hontquote:Op maandag 28 juli 2014 15:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Er gaan 2 hoofdpersonen dood in de eerste aflevering
oeps
Die zit bij MwBanaanquote:Op maandag 28 juli 2014 16:14 schreef WcPot het volgende:
Waar is WcPotBorstel ik mis deze kwaliteits user
Hoi, Karina waarom ben je hier zo weinig de laatste tijdquote:Op maandag 28 juli 2014 16:25 schreef Karina het volgende:
Vanavond weer groeten van Max kijkenWK en TdF zijn over dus alles is weer normaal volgens mij
Nou vanwege eerst het WK en daarna de TdF en in het weekend heb ik tegenwoordig een levenquote:Op maandag 28 juli 2014 16:27 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hoi, Karina waarom ben je hier zo weinig de laatste tijd
Ik heb nu ook een sociaal leven op Fok! Gisteren heb ik een nieuw TVSC vriendje ontmoet hij heet WcPotBorstel. Wat een held is datquote:Op maandag 28 juli 2014 16:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou vanwege eerst het WK en daarna de TdF en in het weekend heb ik tegenwoordig een levenDus wees maar niet bang, niks met jullie te maken hoor
Ik las net al zoiets, wiens kloon is dat nou weerquote:Op maandag 28 juli 2014 16:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb nu ook een sociaal leven op Fok! Gisteren heb ik een nieuw TVSC vriendje ontmoet hij heet WcPotBorstel. Wat een held is dat
En gisteren ook matchplay finalequote:Op maandag 28 juli 2014 16:25 schreef Karina het volgende:
Vanavond weer groeten van Max kijkenWK en TdF zijn over dus alles is weer normaal volgens mij
Geen idee. Het zal vast geen kloon zijn. Anders moet ik wel een beetje huilen als dat wel zo was.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las net al zoiets, wiens kloon is dat nou weer
Ik heb dat half zitten kijken, was een beetje moe. Nou ja binnenkort begint de eredivisie weerquote:
Nou denk het wel hoorquote:Op maandag 28 juli 2014 16:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Geen idee. Het zal vast geen kloon zijn. Anders moet ik wel een beetje huilen als dat wel zo was.
Wie?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Geen idee. Het zal vast geen kloon zijn. Anders moet ik wel een beetje huilen als dat wel zo was.
Fuck de Eredivisie.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dat half zitten kijken, was een beetje moe. Nou ja binnenkort begint de eredivisie weerEn komende zondag heb ik kaartjes (gewonnen) voor de Johan Cruijffschaal.
[..]
Nou denk het wel hoorAnders komt iemand niet zomaar in de tv sc terecht
Lol wat ga je dan kijken? PL? Ik ga zo trouwens nog even de laatste Brugklas kijken, vrijdag niet gezien.quote:
Helaas JL.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol wat ga je dan kijken? PL? Ik ga zo trouwens nog even de laatste Brugklas kijken, vrijdag niet gezien.
Ik heb gejankt om die afleveringquote:Op maandag 28 juli 2014 16:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol wat ga je dan kijken? PL? Ik ga zo trouwens nog even de laatste Brugklas kijken, vrijdag niet gezien.
Ja ik ben jaloers op Maxquote:Op maandag 28 juli 2014 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las iets over Anouk die ging zoenen, dus ik ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |