quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef appelen het volgende:
Wanneer wordt mijn verzoekje afgespeeld? Is maar een kort nummertje
Deze man:quote:
Is goed, ik ga haar stucken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deal.
Laat je haar dan wel stucken? Daar ben ik minder goed in.
Minder roken mejongequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:23 schreef Fylax het volgende:
Zo daar ben ik weer na al mijn ritueeltjes gedaan te hebben. Merk nu wel dat ik last van mijn ademhaling krijg.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
Ja ik heb wel een verzoekje
De onofficiele R49 Hymne - Ramses Shaffy - We zullen doorgaan
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef bjanaan het volgende:
Door al die klootviolen van het TVSC heb ik mijn 5000e post gemist
hommosquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef bjanaan het volgende:
Ik laat de zolderkamergrappen maar even voor wat ze zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's het grappige: op papier was mijn vorige huis 133 vierkante meter en deze maar 65, maar dat is klinkklare bullshit. De woonkamer is wel wat kleiner, maar de indeling van mijn vorige woonkamer was zo ongelukkig dat er veel ruimte niet benut werd. Verder heb ik geen bijkeuken meer waar weer een douche in staat; die is gewoon boven. Geen wc boven hebben is wel weer ff wennen.
Wat wel weer fijn is, is dat ik nu een vaste trap naar zolder heb, en een zolderraam heb.
Wist je dat ik nog niet 1 "mijlpaal"heb gevierd?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef bjanaan het volgende:
Kusje erop ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef bjanaan het volgende:
Ik krijg meer het idee dat het ze totaal niet boeit wat de achtergrond is. Hun tere zieltjes zijn op hun teentjes getrapt en ze zullen ten alle tijden doen wat ze zelf willen zonder respect naar een gevestigde orde... Dat doet mij serieus schrikken....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
OK, nu ga ik toch even wat zeggen![]()
Radio49 is van de DJs/luisteraars VOOR de DJs/Luisteraars.
Een ding wat we hier altijd hoog houden is het respect voor elkaar en de draaiende DJ.
De opmerkingen die ik vanavond voorbij zie komen van helaas niet luisteraars zijn m.i. niet respectvol naar de mensen die regelmatig draaien en de radio onderhouden.
En dat vind ik jammer, dat er blijkbaar mensen zijn die denken dat alles voor niets komt en niet zien/beseffen dat er een team van mensen achter de schermen gewoon tijd en geld steken in het in de lucht houden van een radio zender.
want ik ben namelijk niet bezig enzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze negeren ons, prachtig medium, hun interactie
Good luck with the impossiblequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Fogel het volgende:
Oh kak, morgen weer spuiten halen, ik moet pitten en op tijd nuchter zijn enzo
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik laat de zolderkamergrappen maar even voor wat ze zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |