Was je bij de opendag?quote:
over de kwaliteit oordeel ik zelf welquote:Op zondag 20 juli 2014 23:27 schreef Starm het volgende:
[..]
Hai![]()
Wij zijn allemaal kwaliteitsusers komende uit de TV SC
lekker toch boulahrouz toejouchen dit datquote:Op zondag 20 juli 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Toch alleen maar troep in de heli dit jaar
Hahngodquote:Op zondag 20 juli 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
waarom schreeuw je onze namenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie vind je eng? FOK-IT, SUPERSOF, KANEELSTOKJE, INSOMNIA_, WCPOT, MORTAXX, ELAN, MEXICANOBAKKER, FERA, GGMM, STUDIOTJE, ETSU, 2HAPPY4U, PIZZALUCHT, TCHOCK, EZELL, TJACKA
Dacht dat Dost allang rond was man blijkt dat we nog niet eens een spits hebben voor komend seizoenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker toch boulahrouz toejouchen dit dat
HAHAHAquote:Op zondag 20 juli 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dacht dat Dost allang rond was man blijkt dat we nog niet eens een spits hebben voor komend seizoen
quote:'Feyenoord zou ten opzichte van Wolfsburg een stap terug zijn. En ik ben juist ooit naar Wolfsburg gekomen om in een sterkere competitie dan de Nederlandse te spelen', uit hij zijn nadrukkelijke twijfels. Dat zijn toekomst evenwel buiten Wolfsburg ligt, lijkt wel duidelijk. Dost, die tot 2017 vastligt in Wolfsburg, wist tot op heden nooit echt te overtuigen in Duitsland.
Hij wil niet komen naar Feyenoord he.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dacht dat Dost allang rond was man blijkt dat we nog niet eens een spits hebben voor komend seizoen
doe normaalquote:
Denk dat hij wel kans krijgt hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gaat Mulder niet uit de goal houden, no way.
Elk jaar hopen ze weer dat Guidetti eruit komt.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
ja weet ik tochquote:Op zondag 20 juli 2014 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga het niet helemaal in kleine letters overtypen dankjewel
En k2quote:Op zondag 20 juli 2014 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Elk jaar hopen ze weer dat Guidetti eruit komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |