nou ja je zei totdat je een ban hebtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je banwaardig post dan?
Goed gesprokenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
OK, nu ga ik toch even wat zeggen![]()
Radio49 is van de DJs/luisteraars VOOR de DJs/Luisteraars.
Een ding wat we hier altijd hoog houden is het respect voor elkaar en de draaiende DJ.
De opmerkingen die ik vanavond voorbij zie komen van helaas niet luisteraars zijn m.i. niet respectvol naar de mensen die regelmatig draaien en de radio onderhouden.
En dat vind ik jammer, dat er blijkbaar mensen zijn die denken dat alles voor niets komt en niet zien/beseffen dat er een team van mensen achter de schermen gewoon tijd en geld steken in het in de lucht houden van een radio zender.
Ik zag een ninja editquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef Studiotje het volgende:
Ik mag hopen dat Rita Hovink - Laat me alleen al is gerequest/aangevraagt?
Zonder Rita geen radio
Er zijn grenzen hèquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef Studiotje het volgende:
Ik mag hopen dat Rita Hovink - Laat me alleen al is gerequest/aangevraagt?
Zonder Rita geen radio
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
Een ding wat we hier altijd hoog houden is het respect voor elkaar en de draaiende DJ.
De opmerkingen die ik vanavond voorbij zie komen van helaas niet luisteraars zijn m.i. niet respectvol naar de mensen die regelmatig draaien en de radio onderhouden.
En dat vind ik jammer, dat er blijkbaar mensen zijn die denken dat alles voor niets komt en niet zien/beseffen dat er een team van mensen achter de schermen gewoon tijd en geld steken in het in de lucht houden van een radio zender.
Ah joh ik heb niet eens een eigen keukenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe niet bepaald; zo heb ik nu een open keuken i.p.v. een aparte.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met ze alle in een VW Caddy en gaan met die Bjanaan
Oh ja, maar dat is voor iedereen zo. Je kan posten tot je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef appelen het volgende:
[..]
nou ja je zei totdat je een ban hebt
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef appelen het volgende:
[..]
Wordt het hele nummer afgespeeld?
Oke.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:16 schreef bjanaan het volgende:
Meneer Fylax ik zal je nu met rust laten slaaplekker schatje!
^quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
Whehehe oh ik klaag niet, maar het huis is wel duidelijk anders!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah joh ik heb niet eens een eigen keuken
Dat zeg ik nietquote:
Chris Butler - The Devil's Glitchquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Tenzij het dermate kut is dat.. enzo..
Nee hoor ... kom maar op
Op z'n tijd een andere indeling kan sowieso verfrissend zijn hoor!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe oh ik klaag niet, maar het huis is wel duidelijk anders!
Het is op papier een stuk kleiner, maar dat is niet echt te merken. Sterker nog; ik vind de indeling van dit huis een stuk fijner!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
Ik vind gewoon iedereen lief en ik tolereer geen gekut.zo rol ik.
Vieze hommo dat je niet tegen kutten kanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
Jij bent ook wel lievquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |