Aaaawhquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:12 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik was buiten vanmorgen, het begon allemaal zo goed. Toen plensde een zooi water net over mij heen
Lijkt me ook nietquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Aaaawh
Ik wil de was steeds buitenhangen, maar dat lijkt me niet verstandig
Daaromquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Lijkt me ook nietals je even niet oplet breekt de pleuris buiten uit
Veel plezierquote:
Strak opgemaakt bedjequote:Op zondag 24 augustus 2014 15:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
DaaromWel balen. Heb beddengoed dat staat te drogen en binnen duurt dat altijd een eeuwigheid. Maar vanavond wel een mooi opgemaakt bed. Dat is altijd zo'n heerlijk gevoel
Ja, de kamer is nu ook aan het tochten dus ik ga vanavond heerlijk slapenquote:
Een schoon bedje is altijd een fijn gevoel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
DaaromWel balen. Heb beddengoed dat staat te drogen en binnen duurt dat altijd een eeuwigheid. Maar vanavond wel een mooi opgemaakt bed. Dat is altijd zo'n heerlijk gevoel
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Een schoon bedje is altijd een fijn gevoel.
Het is inderdaad heerlijk als je doodmoe in je schone bedje duiktquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Een schoon bedje is altijd een fijn gevoel.
Terwijl als je het bed aan het opmaken bent denkt "dit doe ik nooit weerquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:26 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Het is inderdaad heerlijk als je doodmoe in je schone bedje duikt
Het is inderdaad kut werk!quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Terwijl als je het bed aan het opmaken bent denkt "dit doe ik nooit weer"
Ach, zo erg is het bed opmaken toch niet? Minuutje of 2 en je bent klaarquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Terwijl als je het bed aan het opmaken bent denkt "dit doe ik nooit weer"
Ja, dat eenpersoonsbed van jou misschienquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ach, zo erg is het bed opmaken toch niet? Minuutje of 2 en je bent klaar
2 persoonsquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat eenpersoonsbed van jou misschien
Dan is het snel klaarquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, dat eenpersoonsbed van jou misschien
Wat ben je lief voor je rechterhandquote:
Geen ruzie maken!quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat ben je lief voor je rechterhand
Doe eens aardig, heksquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wat ben je lief voor je rechterhand
Sorry, heb honger.quote:
Boh aardappelkroketjesquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sorry, heb honger.Aardappelkroketjes zijn nog niet klaar
Wel die van de appie he. Die zijn 1000x lekkerder dan die van Avikoquote:
Klinkt niet zo lekkerquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Sorry, heb honger.Aardappelkroketjes zijn nog niet klaar
Ik proef het verschil nooit. Zal ze eens een keertje meenemen als ik ze zie liggenquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel die van de appie he. Die zijn 1000x lekkerder dan die van Aviko
Ik vond het verschil heel grootquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik proef het verschil nooit. Zal ze eens een keertje meenemen als ik ze zie liggen
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vond het verschil heel grootverbaasde me enorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |