Wat een hommoquote:Haar nieuwe vriend Patrick werkt in de mode en heeft volgens quote een geschat vermogen van meer dan 6 miljoen euro. Patrick is eigenaar van Zinvest Fashion met modelabels zoals J.C. Rags, Dept en Denham.
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:29 schreef WcPot het volgende:
Ik denk dat ze studiotje gepakt hebben bij de C1000. Hij is er nog niet weer
Hij kwam ene merel tegenquote:
Neejoh die komt niet bij supermarktenquote:
snikkel en aspergesquote:Op zondag 22 juni 2014 16:44 schreef Studiotje het volgende:
Ik moet nog iets verzinnen om te eten vanavond, ideeen pl0x
Vriendje laat alles thuis bezorgen natuurlijkquote:
Heeft mama weer gekookt?quote:Op zondag 22 juni 2014 17:34 schreef Stickertje het volgende:
ik heb nu bloemkool (), gebakken aardappels en een gehaktbal
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:34 schreef Stickertje het volgende:
ik heb nu bloemkool (), gebakken aardappels en een gehaktbal
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondags doe ik makkelijk koken
Ze smelten de kazen!
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]Waarom koop je dan boerenkool?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondags doe ik makkelijk koken
#TeamVicky
#TeamGerrie
Op dinsdag 10 juni 2014 18:23 schreef Flippiee het volgende:
AF_ is een schatje.
Terechte klachtquote:Op zondag 22 juni 2014 17:37 schreef AF_ het volgende:
KLB / Vandaag euh de Dag eh met uhm Merel euh Westrik
Laat hem maar lekker hatenquote:Op zondag 22 juni 2014 17:37 schreef AF_ het volgende:
KLB / Vandaag euh de Dag eh met uhm Merel euh Westrik
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
WcPot, onze c1000 vrachtwagenchauffeur. Hij heeft abnormale tijden om te rijden en is dan ook een loonslaaf eerste klas. In zijn vrije tijd houdt Tim ervan om op FOK! filmpjes te posten van zijn avonturen en kijkt hij graag het half 8 nieuws van RTL 4 voor Mevrouw. Merel Westrik, Geboren en getogen te Amsterdam. Elke zondag is hij een zogeheten 'Chatslet' op FOK! in de 'Slowchat' van 'TV'. Daar kijkt hij samen met anderen SBS 6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |