SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Naar mijn mening is TV niet boeiend. Ergo, een SC over TV ook niet, da's alles.quote:
quote:
SBS6 heeft soms lachwekkende programma'squote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Naar mijn mening is TV niet boeiend. Ergo, een SC over TV ook niet, da's alles.
Alsof wij het altijd over TV hebben.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
funies fideosquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:53 schreef bjanaan het volgende:
[..]
SBS6 heeft soms lachwekkende programma's
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:53 schreef bjanaan het volgende:
[..]
SBS6 heeft soms lachwekkende programma's
Voor anderen welquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vertel mij watquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:54 schreef LompeHork het volgende:
"Het is maar.............*stilte*"
HET IS VERDOMME INTERNET, INTERNET IS SERIOUS BUSINESS!
Dit serieus nemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
http://tvsctv.jimdo.com/
Fylax zijn toekomst
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:54 schreef LompeHork het volgende:
"Het is maar.............*stilte*"
HET IS VERDOMME INTERNET, INTERNET IS SERIOUS BUSINESS!
xD xDquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax zijn toekomst
Dat snap ik. Ieder zijn ding. Gelukkig wel.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Zal jou eens serieus n... eh.
quote:
Hoezo zeg je dan dat er alles mis mee is?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ieder zijn ding. Gelukkig wel.
Ja dit zei je vanavond ook al eerder. Maar je bent gewoon bezig om alles tegen radio49 te kunnen doen. om maar je zendtijd te krijgen.quote:
Wie is Merel?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax zijn toekomst
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:56 schreef bjanaan het volgende:
Wegmisbruikers met andre op het kratje
Wat voor gedachten jij hebt snap ik niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dit zei je vanavond ook al eerder. Maar je bent gewoon bezig om alles tegen radio49 te kunnen doen. om maar je zendtijd te krijgen.
zielig mannetje ben je zeg
Dit is radio sc, dus houd je even ontopic anders worden de users boos.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:56 schreef bjanaan het volgende:
Had je eerder vandaag moeten zien!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn god Radio 49 is totaal verTVSC't
Dat dit kan in Nederlandquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mijn god Radio 49 is totaal verTVSC't
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:56 schreef bjanaan het volgende:
KOOOOOOOOOOOOOOOOOOSquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]![]()
![]()
En baas Koos S. natuurlijk.
Wil je een paar pics van Koosquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef bjanaan het volgende:
En niet te vergeten KOOS KOOS KOOS KOOSSSSS
Ja "Bomen zijn relaxed", maar ik weet niet van wie. Ik heb 'm wel.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
Verzoekje ivm : Relaxed : dat Bomen nummer! Bomen zijn ....![]()
Weet iemand welke ik bedoel?
Bomen zijn Relaxed - Luuk en Gijsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
ja die maakte je vanavond naar de eerste fittie hier.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat voor gedachten jij hebt snap ik niet.
Die site werd trouwens gemaakt voor dat ik zendtijd aanvroeg dus waarom zrggen ''alles om maar je zendtijd te krijgen''
Zuur mannetje jijquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef Fogel het volgende:
Ik drukte per ongeluk op een knop in het rooster. Hoop dat jullie het met de naam van de show eens zijn.
De heideroosjes - Bomen zijn relaxed? Dat was volgens mij een favoriet nummer van Prinses Irenequote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef Fogel het volgende:
Ik drukte per ongeluk op een knop in het rooster. Hoop dat jullie het met de naam van de show eens zijn.
Bomen zijn relaxedquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
iedereen doet normaal en jij blijft door gaanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja die maakte je vanavond naar de eerste fittie hier.
je moet nu gewoon opflikkeren. want je gaat nu een streep te ver vriend
Goeie schoenenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Speciaal voor Fylax
[ afbeelding ]
Damclub Hooliganquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De heideroosjes - Bomen zijn relaxed? Dat was volgens mij een favoriet nummer van Prinses Irene
Ga slapen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
iedereen doet normaal en jij blijft door gaan
ja natuurlijk vriend.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
iedereen doet normaal en jij blijft door gaan
Ik heb ook nog een pic van koos in de truckquote:
Kijk die grijns.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
Speciaal voor Fylax
[ afbeelding ]
Als je bier en tieten al zuur vind zou is morgen je huisarts maar even bellen om je hoofd na te laten kijken.quote:
quote:
quote:
Stoppen kinders, anders haal ik mijn dolfijnhandpop tevoorschijn. Geloof me, je anus gaat je niet dankbaar zijn als dat nodig is.quote:
Die ja!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja "Bomen zijn relaxed", maar ik weet niet van wie. Ik heb 'm wel.
Ik had nog wel wat kutschurft voor je:s)quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:56 schreef LompeHork het volgende:
GEEF MIJ SERIEUZE MUZIEK.
JOHNNY CASH. ALLES.
Mijn bierquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:00 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Die laatste Username volgens mij heeft hij een vervelende ziekte bij zijn zaak
Gaarnequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had nog wel wat kutschurft voor je:s)
Zwaai die scepterquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Stoppen kinders, anders haal ik mijn dolfijnhandpop tevoorschijn. Geloof me, je anus gaat je niet dankbaar zijn als dat nodig is.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:00 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had nog wel wat kutschurft voor je:s)
Is niet nodig hoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je bier en tieten al zuur vind zou is morgen je huisarts maar even bellen om je hoofd na te laten kijken.
Trusten Symphquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:02 schreef Symphonic het volgende:
Goed, ik ga maar eens slapen, kijken of ik deze sneuheid kan verwerken....
Met een groepje rellen in adnere topics is zooo 2008
en toen waren jullie nog niet eens geboren.....
Je lektquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork zwaait leuter rond
Boh, voelt goed dit, helicopteren alles!
Uh, die is geen 30cmquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork zwaait leuter rond
Boh, voelt goed dit, helicopteren alles!
Ik was er vanmiddag ook...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Had je eerder vandaag moeten zien!Dit valt nog mee!
toen was ik 9.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:02 schreef Symphonic het volgende:
Met een groepje rellen in adnere topics is zooo 2008
Bazen vloer!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:14 schreef ToT het volgende:
Foto's van de vloer!
[ afbeelding ]
De meubels staan uiteraard nog niet op hun plaats, en zoals je ziet moeten er nog plinten geplaatst worden.
[ afbeelding ]
Vanuit de andere hoek
[ afbeelding ]
De gang, met een naad (waarin antraciete kit komt) omdat de gang net iets scheef loopt ten opzichte van de kamer.
[ afbeelding ]
Stukkie onderaan die houten plaat afgebroken, maar daar plak ik wel weer wat voor.
Bier moet je leren drinken he!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je bier en tieten al zuur vind zou is morgen je huisarts maar even bellen om je hoofd na te laten kijken.
Ow, ga even bij Buzzer na, hoe de rellen in 2002 en zo warenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:02 schreef Symphonic het volgende:
Met een groepje rellen in andere topics is zooo 2008
LOLquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik trol helemaal nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was er vanmiddag ook...
Maar echt iedereen vanuit tv sc die hier komt met de intentie om te trollen mag opdonderen, daar heeft niemand zin in.
Trusten Symph morgen zal de rust wedergekeerd zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:02 schreef Symphonic het volgende:
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:02 schreef Symphonic het volgende:
Geen 16, geen bier. Dat zal het vast zijn.quote:
Och ja inderdaad, je was er ook ja. Toen trad je ook goed op tegen de trolls! ^ O^quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik was er vanmiddag ook...
Maar echt iedereen vanuit tv sc die hier komt met de intentie om te trollen mag opdonderen, daar heeft niemand zin in.
die rellen waren tenminste doorspekt van argumenten en soms echt heel gaafquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ga even bij Buzzer na, hoe de rellen in 2002 en zo waren
Trusten kerelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:02 schreef Symphonic het volgende:
What the fuckquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
Fylax zijn toekomst
18 hequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen 16, geen bier. Dat zal het vast zijn.
Tja oogkleppen op en bashen maar, en niet naar argumenten luisteren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die rellen waren tenminste doorspekt van argumenten en soms echt heel gaaf
Dit is gewoon sneu.....
Tja, 't is dat ik niet de tijd had om Knokkels mijn 43 popcorns te geven, was een leuke show geweestquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is gewoon sneu.....
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:05 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Hier speciaal een website voor maken moehahahahhaa
Slaap lekker Symphquote:
doe nou maar Sesamstraat is al afgelopenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet of ik moet gaan slapen.
Jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, 't is dat ik niet de tijd had om Knokkels mijn 43 popcorns te geven, was een leuke show geweest
Kijk die reacties dan... Ik vind het serieus sneu...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:05 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Hier speciaal een website voor maken moehahahahhaa
Als je even de lullige opmerkingen m.b.t mijn leeftijd voor je wilt houden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:07 schreef bjanaan het volgende:
[..]
doe nou maar Sesamstraat is al afgelopen
Meer kunnen ze hier nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je even de lullige opmerkingen m.b.t mijn leeftijd voor je wilt houden.
Gewoon niet discussieren maar een sterk zeer kort betoog makenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ja inderdaad, je was er ook ja. Toen trad je ook goed op tegen de trolls! ^ O^
Wie heeft die homepage even uit de grond gestaptquote:
Of ga lekker Energy drank drinken of frikandelbroodjes etenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je even de lullige opmerkingen m.b.t mijn leeftijd voor je wilt houden.
Beachboy Fylax himself.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie heeft die homepage even uit de grond gestapt
Same herequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was stoned toen ik dit voor het eerste hoorde, dit liedje, lachkick enzo
uhuhquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk die reacties dan... Ik vind het serieus sneu...
De afsluitdijkrellen danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is gewoon sneu.....
quote:
Die combi heb ik nog niet gedaanquote:
Nog zo'n lullige opmerking.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:09 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Of ga lekker Energy drank drinken of frikandelbroodjes eten
Die heb ik gemaakt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie heeft die homepage even uit de grond gestapt
nee maar gewoon naar een boom kijken als je paddos op hebtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe dan luister ik liever naar Blutengel - Schmerz 1.
Je pener zeker ook op al die aandacht, en natuurlijk ook even wat stoere dingen zeggen. Spannend!quote:
shit man, jaren gedaan maar echt ongezonder kan bijna nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:09 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Of ga lekker Energy drank drinken of frikandelbroodjes eten
Ahhh right, maar er zijn zo veel dingen gaaf met paddo's op. Een kat aaien bijvoorbeeld!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:10 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee maar gewoon naar een boom kijken als je paddos op hebtkan je er uren naar kijken
Jonge flikker nou even opquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:10 schreef appelen het volgende:
[..]
Je pener zeker ook op al die aandacht, en natuurlijk ook even wat stoere dingen zeggen. Spannend!
Ik weet niet waar jij woont maar eehmm.... die gast woont in mofrikaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:08 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Housewarmingkje bij ToT ik voel hem aankomen
ga gewoon terug naar je eigen topicquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:12 schreef appelen het volgende:
[..]
Nee, je hebt het er nu echt zelf naar gemaakt.
quote:
ik mag posten waar ik wilquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ga gewoon terug naar je eigen topic
Tot je een ban hebt wel ja.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:12 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Uhm nee jij vernachteld hier ons topic met al je vriendjes dan ga ik nog even door
Ha ha Mofrika zegt ie baas Kees!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont maar eehmm.... die gast woont in mofrika
Zou doen welquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hmmmm zal ik die ook in mijn sig doen?
Ik zie sowieso weinig vervelende opmerkingen van jouw hand eik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:13 schreef appelen het volgende:
[..]
Ik post hier gewoon en dat lijkt mij niet banwaardig
Ik ga zeker nog even door ouwe website designer van de hoogste klasquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen stopt en jij moet doorgaan.
Waar zeg ik dat je banwaardig post dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:13 schreef appelen het volgende:
[..]
wel als je niks inhoudelijks hebt te vertellenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:13 schreef appelen het volgende:
[..]
Whehehe niet bepaald; zo heb ik nu een open keuken i.p.v. een aparte.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lijkt heel erg op je oude huis, dat huis
en je mag ook nog een verzoekje doen! Kommaarkommaarkommaaaaaaaaaaaaaaaaaarquote:
Want hier is het altijd inhoudelijk? Ga heen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
wel als je niks inhoudelijks hebt te vertellengroetjes
Wordt het hele nummer afgespeeld?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
en je mag ook nog een verzoekje doen! Kommaarkommaarkommaaaaaaaaaaaaaaaaaar
best ver. Jij woont dichterbijquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet je wat een pokke eind dat reiden is...
Mwah, 2,5 uur ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
doosverwensing = ban mazzelsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:14 schreef appelen het volgende:
[..]
Want hier is het altijd inhoudelijk? Ga heen.
Valt toch wel mee met ze alle in een VW Caddy en gaan met die Bjanaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nou ja je zei totdat je een ban hebtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je banwaardig post dan?
Goed gesprokenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
OK, nu ga ik toch even wat zeggen![]()
Radio49 is van de DJs/luisteraars VOOR de DJs/Luisteraars.
Een ding wat we hier altijd hoog houden is het respect voor elkaar en de draaiende DJ.
De opmerkingen die ik vanavond voorbij zie komen van helaas niet luisteraars zijn m.i. niet respectvol naar de mensen die regelmatig draaien en de radio onderhouden.
En dat vind ik jammer, dat er blijkbaar mensen zijn die denken dat alles voor niets komt en niet zien/beseffen dat er een team van mensen achter de schermen gewoon tijd en geld steken in het in de lucht houden van een radio zender.
Ik zag een ninja editquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef Studiotje het volgende:
Ik mag hopen dat Rita Hovink - Laat me alleen al is gerequest/aangevraagt?
Zonder Rita geen radio
Er zijn grenzen hèquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef Studiotje het volgende:
Ik mag hopen dat Rita Hovink - Laat me alleen al is gerequest/aangevraagt?
Zonder Rita geen radio
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
Een ding wat we hier altijd hoog houden is het respect voor elkaar en de draaiende DJ.
De opmerkingen die ik vanavond voorbij zie komen van helaas niet luisteraars zijn m.i. niet respectvol naar de mensen die regelmatig draaien en de radio onderhouden.
En dat vind ik jammer, dat er blijkbaar mensen zijn die denken dat alles voor niets komt en niet zien/beseffen dat er een team van mensen achter de schermen gewoon tijd en geld steken in het in de lucht houden van een radio zender.
Ah joh ik heb niet eens een eigen keukenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe niet bepaald; zo heb ik nu een open keuken i.p.v. een aparte.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met ze alle in een VW Caddy en gaan met die Bjanaan
Oh ja, maar dat is voor iedereen zo. Je kan posten tot je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef appelen het volgende:
[..]
nou ja je zei totdat je een ban hebt
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef appelen het volgende:
[..]
Wordt het hele nummer afgespeeld?
Oke.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:16 schreef bjanaan het volgende:
Meneer Fylax ik zal je nu met rust laten slaaplekker schatje!
^quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
Whehehe oh ik klaag niet, maar het huis is wel duidelijk anders!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah joh ik heb niet eens een eigen keuken
Dat zeg ik nietquote:
Chris Butler - The Devil's Glitchquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Tenzij het dermate kut is dat.. enzo..
Nee hoor ... kom maar op
Op z'n tijd een andere indeling kan sowieso verfrissend zijn hoor!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe oh ik klaag niet, maar het huis is wel duidelijk anders!
Het is op papier een stuk kleiner, maar dat is niet echt te merken. Sterker nog; ik vind de indeling van dit huis een stuk fijner!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
Ik vind gewoon iedereen lief en ik tolereer geen gekut.zo rol ik.
Vieze hommo dat je niet tegen kutten kanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
Jij bent ook wel lievquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
Ik ook, maar dan moet ik eerst een vette joint roken, anders lukt dat nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan moet ik eerst een vette joint roken, anders lukt dat niet
Dat riep mijn vrouw gisteravond ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vieze hommo dat je niet tegen kutten kan
Gedraag je schavuitquote:
Terechtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan moet ik eerst een vette joint roken, anders lukt dat niet
Sorry manquote:
Ja, maar jij hebt ook gewoon de mazzel dat LompeVrouw zo'n schatje isquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
Maar wat nu als er radio op TV is ?quote:
DMquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook gewoon de mazzel dat LompeVrouw zo'n schatje is
Nouja....schatjequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook gewoon de mazzel dat LompeVrouw zo'n schatje is
Het houdt niet op niet vanzelf.....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja....schatjeik wordt mishandeld thuis, ik zoek mijn heil bij R49
Stuur haar maar hierheen dan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat riep mijn vrouw gisteravond ook
[..]
Gedraag je schavuit
[..]
Terecht
Arme drommel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Da's het grappige: op papier was mijn vorige huis 133 vierkante meter en deze maar 65, maar dat is klinkklare bullshit. De woonkamer is wel wat kleiner, maar de indeling van mijn vorige woonkamer was zo ongelukkig dat er veel ruimte niet benut werd. Verder heb ik geen bijkeuken meer waar weer een douche in staat; die is gewoon boven. Geen wc boven hebben is wel weer ff wennen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op z'n tijd een andere indeling kan sowieso verfrissend zijn hoor!
Hoeveel m2 heb je (als je het wil vertellen hoor)
Moet je ook wel de vuilnis bij de weg zetten ipv lui op je reet naar een radiostationnetje luisteren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Begin jij nu weer met rellen? Houd alsjeblieft op zeg!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Moet je ook wel de vuilnis bij de weg zetten ipv lui op je reet naar een radiostationnetje luisteren.
Stuur haar een week vooraf.quote:
op 30 februariquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef appelen het volgende:
Wanneer wordt mijn verzoekje afgespeeld? Is maar een kort nummertje
Proeftijd, allesquote:
Ze negeren ons, prachtig medium, hun interactiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef appelen het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef appelen het volgende:
Deze man:quote:
Is goed, ik ga haar stucken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deal.
Laat je haar dan wel stucken? Daar ben ik minder goed in.
Minder roken mejongequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:23 schreef Fylax het volgende:
Zo daar ben ik weer na al mijn ritueeltjes gedaan te hebben. Merk nu wel dat ik last van mijn ademhaling krijg.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
Ja ik heb wel een verzoekje
De onofficiele R49 Hymne - Ramses Shaffy - We zullen doorgaan
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef bjanaan het volgende:
Door al die klootviolen van het TVSC heb ik mijn 5000e post gemist
hommosquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef bjanaan het volgende:
Ik laat de zolderkamergrappen maar even voor wat ze zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's het grappige: op papier was mijn vorige huis 133 vierkante meter en deze maar 65, maar dat is klinkklare bullshit. De woonkamer is wel wat kleiner, maar de indeling van mijn vorige woonkamer was zo ongelukkig dat er veel ruimte niet benut werd. Verder heb ik geen bijkeuken meer waar weer een douche in staat; die is gewoon boven. Geen wc boven hebben is wel weer ff wennen.
Wat wel weer fijn is, is dat ik nu een vaste trap naar zolder heb, en een zolderraam heb.
Wist je dat ik nog niet 1 "mijlpaal"heb gevierd?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef bjanaan het volgende:
Kusje erop ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef bjanaan het volgende:
Ik krijg meer het idee dat het ze totaal niet boeit wat de achtergrond is. Hun tere zieltjes zijn op hun teentjes getrapt en ze zullen ten alle tijden doen wat ze zelf willen zonder respect naar een gevestigde orde... Dat doet mij serieus schrikken....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
want ik ben namelijk niet bezig enzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze negeren ons, prachtig medium, hun interactie
Good luck with the impossiblequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Fogel het volgende:
Oh kak, morgen weer spuiten halen, ik moet pitten en op tijd nuchter zijn enzo
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik laat de zolderkamergrappen maar even voor wat ze zijn
Dat is idd het echte probleem: de radio is blijkbaar slechts een medium dat gebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik krijg meer het idee dat het ze totaal niet boeit wat de achtergrond is. Hun tere zieltjes zijn op hun teentjes getrapt en ze zullen ten alle tijden doen wat ze zelf willen zonder respect naar een gevestigde orde... Dat doet mij serieus schrikken....![]()
Ik mijn 104.500equote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef bjanaan het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]meer juist, sterkt de longen enzuks *heft peuk en bierglas*
Aiii, minderquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Fogel het volgende:
Oh kak, morgen weer spuiten halen, ik moet pitten en op tijd nuchter zijn enzo
Deze man!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Van zwoare Van Nelle giert oe de long'n sneller
Proost broeder
Wordt tijd danquote:
Mwah, ik heb twee zusters in die categorie, dan weet jij wat ik bedoelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik krijg meer het idee dat het ze totaal niet boeit wat de achtergrond is. Hun tere zieltjes zijn op hun teentjes getrapt en ze zullen ten alle tijden doen wat ze zelf willen zonder respect naar een gevestigde orde... Dat doet mij serieus schrikken....![]()
Hardcorequote:
Turbo turboquote:
dat..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
Anders had ik nu een ban in R49quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:28 schreef Symphonic het volgende:
en je hoeft ook echt niet iedere dag mee te luisteren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |