quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Wel die van de appie he. Die zijn 1000x lekkerder dan die van Aviko
Oh komt de originaliteit weer!quote:
Ik vraag het alleen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh komt de originaliteit weer!
Nee, aardappelkrokketjes zijn van die dingen waar het A merk echt het beste smaakt. Net als chips ofzo.
Ik heb nog nooit aldi/huismerk chips gehad die ik lekkerder vond dan Lays/Doritos oid.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik vraag het alleen.![]()
Maar nee. Chips van het A merk is ook niet altijd beter
Ik vind Albert Heijn naturel ribbelchips beter dan de Lays variantquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit aldi/huismerk chips gehad die ik lekkerder vond dan Lays/Doritos oid.
Dingen als geblikte groente, tomatenpurree etc merk ik ook nooit verschil
Dit is de uitzonderingquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee, aardappelkrokketjes zijn van die dingen waar het A merk echt het beste smaakt. Net als chips ofzo.
Ik vind die rode bieten van de hak bijv minder lekker dan van de aldi ofzoquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:51 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik vind Albert Heijn naturel ribbelchips beter dan de Lays variantbijvoorbeeld.
En geblikte groente is gewoon hetzelfde, overal
Aldiquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vind die rode bieten van de hak bijv minder lekker dan van de aldi ofzo
Huismerkchips > laysquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
quote:
Dries Roelvink was wel echtquote:Op zondag 24 augustus 2014 15:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vertel, hoe was het piratenfeest op het plein?
Driesquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dries Roelvink was wel echt. Daarnaast wat van die wat onbekendere die ook wel van die leuke meezingers hadden die iedereen kon. En als afsluiting jan Smit. Man wat was hij goed
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dries
En dan niet naar eh.. Misteryland gaan?prutser.
Nederlandse muziekquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dries Roelvink was wel echt. Daarnaast wat van die wat onbekendere die ook wel van die leuke meezingers hadden die iedereen kon. En als afsluiting jan Smit. Man wat was hij goed
Ik wil met je praten en met je vrijen.15 Miljoen mensen. Op dat hele kleine stukje aarde en meer van dat soort pareltjes.quote:
Dit was natuurlijk een grapquote:
Ja een beetjequote:Op zondag 24 augustus 2014 16:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Hallon
Beetje uitgeslapen
Natuurlijk maar toch even klagenquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:37 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dit was natuurlijk een grap
[..]
Ja een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |