19:30 wmbquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:59 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ben benieuwd vanavond.
Hoelaat begint het echt?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:10 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
19:40 - Wegmisbruikers
Een beller ontkent, maar bindt snel in als de surveillanten zijn auto dreigen te doorzoeken, vier Franse drugstoeristen lopen tegen de lamp en het rijbewijs van een BMW-rijder die op een haar na een fietser doodrijdt wordt gevorderd.
20:35 - Red mijn vakantie
Rob Geus schiet Rosan te hulp op Mallorca. Ze heeft suikerziekte en moet daarom goed en vooral op tijd eten. Maar het buffet is zo slecht, dat ze niets binnen houdt.
21:30 - Bonje met de buren
Yvonne & Dirk hebben een noodkreet gestuurd. De ruzie over een parkeerplek met buurman Arend dreigt volledig uit de hand te lopen. Dode ratten voor de deur en ramen die worden ingegooid. Het stel is de wanhoop nabij.
owquote:
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | [img=400,50]http://i.imgur.com/RgIg1YC.png[/img] [img]http://puu.sh/b5WCd/58f519ec4a.jpg[/img] [b]19:30 - Wegmisbruikers[/b] [i]Een Seat-rijder scheurt met ruim 190 kilometer per uur over de Afsluitdijk, in Utrecht rijdt een dame met haar OV-fiets op een autoweg en een man beschadigt moedwillig een foutgeparkeerde Audi A7.[/i] [b]20:30 - Red mijn vakantie[/b] [i]Op Mallorca controleert Rob het buffet in een all inclusieve resort waar 4 meisjes ziek zijn geworden van het buffet. Als Thijs een hotelmanager ter verantwoording roept, komt die met een wel heel drastische oplossing: hij schakelt de politie in.[/i] [b]21:30 - Bonje met de buren[/b] [i]De ruzie tussen buurvrouwen Marja en Sharida begon met vuiloverlast, maar is ondertussen uitgelopen op echte bonje. Marja heeft de hulp ingeroepen van Patty en Jochem.[/i] |
Altijd dat mallorca hequote:Op zondag 24 augustus 2014 17:14 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
19:30 - Wegmisbruikers
Een Seat-rijder scheurt met ruim 190 kilometer per uur over de Afsluitdijk, in Utrecht rijdt een dame met haar OV-fiets op een autoweg en een man beschadigt moedwillig een foutgeparkeerde Audi A7.
20:30 - Red mijn vakantie
Op Mallorca controleert Rob het buffet in een all inclusieve resort waar 4 meisjes ziek zijn geworden van het buffet. Als Thijs een hotelmanager ter verantwoording roept, komt die met een wel heel drastische oplossing: hij schakelt de politie in.
21:30 - Bonje met de buren
De ruzie tussen buurvrouwen Marja en Sharida begon met vuiloverlast, maar is ondertussen uitgelopen op echte bonje. Marja heeft de hulp ingeroepen van Patty en Jochem.
Donequote:Op zondag 24 augustus 2014 17:16 schreef Fylax het volgende:
Starm, kopieer mijn code post dan staat het er goed in.
Uitzondering natuurlijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:16 schreef Fylax het volgende:
Doen we vanavond vanaf half 8 ook de regel Lapo maakt nieuw topic of is de zondagavond een uitzondering op de regel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |