SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
19:30 - Wegmisbruikers
Een Seat-rijder scheurt met ruim 190 kilometer per uur over de Afsluitdijk, in Utrecht rijdt een dame met haar OV-fiets op een autoweg en een man beschadigt moedwillig een foutgeparkeerde Audi A7.
20:30 - Red mijn vakantie
Op Mallorca controleert Rob het buffet in een all inclusieve resort waar 4 meisjes ziek zijn geworden van het buffet. Als Thijs een hotelmanager ter verantwoording roept, komt die met een wel heel drastische oplossing: hij schakelt de politie in.
21:30 - Bonje met de buren
De ruzie tussen buurvrouwen Marja en Sharida begon met vuiloverlast, maar is ondertussen uitgelopen op echte bonje. Marja heeft de hulp ingeroepen van Patty en Jochem.
[ Bericht 1% gewijzigd door Starm op 24-08-2014 17:18:19 ]Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
Ja dat moest AF ook een paar dagen terugquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:40 schreef appelen het volgende:
Wc moest het nieuwe topic openenmaar goed
Af had een topic van mij tegoedquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:40 schreef Starm het volgende:
[..]
Ja dat moest AF ook een paar dagen terug
al een tijdje jaquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:41 schreef Starm het volgende:
Maar goed de lapo regel is dus weer van kracht
quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:41 schreef Starm het volgende:
Maar goed de lapo regel is dus weer van kracht
quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanavond ben ik er waarschijnlijk niet bij helaas. ...
Ik ook nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Vanavond ben ik er waarschijnlijk niet bij helaas. ...
Nee dat kan niet die is al van studiotjequote:
o jammerquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nee dat kan niet die is al van studiotje
quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:38 schreef tralalala het volgende:
Die viesdikke 450 kilo wegende gozert bij Reportage, dat is echt fantastisch!
Dus je gaat toch niet zo sociaal doen dan dat je had verwachtquote:
nee morgen welquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dus je gaat toch niet zo sociaal doen dan dat je had verwacht
jawel hoorquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:45 schreef Studiotje het volgende:
WcPot is aan het touren
[ afbeelding ]
Lolquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:45 schreef Studiotje het volgende:
WcPot is aan het touren
[ afbeelding ]
WcPot is aan het touren
[ afbeelding ]
WcPot is aan het touren
[ afbeelding ]
Hij hept gewonnen van fietstas.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je hebt 'm geroepen nu, zal zo wel komen.
Ik was buiten vanmorgen, het begon allemaal zo goed. Toen plensde een zooi water net over mij heenquote:
Aaaawhquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik was buiten vanmorgen, het begon allemaal zo goed. Toen plensde een zooi water net over mij heen
Lijkt me ook nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Aaaawh
Ik wil de was steeds buitenhangen, maar dat lijkt me niet verstandig
Daaromquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Lijkt me ook nietals je even niet oplet breekt de pleuris buiten uit
Veel plezierquote:
Strak opgemaakt bedjequote:Op zondag 24 augustus 2014 15:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
DaaromWel balen. Heb beddengoed dat staat te drogen en binnen duurt dat altijd een eeuwigheid. Maar vanavond wel een mooi opgemaakt bed. Dat is altijd zo'n heerlijk gevoel
Ja, de kamer is nu ook aan het tochten dus ik ga vanavond heerlijk slapenquote:
Een schoon bedje is altijd een fijn gevoel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
DaaromWel balen. Heb beddengoed dat staat te drogen en binnen duurt dat altijd een eeuwigheid. Maar vanavond wel een mooi opgemaakt bed. Dat is altijd zo'n heerlijk gevoel
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Een schoon bedje is altijd een fijn gevoel.
Het is inderdaad heerlijk als je doodmoe in je schone bedje duiktquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Een schoon bedje is altijd een fijn gevoel.
Terwijl als je het bed aan het opmaken bent denkt "dit doe ik nooit weerquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:26 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is inderdaad heerlijk als je doodmoe in je schone bedje duikt
Het is inderdaad kut werk!quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Terwijl als je het bed aan het opmaken bent denkt "dit doe ik nooit weer"
Ach, zo erg is het bed opmaken toch niet? Minuutje of 2 en je bent klaarquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Terwijl als je het bed aan het opmaken bent denkt "dit doe ik nooit weer"
Ja, dat eenpersoonsbed van jou misschienquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het bed opmaken toch niet? Minuutje of 2 en je bent klaar
2 persoonsquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat eenpersoonsbed van jou misschien
Dan is het snel klaarquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat eenpersoonsbed van jou misschien
Wat ben je lief voor je rechterhandquote:
Geen ruzie maken!quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat ben je lief voor je rechterhand
Doe eens aardig, heksquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat ben je lief voor je rechterhand
Sorry, heb honger.quote:
Boh aardappelkroketjesquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sorry, heb honger.Aardappelkroketjes zijn nog niet klaar
Wel die van de appie he. Die zijn 1000x lekkerder dan die van Avikoquote:
Klinkt niet zo lekkerquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sorry, heb honger.Aardappelkroketjes zijn nog niet klaar
Ik proef het verschil nooit. Zal ze eens een keertje meenemen als ik ze zie liggenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel die van de appie he. Die zijn 1000x lekkerder dan die van Aviko
Ik vond het verschil heel grootquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik proef het verschil nooit. Zal ze eens een keertje meenemen als ik ze zie liggen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vond het verschil heel grootverbaasde me enorm.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel die van de appie he. Die zijn 1000x lekkerder dan die van Aviko
Oh komt de originaliteit weer!quote:
Ik vraag het alleen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh komt de originaliteit weer!
Nee, aardappelkrokketjes zijn van die dingen waar het A merk echt het beste smaakt. Net als chips ofzo.
Ik heb nog nooit aldi/huismerk chips gehad die ik lekkerder vond dan Lays/Doritos oid.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik vraag het alleen.![]()
Maar nee. Chips van het A merk is ook niet altijd beter
Ik vind Albert Heijn naturel ribbelchips beter dan de Lays variantquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit aldi/huismerk chips gehad die ik lekkerder vond dan Lays/Doritos oid.
Dingen als geblikte groente, tomatenpurree etc merk ik ook nooit verschil
Dit is de uitzonderingquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee, aardappelkrokketjes zijn van die dingen waar het A merk echt het beste smaakt. Net als chips ofzo.
Ik vind die rode bieten van de hak bijv minder lekker dan van de aldi ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik vind Albert Heijn naturel ribbelchips beter dan de Lays variantbijvoorbeeld.
En geblikte groente is gewoon hetzelfde, overal
Aldiquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vind die rode bieten van de hak bijv minder lekker dan van de aldi ofzo
Huismerkchips > laysquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
quote:
Dries Roelvink was wel echtquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vertel, hoe was het piratenfeest op het plein?
Driesquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dries Roelvink was wel echt. Daarnaast wat van die wat onbekendere die ook wel van die leuke meezingers hadden die iedereen kon. En als afsluiting jan Smit. Man wat was hij goed
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dries
En dan niet naar eh.. Misteryland gaan?prutser.
Nederlandse muziekquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dries Roelvink was wel echt. Daarnaast wat van die wat onbekendere die ook wel van die leuke meezingers hadden die iedereen kon. En als afsluiting jan Smit. Man wat was hij goed
Ik wil met je praten en met je vrijen.15 Miljoen mensen. Op dat hele kleine stukje aarde en meer van dat soort pareltjes.quote:
Dit was natuurlijk een grapquote:
Ja een beetjequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Hallon
Beetje uitgeslapen
Natuurlijk maar toch even klagenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk een grap
[..]
Ja een beetje
19:30 wmbquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ben benieuwd vanavond.
Hoelaat begint het echt?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:10 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
19:40 - Wegmisbruikers
Een beller ontkent, maar bindt snel in als de surveillanten zijn auto dreigen te doorzoeken, vier Franse drugstoeristen lopen tegen de lamp en het rijbewijs van een BMW-rijder die op een haar na een fietser doodrijdt wordt gevorderd.
20:35 - Red mijn vakantie
Rob Geus schiet Rosan te hulp op Mallorca. Ze heeft suikerziekte en moet daarom goed en vooral op tijd eten. Maar het buffet is zo slecht, dat ze niets binnen houdt.
Yvonne & Dirk hebben een noodkreet gestuurd. De ruzie over een parkeerplek met buurman Arend dreigt volledig uit de hand te lopen. Dode ratten voor de deur en ramen die worden ingegooid. Het stel is de wanhoop nabij.
owquote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | [img=400,50]http://i.imgur.com/RgIg1YC.png[/img] [img]http://puu.sh/b5WCd/58f519ec4a.jpg[/img] [b]19:30 - Wegmisbruikers[/b] [i]Een Seat-rijder scheurt met ruim 190 kilometer per uur over de Afsluitdijk, in Utrecht rijdt een dame met haar OV-fiets op een autoweg en een man beschadigt moedwillig een foutgeparkeerde Audi A7.[/i] [b]20:30 - Red mijn vakantie[/b] [i]Op Mallorca controleert Rob het buffet in een all inclusieve resort waar 4 meisjes ziek zijn geworden van het buffet. Als Thijs een hotelmanager ter verantwoording roept, komt die met een wel heel drastische oplossing: hij schakelt de politie in.[/i] [b]21:30 - Bonje met de buren[/b] [i]De ruzie tussen buurvrouwen Marja en Sharida begon met vuiloverlast, maar is ondertussen uitgelopen op echte bonje. Marja heeft de hulp ingeroepen van Patty en Jochem.[/i] |
Altijd dat mallorca hequote:Op zondag 24 augustus 2014 17:14 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
19:30 - Wegmisbruikers
Een Seat-rijder scheurt met ruim 190 kilometer per uur over de Afsluitdijk, in Utrecht rijdt een dame met haar OV-fiets op een autoweg en een man beschadigt moedwillig een foutgeparkeerde Audi A7.
20:30 - Red mijn vakantie
Op Mallorca controleert Rob het buffet in een all inclusieve resort waar 4 meisjes ziek zijn geworden van het buffet. Als Thijs een hotelmanager ter verantwoording roept, komt die met een wel heel drastische oplossing: hij schakelt de politie in.
De ruzie tussen buurvrouwen Marja en Sharida begon met vuiloverlast, maar is ondertussen uitgelopen op echte bonje. Marja heeft de hulp ingeroepen van Patty en Jochem.
Donequote:Op zondag 24 augustus 2014 17:16 schreef Fylax het volgende:
Starm, kopieer mijn code post dan staat het er goed in.
Uitzondering natuurlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:16 schreef Fylax het volgende:
Doen we vanavond vanaf half 8 ook de regel Lapo maakt nieuw topic of is de zondagavond een uitzondering op de regel?
Nee, dat is op vrijdagavond om 12 uurquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:13 schreef AF_ het volgende:
Ik ben niet zo gelukkig met de nieuwe 19:30 tijd voor wmb. Dan is voetbal op
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee, dat is op vrijdagavond om 12 uur
je mag blij zijn dat je woonplaats niet naar belgie is gegaan toen ze een eigen land wilde zijnquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Je praat al Duits, onze Groesbeekduitsert
Banaan is een reserve duitser. Belgie ligt verderopquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je mag blij zijn dat je woonplaats niet naar belgie is gegaan toen ze een eigen land wilde zijn
stickertje wil grappig zijnquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Banaan is een reserve duitser. Belgie ligt verderop
Jij bent hier de belgquote:
hier is een garpje voor je:quote:
okquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hier is een garpje voor je:
de laatste tijd zijn jouw posts zo'n feestje dat ik betonnen confetti na je toe wil gooien
Dat is ook niet erg aardig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de laatste tijd zijn jouw posts zo'n feestje dat ik betonnen confetti na je toe wil gooien
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je mag blij zijn dat je woonplaats niet naar belgie is gegaan toen ze een eigen land wilde zijn
Ja hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:19 schreef WcPot het volgende:
Avond allenzijn jullie nog een beetje lief geweest vanmiddag ?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:19 schreef WcPot het volgende:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:19 schreef WcPot het volgende:
Geen goede spam blocker?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:24 schreef Stickertje het volgende:
anti reclame software op de laptop en nog steeds installeert rotzooi zich op mijn computer
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:24 schreef Stickertje het volgende:
anti reclame software op de laptop en nog steeds installeert rotzooi zich op mijn computer
die heb ik op de computer, maar adblock is een verboden woord op Fok!, zijn mensen al voor gebandquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:30 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En deze werkt gewoon niet?![]()
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/adblock-plus/
Je maakt een grap?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die heb ik op de computer, maar adblock is een verboden woord op Fok!, zijn mensen al voor geband
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Avond!
Ik ben wat schor van vanmiddag.
Klinkt niet goed wat is er gebeurd?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Avond!
Wat onenigheid gehad met een scheidsrechter. Ik had 11.900 mensen die het met mij eens waren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:36 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Klinkt niet goed wat is er gebeurd?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:34 schreef Gtaboy107 het volgende:
Avond!
moet je geen 11.900 mannen pijpenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wat onenigheid gehad met een scheidsrechter. Ik had 11.900 mensen die het met mij eens waren.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[..]
moet je geen 11.900 mannen pijpen
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[..]
moet je geen 11.900 mannen pijpen
inderdaad, mijn OCD speelt op. het hadden er 12000 moeten zijnquote:
Aaaah voetbal en is de scheids al in elkaar geslagen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Wat onenigheid gehad met een scheidsrechter. Ik had 11.900 mensen die het met mij eens waren.
Nee dat niet. Had hij opzich wel verdiend.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:39 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Aaaah voetbal en is de scheids al in elkaar geslagen?
ik kijk nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef AF_ het volgende:
Ik ben even wat eten en voetbal kijken. Rond 19:45 zal in inkomen hier
pics van je etenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef AF_ het volgende:
15 minuten te laatquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef AF_ het volgende:
Do normal mannnquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Had hij opzich wel verdiend.
Successupporterquote:
Het is maar voetbal hoor!quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Had hij opzich wel verdiend.
dat is wel een opgavequote:
Ben niet heel blij met die nieuwe zendtijd neequote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:41 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ben niet heel blij met die nieuwe zendtijd nee
Je sigquote:
1993 beeldenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
45 minuten te laat.
Om 19.00 uur begint Stop! Politie
Herkenbaar! Vrijdag hetzelfde hier hehequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:36 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
man man manquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
45 minuten te laat.
Om 19.00 uur begint Stop! Politie
ik voel met niet meer speciaalquote:
Ik keek ook ja. matige wedstrijd hoor van beide ploegenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef appelen het volgende:
[..]
hoezo? heb de wedstrijd net gezienwat zwak
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik voel met niet meer speciaal
bohhquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
tijd geleden waren er ook 1992 beelden
ondertussen staat iedereen erinquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ondertussen staat iedereen erin
Waarom was je niet gegaan, dit zijn de mooie wedstrijden lijkt mequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef appelen het volgende:
[..]
hoezo? heb de wedstrijd net gezienwat zwak
Dit maar ja wat wil je ook.. kopen moet iequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik keek ook ja. matige wedstrijd hoor van beide ploegen
je bent nog steeds 'speciaal ' hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik voel met niet meer speciaal
No munniequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom was je niet gegaan, dit zijn de mooie wedstrijden lijkt me
Dat zeg je nu. Maar stiekem had je best graag een kaartje willen hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:45 schreef appelen het volgende:
[..]
ga geen kok sukken voor een kaartje
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Maar stiekem had je best graag een kaartje willen hebben
ik doe er nooit een omquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen gordel om hebben...dat is toch een automatisme als je je wagen instapt
Of een truck tegenkomtquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je met 60 tegen een boom rijdt, is het toch wel handig hoor.
Man man man, gaat ie geel geven als er een van PEC voor de bal staat om de vrije trap te verstoren, maar geeft geen enkele keer er een aan die van Vitesse terwijl die het wel 10 keer hebben gedaan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Herkenbaar! Vrijdag hetzelfde hier hehe
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je bent nog steeds 'speciaal ' hoor
ligt eraan waar de auto geraakt wordt, helpt niet altijd in je voordeelquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je met 60 tegen een boom rijdt, is het toch wel handig hoor.
Ik heb zo'n vreseljik irritant piepje als je je gordel niet om hebtquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen gordel om hebben...dat is toch een automatisme als je je wagen instapt
Inderdaad, als je jezelf wil vermoorden dan helpt een gordel niet neequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ligt eraan waar de auto geraakt wordt, helpt niet altijd in je voordeel
Baat het niet, schaadt het niet...quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ligt eraan waar de auto geraakt wordt, helpt niet altijd in je voordeel
Jup. vHyfte 2e geel, opzich niet onterecht. Dijkhuizen direct rood, terecht achteraf maar op dat moment toch niet. En dan krijgt de keeper geel voor tijdrekken terwijl hij niet gewaarschuwd was en nieteens tijd rektequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Man man man, gaat ie geel geven als er een van PEC voor de bal staat om de vrije trap te verstoren, maar geeft geen enkele keer er een aan die van Vitesse terwijl die het wel 10 keer hebben gedaan.
Kun je dat niet via de boardcomputer uitzetten?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vreseljik irritant piepje als je je gordel niet om hebt
stil hierquote:
Nope. Althans denk het niet. Niet mijn auto dus ga er niet aan kuttenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kun je dat niet via de boardcomputer uitzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |