Meer kunnen ze hier nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je even de lullige opmerkingen m.b.t mijn leeftijd voor je wilt houden.
Gewoon niet discussieren maar een sterk zeer kort betoog makenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ja inderdaad, je was er ook ja. Toen trad je ook goed op tegen de trolls! ^ O^
Wie heeft die homepage even uit de grond gestaptquote:
Of ga lekker Energy drank drinken of frikandelbroodjes etenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je even de lullige opmerkingen m.b.t mijn leeftijd voor je wilt houden.
Beachboy Fylax himself.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie heeft die homepage even uit de grond gestapt
Same herequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was stoned toen ik dit voor het eerste hoorde, dit liedje, lachkick enzo
uhuhquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kijk die reacties dan... Ik vind het serieus sneu...
De afsluitdijkrellen danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die rellen waren tenminste doorspekt van argumenten en soms echt heel gaaf
Dit is gewoon sneu.....
quote:
Die combi heb ik nog niet gedaanquote:
Nog zo'n lullige opmerking.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:09 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Of ga lekker Energy drank drinken of frikandelbroodjes eten
Die heb ik gemaakt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wie heeft die homepage even uit de grond gestapt
nee maar gewoon naar een boom kijken als je paddos op hebtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe dan luister ik liever naar Blutengel - Schmerz 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |