Wel handig zo'n winkel om je Pools bij te houdenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mwah
ik switch niet zo goed engels/pools snap je is mn pools te slecht voor
ze praten pools tegen mij dat versta ik wel en dan praat ik gewoon engels.
als ik in polen ben spreek ik het wel aardig als ik er weer even in zit
Ook niet als je in de ochtend een tentamen hebt of shit?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meestal ook niet.In de winter wel vaak.
mijn denktank werkt op broodjes subwayquote:Op zondag 20 juli 2014 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
laten we onze denktank niet kapot maken
Neequote:Op zondag 20 juli 2014 23:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel handig zo'n winkel om je Pools bij te houden
Lijkt Pools op Bulgaars?
Tegenwoordig pakken ze ritalin broeder koffie is voor bejaarden.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet als je in de ochtend een tentamen hebt of shit?
Ik bedoel ontbijtquote:Op zondag 20 juli 2014 23:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegenwoordig pakken ze ritalin broeder koffie is voor bejaarden.
nou, met de lunch is super drukquote:Op zondag 20 juli 2014 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar subway lijkt me wel chill om te werken, zie er ook nooit iemand eigenlijk als ik er kom
Dijk van een stemquote:Op zondag 20 juli 2014 23:18 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom niet?Kan ze wel goed zingen?
Nee. Ze was wel te zien op 4. Genoeg er overquote:
wowquote:Op zondag 20 juli 2014 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
ik drink gewoon 14-18 koppen thee per dag klaar
Ok man want je moet wel hossels regelen voor me.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
NeeOf nouja, heel heel heel vaag.
Soms begrijp ik het een heeeeel klein beetje als dven bulgaars typt.
Quintyquote:Op zondag 20 juli 2014 23:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dijk van een stemIk ben fan
[..]
Nee. Ze was wel te zien op 4. Genoeg er over
JA! THUISBEZORGD. Ik zag dat laatst. Is dat nog wat?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
nou, met de lunch is super druken 's avonds hebben we veel bestellingen met thuisbezorgd. maar werk nauwelijks avonden dus heb daar geen last van.
Doe even Youtube linkje morgenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dijk van een stemIk ben fan
[..]
Nee. Ze was wel te zien op 4. Genoeg er over
Die broodjes zijn super snel koud, laat staan met bezorgenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
JA! THUISBEZORGD. Ik zag dat laatst. Is dat nog wat?Het lijkt me namelijk niks op Subway thuis te laten bezorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |