doe vanaf nu ook niet meer aardig tegen jou.
dat van mij was ook een grapjequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:12 schreef appelen het volgende:
[..]
nou nou nou kan ook geen grapje meer vanaf tegenwoordig
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef Stickertje het volgende:
ik ga een super fout liedje aanvragen volgende week
I'm sticky and I know it.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:19 schreef Stickertje het volgende:
ik ga een super fout liedje aanvragen volgende week
Enige goede aan die show.quote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:42 schreef Maraca het volgende:
Dries Roelvink gunt zoon Dave vakantie
Ga ik eindelijk eens op vakantie.. gaan die 2 malloten ook. Gelukkig gaan ze wel 1 dag eerder, dus zal niet in hetzelfde vliegtuig zitten
Geen schunnige filmpjes met jou en Dave dus.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:42 schreef Maraca het volgende:
Ga ik eindelijk eens op vakantie.. gaan die 2 malloten ook. Gelukkig gaan ze wel 1 dag eerder, dus zal niet in hetzelfde vliegtuig zitten
Gast.. kind is 19quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Geen schunnige filmpjes met jou en Dave dus.
Ze willen het gewoon op top gear laten lijken.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Enige goede aan die show.
Ook apart om te zien dat de tv-gasten mogen zitten en die paar mensen die voor publiek moeten doorgaan de gehele uitzending moeten staan.
Wel fototje maken voor onsquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:42 schreef Maraca het volgende:
No hablo holandesquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]![]()
Vraag je een handtekening voor me als je ze tegen komt?
Ja, maar hier hebben we het gisteren ook over gehad. Als ik 23 al te jong vind, dan is 19 helemaal uit den bozequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zoveel ouder ben jij toch niet
< 30 toch ?
Die heb jij helemaal nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:46 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]Krijg jij geen handtekening van Alberto
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar hier hebben we het gisteren ook over gehad. Als ik 23 al te jong vind, dan is 19 helemaal uit den boze
Heb de afgelopen 10 delen in dit topic niet gevolgd.quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:46 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar hier hebben we het gisteren ook over gehad. Als ik 23 al te jong vind, dan is 19 helemaal uit den boze
Owh?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Binnenkort wel kans om er 1 te scoren
27-30quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb de afgelopen 10 delen in dit topic niet gevolgd.
Jij hebt dus liever iemand tussen de 25 en 30?
Ja dat had je ook kunnen zeggen voor de datequote:
Ik heb liever dat je hem een mep verkoopt omdat hij pappa wordtquote:
Sorry, krijg gewoon geen stijfje van jequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ja dat had je ook kunnen zeggen voor de date![]()
Nu zat ik maar te wachten
Mag ik niet vertellen, komt wel na de uitzendingquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je hem een mep verkoopt omdat hij pappa wordtMaar vertel eens, waarom mag jij Alberto ontmoeten?
Je liegtquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:50 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Mag ik niet vertellen, komt wel na de uitzending
Nee dat hoop ik niet neequote:Op vrijdag 5 september 2014 22:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sorry, krijg gewoon geen stijfje van je
Je bent wel heel erg kieskeurigquote:
Dit is nog maar 1 eis.. heb nog een hele waslijstquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg kieskeurig
Het is niet omdat je in een dikke leasebak rijdt, dat je je eisen hoeft bij te stellen.
En mijn Fok!naamquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:51 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maak wel een foto van de handtekening danMet mijn naam erbij
Eeeeeeeh.. die leeftijdsgrens schuift met mij meequote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Eeeeeeeh.. die leeftijdsgrens schuift met mij mee
Spanje is een groot landquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee want jij wilt geen handtekening van Dries voor mij hosselen
Als je ze toevallig tegenkomtquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Spanje is een groot landWeet ik veel waar die lui zijn
* haarkleurquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:51 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit is nog maar 1 eis.. heb nog een hele waslijst
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:53 schreef Maraca het volgende:
En daarnaast.. Alberto en ik zijn matties
Toevallig die drie nu net nietquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
* haarkleur
* baan schoonvader
* favoriete voetbalclub
* etc...
Dit wordt hem niet...
Maraca wil stiekem gewoon een truckerquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:55 schreef Pizzalucht het volgende:
Voor Maraca zou ik mijn borsthaar wel scheren, maar ik ben toch te jong
Johquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:55 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Alberto is met niemand vrienden, het is allemaal nep!
Laat ik het zo zeggen: als ik het op een datingsite invul krijg ik geen resultatenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is weer een meevaller
Welke eisen stel je wel aan je prins op het witte paard?
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: als ik het op een datingsite invul krijg ik geen resultaten
Maraca adorerenquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik poste even mijn adoratie, blijkbaar word deze niet gewaardeerd
Maar je hebt toch wel eerder relaties gehad? Of heb je aan de hand daarvan je eisen onrealistisch bijgesteld?quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: als ik het op een datingsite invul krijg ik geen resultaten
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
tsja, bij jou heb ik geen aanknooppunten om je te waarderen
een en al liefde voor deze topuserquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
tsja, bij jou heb ik geen aanknooppunten om je te waarderen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 22:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel eerder relaties gehad? Of heb je aan de hand daarvan je eisen onrealistisch bijgesteld?
Wellusquote:Op vrijdag 5 september 2014 22:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik poste even mijn adoratie, blijkbaar word deze niet gewaardeerd
Wcbotquote:
Heb jullie toch?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Succes in je eenzame bestaat dan![]()
Eh lot of spurm on de wallquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Met z'n allen op zondagavond lachen om Rob's Engels
Je kus was waanzinnig vanmiddagquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jamaar ik heb persoonlijk ook wel behoefte aan irl contact
Is het uit met je vriendin?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Jamaar ik heb persoonlijk ook wel behoefte aan irl contact
Gewoon uitgaan dan?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee?
Ik bedoel dat ik niet genoeg heb aan een forum
een of andere filmquote:
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je kus was waanzinnig vanmiddag
Ja dat doe ik ookquote:
Oh zoquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee?
Ik bedoel dat ik niet genoeg heb aan een forum
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:19 schreef Studiotje het volgende:
ach gelukkig hebben we binnenkort een feestje bij Maraca
goedquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nog wat gemist hier? Hoe staat t ervoor
niks doeiquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Recordje TR zettenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kop een trein aubquote:
De week begint hier pas om 7 uur op zondagavond.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
Van zichzelfquote:
Gevalletje handrem vergetenquote:
Ik heb nog superveel over van mijn bbqquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:19 schreef Studiotje het volgende:
ach gelukkig hebben we binnenkort een feestje bij Maraca
Lekkah lekkahquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb nog superveel over van mijn bbq
Neem alles mee naar Maraca
Okequote:
TVSC-meet bij Maraca dusquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb nog superveel over van mijn bbq
Neem alles mee naar Maraca
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Waar dan?
Camping De Berckt?
Dat zal het ook nooit wordenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We spreken er al jaren over, maar het is nog steeds niet concreet.
Toen Appelen een paar maanden geleden de locatie poll aanmaakte leek het even serieus te worden qua wil, maar al snel bleek ook dat nietsquote:
De Berckt is nu ook niet echt centraal in Nederland dat dit overigens kan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:31 schreef Starm het volgende:
[..]
Toen Appelen een paar maanden geleden de locatie poll aanmaakte leek het even serieus te worden qua wil, maar al snel bleek ook dat niets
Het plan was toen Utrecht of Amersfoortquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
De Berckt is nu ook niet echt centraal in Nederland dat dit overigens kan.
Iets in de buurt van Zwolle ofzo zou ideaal zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
De Berckt is nu ook niet echt centraal in Nederland dat dit overigens kan.
Ditquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iets in de buurt van Zwolle ofzo zou ideaal zijn
Pas maar op straks krijg je nog een stijfjequote:
Scheelt niet veel iddquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:36 schreef WcPot het volgende:
[..]
Pas maar op straks krijg je nog een stijfje
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:31 schreef AF_ het volgende:
Hey, maar ze moeten thuis voor de buis uitzenden voor die mensen die thuis voor de buis doen
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:32 schreef Starm het volgende:
[..]
Het plan was toen Utrecht of Amersfoort
curven in CrashO z'n kontjequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:25 schreef Studiotje het volgende:
[..]
hmm, lekker, cola
[ afbeelding ]
Curvenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
curven in CrashO z'n kontje
Nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
[..]
curven in CrashO z'n kontje
ditquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:40 schreef Starm het volgende:
Als je niet komt curven geeft Toto je een noot
Onzinnige notes gewoon melden, kan die fluiten naar z'n modschap.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:40 schreef Starm het volgende:
Als je niet komt curven geeft Toto je een noot
Elke note is onzinnigquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Onzinnige notes gewoon melden, kan die fluiten naar z'n modschap.
curvequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:42 schreef Fylax het volgende:
Mijn abo is trouwens voorbij.
Merk het gelijk als ik wil posten, bah.
Kusje eropquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:42 schreef Fylax het volgende:
Mijn abo is trouwens voorbij.
Merk het gelijk als ik wil posten, bah.
Doe niet zo zielig.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:45 schreef Fylax het volgende:
Wie doet mij een abo kado? Dat is echt heel lief. Klik op mijn poppetje en dan Geef abonnement kado
Is maar 3 euro.
Ik besteed nog liever ¤3,- aan pokerquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:45 schreef Fylax het volgende:
Wie doet mij een abo kado? Dat is echt heel lief. Klik op mijn poppetje en dan Geef abonnement kado
Is maar 3 euro.
MamaFylax ?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil het wel weer zelf betalen maar ben bang dat moeders boos wordt.
Gast. Die 10 seconden wachtenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil het wel weer zelf betalen maar ben bang dat moeders boos wordt.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:47 schreef Fylax het volgende:
Ik kan niet tegen veranderingen. Alles ging zo snel en nu moet ik weer wennen dat ik 10 seconde moet wachten.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:47 schreef Fylax het volgende:
Ik kan niet tegen veranderingen. Alles ging zo snel en nu moet ik weer wennen dat ik 10 seconde moet wachten.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:49 schreef Fylax het volgende:
Ik had jullie ook toegevoegd aan mijn vriendenlijst dus dan zag ik een leuk kleurtje als jullie een post plaatsen maar dat kan nu ook niet meer.
I'm not sure if sad or extremely sad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:49 schreef Fylax het volgende:
Ik had jullie ook toegevoegd aan mijn vriendenlijst dus dan zag ik een leuk kleurtje als jullie een post plaatsen maar dat kan nu ook niet meer.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:52 schreef Fylax het volgende:
Doneer aan
http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php?userid=393632
Waarom doe je het niet lekker zelf?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:52 schreef Fylax het volgende:
Doneer aan
http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php?userid=393632
Ik wil niet dat MamaFylax boos word.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet lekker zelf?
Dan ga je naar PapaFylaxquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil niet dat MamaFylax boos word.
Klopt, wel een abo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef Pizzalucht het volgende:
Gast fuck lekker op niemand gaat je een abbo geven
#carequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil niet dat MamaFylax boos word.
Dan betaal je met Ideal/PayPal/Bitcoinsquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar MamaFylax ziet de telefoonrekening.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:58 schreef Studiotje het volgende:
[..]
je bent nog zieliger dan ik dacht, sorry
Neh.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
aids nu maar op naar dat radio49 topic van je, zolang het nog bestaat
dat is niet lief studiotjequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
aids nu maar op naar dat radio49 topic van je, zolang het nog bestaat
stu is ongesteldquote:
Of juist welquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ach joh. Die is niet 100%, merkt die niks van
Dankje.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij is helemaal getikt (hihihihi)quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Grappig.quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hij is helemaal getikt (hihihihi)
Daar blij mee zijnquote:Op zaterdag 6 september 2014 00:05 schreef Fylax het volgende:
Top 100 van vrijdag 5 september 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 474 Fylax
Ik heb 'm weer terug.
quote:Op zaterdag 6 september 2014 00:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hij is helemaal getikt (hihihihi)
Ben je nog aan het draaien?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |