man man manquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
45 minuten te laat.
Om 19.00 uur begint Stop! Politie
ik voel met niet meer speciaalquote:
Ik keek ook ja. matige wedstrijd hoor van beide ploegenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef appelen het volgende:
[..]
hoezo? heb de wedstrijd net gezienwat zwak
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik voel met niet meer speciaal
bohhquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
tijd geleden waren er ook 1992 beelden
ondertussen staat iedereen erinquote:
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ondertussen staat iedereen erin
Waarom was je niet gegaan, dit zijn de mooie wedstrijden lijkt mequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef appelen het volgende:
[..]
hoezo? heb de wedstrijd net gezienwat zwak
Dit maar ja wat wil je ook.. kopen moet iequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik keek ook ja. matige wedstrijd hoor van beide ploegen
je bent nog steeds 'speciaal ' hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik voel met niet meer speciaal
No munniequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waarom was je niet gegaan, dit zijn de mooie wedstrijden lijkt me
Dat zeg je nu. Maar stiekem had je best graag een kaartje willen hebbenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:45 schreef appelen het volgende:
[..]
ga geen kok sukken voor een kaartje
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Maar stiekem had je best graag een kaartje willen hebben
ik doe er nooit een omquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen gordel om hebben...dat is toch een automatisme als je je wagen instapt
Of een truck tegenkomtquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je met 60 tegen een boom rijdt, is het toch wel handig hoor.
Man man man, gaat ie geel geven als er een van PEC voor de bal staat om de vrije trap te verstoren, maar geeft geen enkele keer er een aan die van Vitesse terwijl die het wel 10 keer hebben gedaan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Herkenbaar! Vrijdag hetzelfde hier hehe
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:44 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je bent nog steeds 'speciaal ' hoor
ligt eraan waar de auto geraakt wordt, helpt niet altijd in je voordeelquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je met 60 tegen een boom rijdt, is het toch wel handig hoor.
Ik heb zo'n vreseljik irritant piepje als je je gordel niet om hebtquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen gordel om hebben...dat is toch een automatisme als je je wagen instapt
Inderdaad, als je jezelf wil vermoorden dan helpt een gordel niet neequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ligt eraan waar de auto geraakt wordt, helpt niet altijd in je voordeel
Baat het niet, schaadt het niet...quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:50 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ligt eraan waar de auto geraakt wordt, helpt niet altijd in je voordeel
Jup. vHyfte 2e geel, opzich niet onterecht. Dijkhuizen direct rood, terecht achteraf maar op dat moment toch niet. En dan krijgt de keeper geel voor tijdrekken terwijl hij niet gewaarschuwd was en nieteens tijd rektequote:Op zondag 24 augustus 2014 18:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Man man man, gaat ie geel geven als er een van PEC voor de bal staat om de vrije trap te verstoren, maar geeft geen enkele keer er een aan die van Vitesse terwijl die het wel 10 keer hebben gedaan.
Kun je dat niet via de boardcomputer uitzetten?quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:51 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vreseljik irritant piepje als je je gordel niet om hebt
stil hierquote:
Nope. Althans denk het niet. Niet mijn auto dus ga er niet aan kuttenquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kun je dat niet via de boardcomputer uitzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |