zou echt niet broodje bestellenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
JA! THUISBEZORGD. Ik zag dat laatst. Is dat nog wat?Het lijkt me namelijk niks op Subway thuis te laten bezorgen.
Dan al helemaal niet, dan krijg ik geen hap door mijn keelquote:Op zondag 20 juli 2014 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook niet als je in de ochtend een tentamen hebt of shit?
Daarom dus. Kon me er niks bij voorstellen. Ook omdat die hier nogal ver weg zit.quote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die broodjes zijn super snel koud, laat staan met bezorgen
Hier heb je om die reden ook geen mc donalds bezorgdienst, ik azïe is dat heel normaalquote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
we hebben speciale tassen en bezorgscooters hequote:Op zondag 20 juli 2014 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
door zenuwen?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dan al helemaal niet, dan krijg ik geen hap door mijn keelMeestal al behoorlijk wat moeite met tandenpoetsen, laat staan eten.
Klopt. Ze hebben het jaren geleden wel geprobeerd, maar is er niet doorheen gekomenquote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier heb je om die reden ook geen mc donalds bezorgdienst, ik azïe is dat heel normaal
Subway eh.. iets met kip, iig. Niet te vreten warm, maar koud is die goddelijkquote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
zou echt niet broodje bestellen
sowieso subway gelijk op eten en niet meenemen ergens heen. naja, even wachten kan wel, maar niet te lang.
NONDEJUU TIS NIET WAARquote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
we hebben speciale tassen en bezorgscooters he
oh dat is wel chillquote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef supersof het volgende:
[..]
we hebben speciale tassen en bezorgscooters he
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier heb je om die reden ook geen mc donalds bezorgdienst, ik azïe is dat heel normaal
Je had ook mannetjes die het als hun werk deden, via marktplaats. Kon je dan bestellen via hun, hij haalde het op en bracht het bij je thuisquote:Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ze hebben het jaren geleden wel geprobeerd, maar is er niet doorheen gekomen
nee die hebben we niet meerquote:Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef Elan het volgende:
[..]
NONDEJUU TIS NIET WAAR
Hebben jullie ook al elektrische scooters?
wow slimquote:Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
Je had ook mannetjes die het als hun werk deden, via marktplaats. Kon je dan bestellen via hun, hij haalde het op en bracht het bij je thuis
Twitter was dat toch?quote:![]()
Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
Je had ook mannetjes die het als hun werk deden, via marktplaats. Kon je dan bestellen via hun, hij haalde het op en bracht het bij je thuis
Denk het. Word bijna altijd misselijk van tandenpoetsen maar als ik heel nerveus ben slaat het echt nergens op. Hang lekker kokhalzend boven de wasbak altijdquote:
quote:Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
Gouden handelquote:Op zondag 20 juli 2014 23:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
Oh kon het ook via Twitter?quote:Op zondag 20 juli 2014 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Twitter was dat toch?
Moesten er ook mee kappen volgens mij
wow heb ik soms ookquote:Op zondag 20 juli 2014 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Denk het. Word bijna altijd misselijk van tandenpoetsen maar als ik heel nerveus ben slaat het echt nergens op. Hang lekker kokhalzend boven de wasbak altijd
doeg xquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |