Ik ook, maar dan moet ik eerst een vette joint roken, anders lukt dat nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
Ik vind gewoon iedereen lief en ik tolereer geen gekut.zo rol ik.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan moet ik eerst een vette joint roken, anders lukt dat niet
Dat riep mijn vrouw gisteravond ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vieze hommo dat je niet tegen kutten kan
Gedraag je schavuitquote:
Terechtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook, maar dan moet ik eerst een vette joint roken, anders lukt dat niet
Sorry manquote:
Ja, maar jij hebt ook gewoon de mazzel dat LompeVrouw zo'n schatje isquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef LompeHork het volgende:
Ik vind gewoon iedereen lief en ik tolereer geen gekut.zo rol ik.
Maar wat nu als er radio op TV is ?quote:
DMquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook gewoon de mazzel dat LompeVrouw zo'n schatje is
Nouja....schatjequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, maar jij hebt ook gewoon de mazzel dat LompeVrouw zo'n schatje is
Het houdt niet op niet vanzelf.....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja....schatjeik wordt mishandeld thuis, ik zoek mijn heil bij R49
Stuur haar maar hierheen dan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat riep mijn vrouw gisteravond ook
[..]
Gedraag je schavuit
[..]
Terecht
Arme drommel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Da's het grappige: op papier was mijn vorige huis 133 vierkante meter en deze maar 65, maar dat is klinkklare bullshit. De woonkamer is wel wat kleiner, maar de indeling van mijn vorige woonkamer was zo ongelukkig dat er veel ruimte niet benut werd. Verder heb ik geen bijkeuken meer waar weer een douche in staat; die is gewoon boven. Geen wc boven hebben is wel weer ff wennen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Op z'n tijd een andere indeling kan sowieso verfrissend zijn hoor!
Hoeveel m2 heb je (als je het wil vertellen hoor)
Moet je ook wel de vuilnis bij de weg zetten ipv lui op je reet naar een radiostationnetje luisteren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Begin jij nu weer met rellen? Houd alsjeblieft op zeg!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:21 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Moet je ook wel de vuilnis bij de weg zetten ipv lui op je reet naar een radiostationnetje luisteren.
Stuur haar een week vooraf.quote:
op 30 februariquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef appelen het volgende:
Wanneer wordt mijn verzoekje afgespeeld? Is maar een kort nummertje
Proeftijd, allesquote:
Ze negeren ons, prachtig medium, hun interactiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:22 schreef appelen het volgende:
Wanneer wordt mijn verzoekje afgespeeld? Is maar een kort nummertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |