Hij wil niet naar de Eredivisie komen lekker laten dan.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij wil niet komen naar Feyenoord he.
Die komt tegen Ajax terug naar de Kuip om even op te peppen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Elk jaar hopen ze weer dat Guidetti eruit komt.
word afgang weer dit jaarquote:Op zondag 20 juli 2014 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij wil niet naar de Eredivisie komen lekker laten dan.
Ajax heeft ook Elia gevraagd wilde ook niet dus zo'n keiharde diss is het nou ook weer niet.
Echt slecht man had hem gevolgd einde vorig seizoen bij Dordt domme blunders onmin.quote:
Hij was echt goed tot ie tekende bij feyenoordquote:Op zondag 20 juli 2014 23:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt slecht man had hem gevolgd einde vorig seizoen bij Dordt domme blunders onmin.
Vagner love is ook gesignaleerd .quote:
neequote:
beetjequote:
okequote:
quote:
Op de rode ogen naquote:Op zondag 20 juli 2014 23:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Haal de nacht door. Laag make-up op en klaar, niemand ziet het
Toch die Ligue 2 spits zou Atletico ook achteraan zittenquote:
Wel zonde dat nu iedereen die jongens erkend ze allemaal vertrekken.quote:
komt dus nietquote:Op zondag 20 juli 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toch die Ligue 2 spits zou Atletico ook achteraan zitten
Ja, je bent niet voor de lol Feyenoorderquote:Op zondag 20 juli 2014 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elk jaar hetzelfde gemekker. En jullie zijn te pessimistisch over Feyenoord.
Waarom zonde Feyenoord is financieel gezond en zo heel goed hebben ze het echt niet gedaan bij Feyenoord, wel gewoon prima maar De Vrij is meer dan genoeg kritiek over geweest en nu zijn het opeens helden die de wereldtop aankunnen.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel zonde dat nu iedereen die jongens erkend ze allemaal vertrekken.
tis ook al 3-4 jaar doodquote:Op zondag 20 juli 2014 23:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Elk jaar hetzelfde gemekker. En jullie zijn te pessimistisch over Feyenoord.
nee johquote:Op zondag 20 juli 2014 23:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Haal de nacht door. Laag make-up op en klaar, niemand ziet het
haha wat zeg jij nou weerquote:Op zondag 20 juli 2014 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Erg dat mensen die ramp gebruiken om het samenhang gevoel van het wk mee te vervangen.
wauw jij bent echt gekquote:Op zondag 20 juli 2014 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Erg dat mensen die ramp gebruiken om het samenhang gevoel van het wk mee te vervangen.
Toch wel hoorquote:Op zondag 20 juli 2014 23:34 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh
ben laatste tijd niet goed daarin, laat slapen
dus ga om twaalf uur richting bed
Heh wat?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:35 schreef supersof het volgende:
fokkie waarom reageer je niet meer op dm als ik je vraag beantwoord ;s
Ja ik kan het wel, maar ben die dag daarna niet 100% en klaar om te werkenquote:
Nou die huisvrouwen, En idioten op facebook, die kaarsjes delen etc.quote:
lees maar terugquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:36 schreef Elan het volgende:
fokkie en supersof krijgen relatie ik weet het 100% zeker
Dit worden kleine Fokkers.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:36 schreef Elan het volgende:
Het is helemaal niet dood alleen maar omdat Ajax kampioen werdquote:Op zondag 20 juli 2014 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tis ook al 3-4 jaar dood
en feyenoord is gewoon niks qua kwaliteit
cachet is vreemd gegaan hequote:Op zondag 20 juli 2014 23:36 schreef Elan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |