SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
yoloswekquote:Op zondag 20 juli 2014 23:00 schreef supersof het volgende:
kut fokkie gebruikt altijd ` in plaats van '
tis ook nog vroegquote:Op zondag 20 juli 2014 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb vanmiddag 3 uur geslapen. Ben nu totaal niet moe.
Pax.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
Welke debiel heeft er een fc-groningen OP van gemaakt?
kan je die sturen ik kan dit niet aanquote:
Sorryquote:Op zondag 20 juli 2014 23:01 schreef supersof het volgende:
[..]
kan je die sturen ik kan dit niet aan
Bedoel je dat grietje van Jumper die met Seth ging of Marissa.quote:
echt dom ;squote:
stuur dan ;squote:
GG plaatje voor jouquote:
ik heb kaasstengelsquote:
lekkerquote:
Haha.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je hebt baardolie!Kan verschrikkelijk stinken als je het niet goed uitwast.
blake livelyquote:
Die met een vriend waarmee ze geen seks wilde. Een stapte toen over naar ryan?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Bedoel je dat grietje van Jumper die met Seth ging of Marissa.
Rachel Bilson is sowieso goed wel
leighton meester heet zequote:
Ja weet ik, was naam even vergeten.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
leighton meester heet ze
die is ook leuk
maar vind blond leuker bij meisjes
Gothic.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik, was naam even vergeten.
Taylor Momsen ookalleen eerste 2 seizoenen, daarna werd ze een gothic-monster
kan goed zingenquote:
hoezo kan dat nietquote:
quote:
ik negeer je niet, ik zie alleen dat mortaxx het niet wil dus dan kan ik die foto niet gevenquote:
mortax wil het welquote:Op zondag 20 juli 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik negeer je niet, ik zie alleen dat mortaxx het niet wil dus dan kan ik die foto niet geven
Dreams is wel een prachtig nummerquote:
verkrachting van het nummerquote:
Denk dat je Mischa Barton bedoelt anders geen idee is ook alweer 11 jaar geleden of zoquote:Op zondag 20 juli 2014 23:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die met een vriend waarmee ze geen seks wilde. Een stapte toen over naar ryan?
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als hij niet wil geven ga ik het niet doen
?????quote:Op zondag 20 juli 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik negeer je niet, ik zie alleen dat mortaxx het niet wil dus dan kan ik die foto niet geven
geeft de rest toestemming?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als hij niet wil geven ga ik het niet doen
Goede film.quote:
maar ze kan wel goed zingen tochquote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dreams is wel een prachtig nummer
Alleen vind ik dat Stevie Nicks wel beter zingt
quote:
quote:
Jojoba?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Haha.Kan ik me voorstellen. Zoiets als jojoba olie zou ook goed werken. Ruikt ook niet van zichzelf.
Kies mijn kantquote:Op zondag 20 juli 2014 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
:S
Ik zal morgen laten weten wie er gelijk had.
ja dat welquote:
kaasstengelsquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:08 schreef Etsu het volgende:
Hoi ik zit in de trein, en ik ben alleen
Leuk he
hoi ik zit op mijn kamer en ben ook alleenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:08 schreef Etsu het volgende:
Leuk he
ja maar ik heb nu geen cam, sluit ik morgenavond wel even aan, k?quote:
quote:
quote:Jojoba (Simmondsia chinensis) is een struik die groeit in delen van Mexico, Californië en Arizona.
De plant wordt gekweekt vanwege de vloeibare was die eruit gewonnen wordt, aangeduid met jojoba-olie. Deze olie wordt in de zaden aangetroffen. Onder andere omdat de was niet de eigenschap heeft rans te worden wordt het gebruikt in cosmetica ter vervanging van walschot.
knakworstenquote:
Durf je te helikopteren?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:08 schreef Etsu het volgende:
Leuk he
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja maar ik heb nu geen cam, sluit ik morgenavond wel even aan, k?
wat doe je?quote:
Wat homofoob weer.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel zaad in mijn baard wil
Alleen in de coupequote:
subwayquote:
lekkerquote:
lekkerquote:
Ik zal je eens ...quote:Op zondag 20 juli 2014 23:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jij trekt het weer de andere kant op...
Eh.. heh
ik nietquote:
Daar heb je normaal nooit problemen meequote:Op zondag 20 juli 2014 23:11 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wel zaad in mijn baard wil
Doe filmpje ervan makenquote:
tonijn of kalkoen vind ik lekkerquote:Op zondag 20 juli 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekker
ik weet alleen nooit wat ik moet kiezen daar
Ahhwwquote:Op zondag 20 juli 2014 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
ik niet
zeven uur opstaan
ben ik niet meer gewend
Italian BMTquote:Op zondag 20 juli 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lekker
ik weet alleen nooit wat ik moet kiezen daar
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:12 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Daar heb je normaal nooit problemen mee
Morgen grote dagquote:
Waarom nietquote:
tonijn is wel lekker jaquote:
normaal heb ik diensten van 11 tot 17quote:Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ahhwwmaar de broodjes die je maakt
Ik 9. Omdat ik lui ben en altijd te laat ben
vind het wel konkoduur jaquote:
Dit snap die mensen niet die hele stokbroden eten als lunch gewoon croissantje toch.quote:
zoek je problemen?quote:
Mooie korte dagen dat wil ik ook welquote:Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
normaal heb ik diensten van 11 tot 17
nu opeens 9 tot 15
maarja wel mooi de middag nog
jaquote:Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
tonijn is wel lekker ja
subway heeft ook van die CC Cookies toch? Die zijn ook genot
Dat zeker, terrasje pakken daarnaquote:Op zondag 20 juli 2014 23:13 schreef supersof het volgende:
[..]
normaal heb ik diensten van 11 tot 17
nu opeens 9 tot 15
maarja wel mooi de middag nog
Croissantje als ontbijt ja, als lunch kan je toch niet op leven manquote:Op zondag 20 juli 2014 23:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit snap die mensen niet die hele stokbroden eten als lunch gewoon croissantje toch.
Of pecanbroodje.
ga naar polish shop danquote:
ja is heel chillquote:
Ik lunch en ontbijt niet. Leef nog steeds hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Croissantje als ontbijt ja, als lunch kan je toch niet op leven man
ga denk ik ff shoppenquote:
Wel als je je verder de hele dag niet inspant tochquote:Op zondag 20 juli 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel als je je verder de hele dag niet inspant toch
ja snap ik welquote:Op zondag 20 juli 2014 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
jadaar eet ik te veel van tijdens werk
en soms het deeg
![]()
cookie dough
Nee okequote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel als je je verder de hele dag niet inspant toch
Vraag je dat dan in het Pools, ben ik benieuwd naarquote:Op zondag 20 juli 2014 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga naar polish shop dan
vragen of ze mn sigaretten al hebben
Ik ontbijt nooit, wat dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Knuffelen.quote:
Nu ga je binnen 7 dagen doodquote:
Mag je niet zeggen wie dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Neeeen leuke dame die tv kijkend nederland wel kent
![]()
Joehoeee!
Is het dequote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Neeeen leuke dame die tv kijkend nederland wel kent
![]()
Joehoeee!
nou, neequote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja snap ik wel
mag dat dan zomaar?
mwahquote:Op zondag 20 juli 2014 23:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Vraag je dat dan in het Pools, ben ik benieuwd naar
Als je fatsoenlijk met Hep door één deur wil zou ik maar wat Subway door je strot heen duwen, als ik jou was.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
laten we onze denktank niet kapot maken
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, neemaar als je in de vriezer staat ziet niemand het
en koekjes mag wel. of expres een breken als niemand het ziet. dan mogen ze niet meer verkocht worden :'D
quote:
"We hadden toch nog een emmer koekjesdeegquote:Op zondag 20 juli 2014 23:16 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, neemaar als je in de vriezer staat ziet niemand het
en koekjes mag wel. of expres een breken als niemand het ziet. dan mogen ze niet meer verkocht worden :'D
Wel handig zo'n winkel om je Pools bij te houdenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwah
ik switch niet zo goed engels/pools snap je is mn pools te slecht voor
ze praten pools tegen mij dat versta ik wel en dan praat ik gewoon engels.
als ik in polen ben spreek ik het wel aardig als ik er weer even in zit
Ook niet als je in de ochtend een tentamen hebt of shit?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meestal ook niet.In de winter wel vaak.
mijn denktank werkt op broodjes subwayquote:Op zondag 20 juli 2014 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
laten we onze denktank niet kapot maken
Neequote:Op zondag 20 juli 2014 23:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel handig zo'n winkel om je Pools bij te houden
Lijkt Pools op Bulgaars?
Tegenwoordig pakken ze ritalin broeder koffie is voor bejaarden.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet als je in de ochtend een tentamen hebt of shit?
Ik bedoel ontbijtquote:Op zondag 20 juli 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegenwoordig pakken ze ritalin broeder koffie is voor bejaarden.
nou, met de lunch is super drukquote:Op zondag 20 juli 2014 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar subway lijkt me wel chill om te werken, zie er ook nooit iemand eigenlijk als ik er kom
Dijk van een stemquote:Op zondag 20 juli 2014 23:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom niet?Kan ze wel goed zingen?
Nee. Ze was wel te zien op 4. Genoeg er overquote:
wowquote:Op zondag 20 juli 2014 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ik drink gewoon 14-18 koppen thee per dag klaar
Ok man want je moet wel hossels regelen voor me.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
NeeOf nouja, heel heel heel vaag.
Soms begrijp ik het een heeeeel klein beetje als dven bulgaars typt.
Quintyquote:Op zondag 20 juli 2014 23:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dijk van een stemIk ben fan
[..]
Nee. Ze was wel te zien op 4. Genoeg er over
JA! THUISBEZORGD. Ik zag dat laatst. Is dat nog wat?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, met de lunch is super druken 's avonds hebben we veel bestellingen met thuisbezorgd. maar werk nauwelijks avonden dus heb daar geen last van.
Doe even Youtube linkje morgenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dijk van een stemIk ben fan
[..]
Nee. Ze was wel te zien op 4. Genoeg er over
Die broodjes zijn super snel koud, laat staan met bezorgenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
JA! THUISBEZORGD. Ik zag dat laatst. Is dat nog wat?Het lijkt me namelijk niks op Subway thuis te laten bezorgen.
zou echt niet broodje bestellenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
JA! THUISBEZORGD. Ik zag dat laatst. Is dat nog wat?Het lijkt me namelijk niks op Subway thuis te laten bezorgen.
Dan al helemaal niet, dan krijg ik geen hap door mijn keelquote:Op zondag 20 juli 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet als je in de ochtend een tentamen hebt of shit?
Daarom dus. Kon me er niks bij voorstellen. Ook omdat die hier nogal ver weg zit.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die broodjes zijn super snel koud, laat staan met bezorgen
Hier heb je om die reden ook geen mc donalds bezorgdienst, ik azïe is dat heel normaalquote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
we hebben speciale tassen en bezorgscooters hequote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
door zenuwen?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan al helemaal niet, dan krijg ik geen hap door mijn keelMeestal al behoorlijk wat moeite met tandenpoetsen, laat staan eten.
Klopt. Ze hebben het jaren geleden wel geprobeerd, maar is er niet doorheen gekomenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier heb je om die reden ook geen mc donalds bezorgdienst, ik azïe is dat heel normaal
Subway eh.. iets met kip, iig. Niet te vreten warm, maar koud is die goddelijkquote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
zou echt niet broodje bestellen
sowieso subway gelijk op eten en niet meenemen ergens heen. naja, even wachten kan wel, maar niet te lang.
NONDEJUU TIS NIET WAARquote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
we hebben speciale tassen en bezorgscooters he
oh dat is wel chillquote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
we hebben speciale tassen en bezorgscooters he
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier heb je om die reden ook geen mc donalds bezorgdienst, ik azïe is dat heel normaal
Je had ook mannetjes die het als hun werk deden, via marktplaats. Kon je dan bestellen via hun, hij haalde het op en bracht het bij je thuisquote:Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben het jaren geleden wel geprobeerd, maar is er niet doorheen gekomen
nee die hebben we niet meerquote:Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
NONDEJUU TIS NIET WAAR
Hebben jullie ook al elektrische scooters?
wow slimquote:Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
Je had ook mannetjes die het als hun werk deden, via marktplaats. Kon je dan bestellen via hun, hij haalde het op en bracht het bij je thuis
Twitter was dat toch?quote:![]()
Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
Je had ook mannetjes die het als hun werk deden, via marktplaats. Kon je dan bestellen via hun, hij haalde het op en bracht het bij je thuis
Denk het. Word bijna altijd misselijk van tandenpoetsen maar als ik heel nerveus ben slaat het echt nergens op. Hang lekker kokhalzend boven de wasbak altijdquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
Gouden handelquote:Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
Oh kon het ook via Twitter?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twitter was dat toch?
Moesten er ook mee kappen volgens mij
wow heb ik soms ookquote:Op zondag 20 juli 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk het. Word bijna altijd misselijk van tandenpoetsen maar als ik heel nerveus ben slaat het echt nergens op. Hang lekker kokhalzend boven de wasbak altijd
doeg xquote:
hoelang ga je?quote:
Wel mooi ja,quote:
waarom kijk je vier keer achter elkaar in mn foboquote:
nee man wat is datquote:Op zondag 20 juli 2014 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
binnekort parliament roken denk ik heb jij dat wel eens gerookt elan
zou ik ook zijnquote:
WcPot stalker...quote:Op zondag 20 juli 2014 23:25 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom kijk je vier keer achter elkaar in mn fobo
erg hequote:Op zondag 20 juli 2014 23:26 schreef Ezell het volgende:
waarom zitten hier zoveel onbekenden?! #cannothandle
in australie zul je geaccepteerd worden ezellquote:Op zondag 20 juli 2014 23:26 schreef Ezell het volgende:
Wie vind je eng? FOK-IT, SUPERSOF, KANEELSTOKJE, INSOMNIA_, WCPOT, MORTAXX, ELAN, MEXICANOBAKKER, FERA, GGMM, STUDIOTJE, ETSU, 2HAPPY4U, PIZZALUCHT, TCHOCK, EZELL, TJACKAquote:Op zondag 20 juli 2014 23:26 schreef Ezell het volgende:
Ik ben toch niet onbekendquote:Op zondag 20 juli 2014 23:26 schreef Ezell het volgende:
Haiquote:Op zondag 20 juli 2014 23:26 schreef Ezell het volgende:
Was je bij de opendag?quote:
over de kwaliteit oordeel ik zelf welquote:Op zondag 20 juli 2014 23:27 schreef Starm het volgende:
[..]
Hai![]()
Wij zijn allemaal kwaliteitsusers komende uit de TV SC
lekker toch boulahrouz toejouchen dit datquote:Op zondag 20 juli 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
Toch alleen maar troep in de heli dit jaar
Hahngodquote:Op zondag 20 juli 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
waarom schreeuw je onze namenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wie vind je eng? FOK-IT, SUPERSOF, KANEELSTOKJE, INSOMNIA_, WCPOT, MORTAXX, ELAN, MEXICANOBAKKER, FERA, GGMM, STUDIOTJE, ETSU, 2HAPPY4U, PIZZALUCHT, TCHOCK, EZELL, TJACKA
Dacht dat Dost allang rond was man blijkt dat we nog niet eens een spits hebben voor komend seizoenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker toch boulahrouz toejouchen dit dat
HAHAHAquote:Op zondag 20 juli 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dacht dat Dost allang rond was man blijkt dat we nog niet eens een spits hebben voor komend seizoen
quote:'Feyenoord zou ten opzichte van Wolfsburg een stap terug zijn. En ik ben juist ooit naar Wolfsburg gekomen om in een sterkere competitie dan de Nederlandse te spelen', uit hij zijn nadrukkelijke twijfels. Dat zijn toekomst evenwel buiten Wolfsburg ligt, lijkt wel duidelijk. Dost, die tot 2017 vastligt in Wolfsburg, wist tot op heden nooit echt te overtuigen in Duitsland.
Hij wil niet komen naar Feyenoord he.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dacht dat Dost allang rond was man blijkt dat we nog niet eens een spits hebben voor komend seizoen
doe normaalquote:
Denk dat hij wel kans krijgt hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 23:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Die gaat Mulder niet uit de goal houden, no way.
Elk jaar hopen ze weer dat Guidetti eruit komt.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee
ja weet ik tochquote:Op zondag 20 juli 2014 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ga het niet helemaal in kleine letters overtypen dankjewel
En k2quote:Op zondag 20 juli 2014 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Elk jaar hopen ze weer dat Guidetti eruit komt.
Hij wil niet naar de Eredivisie komen lekker laten dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij wil niet komen naar Feyenoord he.
Die komt tegen Ajax terug naar de Kuip om even op te peppen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Elk jaar hopen ze weer dat Guidetti eruit komt.
word afgang weer dit jaarquote:Op zondag 20 juli 2014 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wil niet naar de Eredivisie komen lekker laten dan.
Ajax heeft ook Elia gevraagd wilde ook niet dus zo'n keiharde diss is het nou ook weer niet.
Echt slecht man had hem gevolgd einde vorig seizoen bij Dordt domme blunders onmin.quote:
Hij was echt goed tot ie tekende bij feyenoordquote:Op zondag 20 juli 2014 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt slecht man had hem gevolgd einde vorig seizoen bij Dordt domme blunders onmin.
Vagner love is ook gesignaleerd .quote:
neequote:
beetjequote:
okequote:
quote:
Op de rode ogen naquote:Op zondag 20 juli 2014 23:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Haal de nacht door. Laag make-up op en klaar, niemand ziet het
Toch die Ligue 2 spits zou Atletico ook achteraan zittenquote:
Wel zonde dat nu iedereen die jongens erkend ze allemaal vertrekken.quote:
komt dus nietquote:Op zondag 20 juli 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch die Ligue 2 spits zou Atletico ook achteraan zitten
Ja, je bent niet voor de lol Feyenoorderquote:Op zondag 20 juli 2014 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elk jaar hetzelfde gemekker. En jullie zijn te pessimistisch over Feyenoord.
Waarom zonde Feyenoord is financieel gezond en zo heel goed hebben ze het echt niet gedaan bij Feyenoord, wel gewoon prima maar De Vrij is meer dan genoeg kritiek over geweest en nu zijn het opeens helden die de wereldtop aankunnen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel zonde dat nu iedereen die jongens erkend ze allemaal vertrekken.
tis ook al 3-4 jaar doodquote:Op zondag 20 juli 2014 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elk jaar hetzelfde gemekker. En jullie zijn te pessimistisch over Feyenoord.
nee johquote:Op zondag 20 juli 2014 23:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Haal de nacht door. Laag make-up op en klaar, niemand ziet het
haha wat zeg jij nou weerquote:Op zondag 20 juli 2014 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Erg dat mensen die ramp gebruiken om het samenhang gevoel van het wk mee te vervangen.
wauw jij bent echt gekquote:Op zondag 20 juli 2014 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Erg dat mensen die ramp gebruiken om het samenhang gevoel van het wk mee te vervangen.
Toch wel hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh
ben laatste tijd niet goed daarin, laat slapen
dus ga om twaalf uur richting bed
Heh wat?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:35 schreef supersof het volgende:
fokkie waarom reageer je niet meer op dm als ik je vraag beantwoord ;s
Ja ik kan het wel, maar ben die dag daarna niet 100% en klaar om te werkenquote:
Nou die huisvrouwen, En idioten op facebook, die kaarsjes delen etc.quote:
lees maar terugquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:36 schreef Elan het volgende:
fokkie en supersof krijgen relatie ik weet het 100% zeker
Dit worden kleine Fokkers.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:36 schreef Elan het volgende:
Het is helemaal niet dood alleen maar omdat Ajax kampioen werdquote:Op zondag 20 juli 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tis ook al 3-4 jaar dood
en feyenoord is gewoon niks qua kwaliteit
cachet is vreemd gegaan hequote:Op zondag 20 juli 2014 23:36 schreef Elan het volgende:
Oh ik zie hem al inderdaad, overheen gelezenquote:
Gaat hij zo naar een gala?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk dat je Mischa Barton bedoelt anders geen idee is ook alweer 11 jaar geleden of zo
Ze ging later nog naar een of ander gala met Guidetti![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |