Ik heb nog superveel over van mijn bbqquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:19 schreef Studiotje het volgende:
ach gelukkig hebben we binnenkort een feestje bij Maraca
Lekkah lekkahquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb nog superveel over van mijn bbq
Neem alles mee naar Maraca
Okequote:
TVSC-meet bij Maraca dusquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:23 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb nog superveel over van mijn bbq
Neem alles mee naar Maraca
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Waar dan?
Camping De Berckt?
Dat zal het ook nooit wordenquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We spreken er al jaren over, maar het is nog steeds niet concreet.
Toen Appelen een paar maanden geleden de locatie poll aanmaakte leek het even serieus te worden qua wil, maar al snel bleek ook dat nietsquote:
De Berckt is nu ook niet echt centraal in Nederland dat dit overigens kan.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:31 schreef Starm het volgende:
[..]
Toen Appelen een paar maanden geleden de locatie poll aanmaakte leek het even serieus te worden qua wil, maar al snel bleek ook dat niets
Het plan was toen Utrecht of Amersfoortquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
De Berckt is nu ook niet echt centraal in Nederland dat dit overigens kan.
Iets in de buurt van Zwolle ofzo zou ideaal zijnquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
De Berckt is nu ook niet echt centraal in Nederland dat dit overigens kan.
Ditquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Iets in de buurt van Zwolle ofzo zou ideaal zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |