nou ja je zei totdat je een ban hebtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat je banwaardig post dan?
Goed gesprokenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
OK, nu ga ik toch even wat zeggen![]()
Radio49 is van de DJs/luisteraars VOOR de DJs/Luisteraars.
Een ding wat we hier altijd hoog houden is het respect voor elkaar en de draaiende DJ.
De opmerkingen die ik vanavond voorbij zie komen van helaas niet luisteraars zijn m.i. niet respectvol naar de mensen die regelmatig draaien en de radio onderhouden.
En dat vind ik jammer, dat er blijkbaar mensen zijn die denken dat alles voor niets komt en niet zien/beseffen dat er een team van mensen achter de schermen gewoon tijd en geld steken in het in de lucht houden van een radio zender.
Ik zag een ninja editquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef Studiotje het volgende:
Ik mag hopen dat Rita Hovink - Laat me alleen al is gerequest/aangevraagt?
Zonder Rita geen radio
Er zijn grenzen hèquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef Studiotje het volgende:
Ik mag hopen dat Rita Hovink - Laat me alleen al is gerequest/aangevraagt?
Zonder Rita geen radio
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
Een ding wat we hier altijd hoog houden is het respect voor elkaar en de draaiende DJ.
De opmerkingen die ik vanavond voorbij zie komen van helaas niet luisteraars zijn m.i. niet respectvol naar de mensen die regelmatig draaien en de radio onderhouden.
En dat vind ik jammer, dat er blijkbaar mensen zijn die denken dat alles voor niets komt en niet zien/beseffen dat er een team van mensen achter de schermen gewoon tijd en geld steken in het in de lucht houden van een radio zender.
Ah joh ik heb niet eens een eigen keukenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe niet bepaald; zo heb ik nu een open keuken i.p.v. een aparte.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met ze alle in een VW Caddy en gaan met die Bjanaan
Oh ja, maar dat is voor iedereen zo. Je kan posten tot je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef appelen het volgende:
[..]
nou ja je zei totdat je een ban hebt
Natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef appelen het volgende:
[..]
Wordt het hele nummer afgespeeld?
Oke.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:16 schreef bjanaan het volgende:
Meneer Fylax ik zal je nu met rust laten slaaplekker schatje!
^quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
Whehehe oh ik klaag niet, maar het huis is wel duidelijk anders!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah joh ik heb niet eens een eigen keuken
Dat zeg ik nietquote:
Chris Butler - The Devil's Glitchquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Tenzij het dermate kut is dat.. enzo..
Nee hoor ... kom maar op
Op z'n tijd een andere indeling kan sowieso verfrissend zijn hoor!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe oh ik klaag niet, maar het huis is wel duidelijk anders!
Het is op papier een stuk kleiner, maar dat is niet echt te merken. Sterker nog; ik vind de indeling van dit huis een stuk fijner!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
Ik vind gewoon iedereen lief en ik tolereer geen gekut.zo rol ik.
Vieze hommo dat je niet tegen kutten kanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
Jij bent ook wel lievquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
Ik ook, maar dan moet ik eerst een vette joint roken, anders lukt dat nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan moet ik eerst een vette joint roken, anders lukt dat niet
Dat riep mijn vrouw gisteravond ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vieze hommo dat je niet tegen kutten kan
Gedraag je schavuitquote:
Terechtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan moet ik eerst een vette joint roken, anders lukt dat niet
Sorry manquote:
Ja, maar jij hebt ook gewoon de mazzel dat LompeVrouw zo'n schatje isquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
Maar wat nu als er radio op TV is ?quote:
DMquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook gewoon de mazzel dat LompeVrouw zo'n schatje is
Nouja....schatjequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook gewoon de mazzel dat LompeVrouw zo'n schatje is
Het houdt niet op niet vanzelf.....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja....schatjeik wordt mishandeld thuis, ik zoek mijn heil bij R49
Stuur haar maar hierheen dan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat riep mijn vrouw gisteravond ook
[..]
Gedraag je schavuit
[..]
Terecht
Arme drommel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Da's het grappige: op papier was mijn vorige huis 133 vierkante meter en deze maar 65, maar dat is klinkklare bullshit. De woonkamer is wel wat kleiner, maar de indeling van mijn vorige woonkamer was zo ongelukkig dat er veel ruimte niet benut werd. Verder heb ik geen bijkeuken meer waar weer een douche in staat; die is gewoon boven. Geen wc boven hebben is wel weer ff wennen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op z'n tijd een andere indeling kan sowieso verfrissend zijn hoor!
Hoeveel m2 heb je (als je het wil vertellen hoor)
Moet je ook wel de vuilnis bij de weg zetten ipv lui op je reet naar een radiostationnetje luisteren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Begin jij nu weer met rellen? Houd alsjeblieft op zeg!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Moet je ook wel de vuilnis bij de weg zetten ipv lui op je reet naar een radiostationnetje luisteren.
Stuur haar een week vooraf.quote:
op 30 februariquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef appelen het volgende:
Wanneer wordt mijn verzoekje afgespeeld? Is maar een kort nummertje
Proeftijd, allesquote:
Ze negeren ons, prachtig medium, hun interactiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef appelen het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef appelen het volgende:
Deze man:quote:
Is goed, ik ga haar stucken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deal.
Laat je haar dan wel stucken? Daar ben ik minder goed in.
Minder roken mejongequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:23 schreef Fylax het volgende:
Zo daar ben ik weer na al mijn ritueeltjes gedaan te hebben. Merk nu wel dat ik last van mijn ademhaling krijg.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
Ja ik heb wel een verzoekje
De onofficiele R49 Hymne - Ramses Shaffy - We zullen doorgaan
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef bjanaan het volgende:
Door al die klootviolen van het TVSC heb ik mijn 5000e post gemist
hommosquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef bjanaan het volgende:
Ik laat de zolderkamergrappen maar even voor wat ze zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's het grappige: op papier was mijn vorige huis 133 vierkante meter en deze maar 65, maar dat is klinkklare bullshit. De woonkamer is wel wat kleiner, maar de indeling van mijn vorige woonkamer was zo ongelukkig dat er veel ruimte niet benut werd. Verder heb ik geen bijkeuken meer waar weer een douche in staat; die is gewoon boven. Geen wc boven hebben is wel weer ff wennen.
Wat wel weer fijn is, is dat ik nu een vaste trap naar zolder heb, en een zolderraam heb.
Wist je dat ik nog niet 1 "mijlpaal"heb gevierd?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef bjanaan het volgende:
Kusje erop ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef bjanaan het volgende:
Ik krijg meer het idee dat het ze totaal niet boeit wat de achtergrond is. Hun tere zieltjes zijn op hun teentjes getrapt en ze zullen ten alle tijden doen wat ze zelf willen zonder respect naar een gevestigde orde... Dat doet mij serieus schrikken....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
want ik ben namelijk niet bezig enzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze negeren ons, prachtig medium, hun interactie
Good luck with the impossiblequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Fogel het volgende:
Oh kak, morgen weer spuiten halen, ik moet pitten en op tijd nuchter zijn enzo
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik laat de zolderkamergrappen maar even voor wat ze zijn
Dat is idd het echte probleem: de radio is blijkbaar slechts een medium dat gebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik krijg meer het idee dat het ze totaal niet boeit wat de achtergrond is. Hun tere zieltjes zijn op hun teentjes getrapt en ze zullen ten alle tijden doen wat ze zelf willen zonder respect naar een gevestigde orde... Dat doet mij serieus schrikken....![]()
Ik mijn 104.500equote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef bjanaan het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]meer juist, sterkt de longen enzuks *heft peuk en bierglas*
Aiii, minderquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Fogel het volgende:
Oh kak, morgen weer spuiten halen, ik moet pitten en op tijd nuchter zijn enzo
Deze man!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Van zwoare Van Nelle giert oe de long'n sneller
Proost broeder
Wordt tijd danquote:
Mwah, ik heb twee zusters in die categorie, dan weet jij wat ik bedoelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik krijg meer het idee dat het ze totaal niet boeit wat de achtergrond is. Hun tere zieltjes zijn op hun teentjes getrapt en ze zullen ten alle tijden doen wat ze zelf willen zonder respect naar een gevestigde orde... Dat doet mij serieus schrikken....![]()
Hardcorequote:
Turbo turboquote:
dat..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |