Hmm, is ook een optie. Eens overwegen een keerquote:
hen allebei al gezien dus maakt niet uitquote:Op zondag 20 juli 2014 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ben bang dat mortaxx en johannes dit niet zo kunnen waarderen
niet huilen mortquote:
Geen idee hij zei iets van werkeloze zolderautist maar dat klopte meer dan de stront die hij daarvoor uitkraamde over het onderwerp zelfquote:Op zondag 20 juli 2014 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ik ging er even vanuit dat je hem gezien had, gezien je reactie hier die later was dan zijn verwijderde post daar.
grapje tochquote:
ja kloptquote:Op zondag 20 juli 2014 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd zo fijn genuanceerd he die man![]()
Maar hij heeft wel gelijk
Inso doet nu wel heel stoer, maar die heeft gewoon alle 6 seizoenen van Gossip Girl gekekenquote:Op zondag 20 juli 2014 22:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Altijd zo fijn genuanceerd he die man![]()
Maar hij heeft wel gelijk
dat is kwaliteitquote:Op zondag 20 juli 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso doet nu wel heel stoer, maar die heeft gewoon alle 6 seizoenen van Gossip Girl gekeken
misschien staat er binnenkort wel iets op mijn foboquote:Op zondag 20 juli 2014 22:55 schreef supersof het volgende:
heb
[..]
hen allebei al gezien dus maakt niet uit
Olie kan ook nog een optie zijn, maar dat is wel wat vettig. Een masker is wat dikker dan conditioner en wat ''krachtiger''.quote:Op zondag 20 juli 2014 22:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hmm, is ook een optie. Eens overwegen een keerMaar dan moet die wat langer zijn.
Als je een baardje hebt van 1,5e week, 2 weken gaat die prikken, als je conditioner gebruikt stuk minder
ik ben veel te nieuwsgierig, vraag maar een lr. ik kan dit niet handelen. stuur nouquote:Op zondag 20 juli 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
misschien staat er binnenkort wel iets op mijn fobo
Ga ik kijken als ik klaar ben met pllquote:Op zondag 20 juli 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inso doet nu wel heel stoer, maar die heeft gewoon alle 6 seizoenen van Gossip Girl gekeken
Leuk hoor ::Dquote:
Maakt niet uit keek vroeger ook OC was ook wijvenserie maar wel verdomde leukquote:Op zondag 20 juli 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is die op Netflix?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:58 schreef Elan het volgende:
Strike Back (TV Series 2010– ) - IMDb
Deze serie is heel tof en ik kan het weten want genoeg tijd om series te kijken
OC?quote:Op zondag 20 juli 2014 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Maakt niet uit keek vroeger ook OC was ook wijvenserie maar wel verdomde leuk
Dat buurmeisje van hemquote:Op zondag 20 juli 2014 22:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Maakt niet uit keek vroeger ook OC was ook wijvenserie maar wel verdomde leuk
Je hebt baardolie!quote:Op zondag 20 juli 2014 22:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Olie kan ook nog een optie zijn, maar dat is wel wat vettig. Een masker is wat dikker dan conditioner en wat ''krachtiger''.
ik heb geen goede foto's helaasquote:Op zondag 20 juli 2014 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ben veel te nieuwsgierig, vraag maar een lr. ik kan dit niet handelen. stuur nou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |