Typ dan eensch een stukje over mijquote:Op maandag 16 juni 2014 16:20 schreef Mansjester het volgende:
900 woorden, op de helft voor vandaag ongeveer![]()
Elke keer als ik het woord "met" wil typen, typ ik het woord mer
WcPot, onze c1000 vrachtwagenchauffeur. Hij heeft abnormale tijden om te rijden en is dan ook een loonslaaf eerste klas. In zijn vrije tijd houdt Tim ervan om op FOK! filmpjes te posten van zijn avonturen en kijkt hij graag het half 8 nieuws van RTL 4 voor Mevrouw. Merel Westrik, Geboren en getogen te Amsterdam. Elke zondag is hij een zogeheten 'Chatslet' op FOK! in de 'Slowchat' van 'TV'. Daar kijkt hij samen met anderen SBS 6.quote:
Ik geef je een 10quote:Op maandag 16 juni 2014 16:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
WcPot, onze c1000 vrachtwagenchauffeur. Hij heeft abnormale tijden om te rijden en is dan ook een loonslaaf eerste klas. In zijn vrije tijd houdt Tim ervan om op FOK! filmpjes te posten van zijn avonturen en kijkt hij graag het half 8 nieuws van RTL 4 voor Mevrouw. Merel Westrik, Geboren en getogen te Amsterdam. Elke zondag is hij een zogeheten 'Chatslet' op FOK! in de 'Slowchat' van 'TV'. Daar kijkt hij samen met anderen SBS 6.
Kort maar krachtigquote:
Jij hebt ook echt niks te doen of kan je niet concentreren héquote:Op maandag 16 juni 2014 16:24 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kort maar krachtig
Nog iemand een stukje over zichzelf
Het tweedequote:Op maandag 16 juni 2014 16:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Jij hebt ook echt niks te doen of kan je niet concentreren hé
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
WcPot, onze c1000 vrachtwagenchauffeur. Hij heeft abnormale tijden om te rijden en is dan ook een loonslaaf eerste klas. In zijn vrije tijd houdt Tim ervan om op FOK! filmpjes te posten van zijn avonturen en kijkt hij graag het half 8 nieuws van RTL 4 voor Mevrouw. Merel Westrik, Geboren en getogen te Amsterdam. Elke zondag is hij een zogeheten 'Chatslet' op FOK! in de 'Slowchat' van 'TV'. Daar kijkt hij samen met anderen SBS 6.
En het klopt nog allemaal ook man man man manquote:
Oud nieuwsquote:
Appelen, het jongste lid van de 'TVSC'. Hij is op het moment 14 en zit op het VWO op een school in Maastricht. In zijn vrije tijd zegt hij te gaan fietsen over de Limburgse heuvels. Daar laat hij ook altijd 'Strava plaatjes' van zien. Eigenlijk zit hij dan gewoon in de auto van zijn papa die maar 25 mag rijden omdat Appelen bang is voor harder verkeer. Na deze autorit gaat hij op FOK! een user genaamd 'Flippiee' stalken. Ook houdt Appelen ervan op 'Curvefever' en 'iSketch' te spelen. Op zondagavond kijkt hij graag naar SBS 6 maar gaat weer vroeg naar bed. Appelen heeft een erg hoge eigendunk van zichzelf en denkt een populaire user te zijn.quote:
Godverquote:Op maandag 16 juni 2014 16:31 schreef AF_ het volgende:
[..]
Appelen, het jongste lid van de 'TVSC'. Hij is op het moment 14 en zit op het VWO op een school in Maastricht. In zijn vrije tijd zegt hij te gaan fietsen over de Limburgse heuvels. Daar laat hij ook altijd 'Strava plaatjes' van zien. Eigenlijk zit hij dan gewoon in de auto van zijn papa die maar 25 mag rijden omdat Appelen bang is voor harder verkeer. Na deze autorit gaat hij op FOK! een user genaamd 'Flippiee' stalken. Ook houdt Appelen ervan op 'Curvefever' en 'iSketch' te spelen. Op zondagavond kijkt hij graag naar SBS 6 maar gaat weer vroeg naar bed. Appelen heeft een erg hoge eigendunk van zichzelf en denkt een populaire user te zijn.
Ditquote:Op maandag 16 juni 2014 16:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hij heeft in een paar minuten bijna meer dan jij in een middag
Ik moet ook genoeg typen heb deadlines vanavond. Lukt nietquote:Op maandag 16 juni 2014 16:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Bijna wel jaquote:Op maandag 16 juni 2014 16:40 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik zit nogquote:Op maandag 16 juni 2014 16:26 schreef WcPot het volgende:
Zeg Studiotje staat je busje nog niet te wachten. Of mag je nog niet weg
Doe hetquote:Op maandag 16 juni 2014 16:24 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kort maar krachtig
Schrijf eensch een stukje over Studiotje en WcPot dat het meeten nog niet heel erg goed wil lukkenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:24 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kort maar krachtig
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bijna wel ja
[ afbeelding ]
Het zegt trouwens genoeg dat ik dit nu snel aan het uitzoeken ben ipv aan mn eigen onderzoek te werken
Jouw schuldquote:Op maandag 16 juni 2014 16:45 schreef WcPot het volgende:
[..]
Schrijf eensch een stukje over Studiotje en WcPot dat het meeten nog niet heel erg goed wil lukken
Welke projecten moet je inleveren? Misschien kan ik helpen, heb al 6maanden geen project oid gehad, dus moet ooit weer wennen en heb nu toch niks te doen hehequote:Op maandag 16 juni 2014 16:41 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik moet ook genoeg typen heb deadlines vanavond. Lukt niet
Ik heb ook werktijdenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jij bent veel mobieler dan hem hoorJe hoeft alleen daar te zijn als hij dat zegt
Ik had het smorgens hier al neergezet.quote:
Ik had het toen druk jaquote:Op maandag 16 juni 2014 16:48 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik had het smorgens hier al neergezet.Maar dat jij je 4 telefoontjes per dag belangrijker vind dan moet je het zelf maar weten.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Bijna wel ja
[ afbeelding ]
Het zegt trouwens genoeg dat ik dit nu snel aan het uitzoeken ben ipv aan mn eigen onderzoek te werken
Portugallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll Ronaldooooooooooooooooooooooooooooooooooquote:
Heb meer woorden vandaag op Fok getyptquote:Op maandag 16 juni 2014 16:49 schreef Flippiee het volgende:
Ik zit vandaag op 620 woorden in mijn onderzoek getypt
GEGEN DIE MANNSCHAFT JAWOHLquote:Op maandag 16 juni 2014 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Portugallllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll Ronaldoooooooooooooooooooooooooooooooooo
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:50 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heb meer woorden vandaag op Fok getypt
GEGEN DIE MAUER.quote:
Studiotje, een user waar niet heel veel bekend van is. Hij woont in Amersfoort in de buurt van het winkelcentrum Emiclaer (wordt uitgesproken als Emiklaar). Hij heeft wekelijks de kans op een 'meet' met een andere user genaamd 'WcPot'. 'WcPot' is vrachtwagenchauffeur en komt vaker bij de lokale C1000. Verder weten wij over Studiotje dat hij bij een platenlabel werkt met weinig klanten. In zijn vrije tijd trekt hij zijn Roy Donders juichpak aan en opent hij FOK!. Op FOK! houdt Studiotje ervan om te haten op Limburg waar 3 andere users vandaan komen. Ook heeft hij een keer een date gehad maar hoe het daarmee verder gaat weet eigenlijk niemand. Tenslotte spreekt Studiotje amper Duits terwijl hij wel naar Berlijn is gegaan. Op Zondagavond post Studiotje vaker 'memmen' en kijkt hij samen met anderen SBS 6quote:
Zometeen, ben zo terugquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:51 schreef AF_ het volgende:
[..]
Studiotje, een user waar niet heel veel bekend van is. Hij woont in Amersfoort in de buurt van het winkelcentrum Emiclaer (wordt uitgesproken als Emiklaar). Hij heeft wekelijks de kans op een 'meet' met een andere user genaamd 'WcPot'. 'WcPot' is vrachtwagenchauffeur en komt vaker bij de lokale C1000. Verder weten wij over Studiotje dat hij bij een platenlabel werkt met weinig klanten. In zijn vrije tijd trekt hij zijn Roy Donders juichpak aan en opent hij FOK!. Op FOK! houdt Studiotje ervan om te haten op Limburg waar 3 andere users vandaan komen. Ook heeft hij een keer een date gehad maar hoe het daarmee verder gaat weet eigenlijk niemand. Tenslotte spreekt Studiotje amper Duits terwijl hij wel naar Berlijn is gegaan. Op Zondagavond post Studiotje vaker 'memmen' en kijkt hij samen met anderen SBS 6
[..]
Studiotje, een user waar niet heel veel bekend van is. Hij woont in Amersfoort in de buurt van het winkelcentrum Emiclaer (wordt uitgesproken als Emiklaar). Hij heeft wekelijks de kans op een 'meet' met een andere user genaamd 'WcPot'. 'WcPot' is vrachtwagenchauffeur en komt vaker bij de lokale C1000. Verder weten wij over Studiotje dat hij bij een platenlabel werkt met weinig klanten. In zijn vrije tijd trekt hij zijn Roy Donders juichpak aan en opent hij FOK!. Op FOK! houdt Studiotje ervan om te haten op Limburg waar 3 andere users vandaan komen. Ook heeft hij een keer een date gehad maar hoe het daarmee verder gaat weet eigenlijk niemand. Tenslotte spreekt Studiotje amper Duits terwijl hij wel naar Berlijn is gegaan. Op Zondagavond post Studiotje vaker 'memmen' en kijkt hij samen met anderen SBS 6
Snel, anders ia onze hitsige donder appelen je voor. Ik denk dat ie z'n verhaaltje voor Flips stiekem al klaar had voor ze hier kwamquote:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |