quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef bjanaan het volgende:
Door al die klootviolen van het TVSC heb ik mijn 5000e post gemist
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef bjanaan het volgende:
Dat is idd het echte probleem: de radio is blijkbaar slechts een medium dat gebruikt kan worden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik krijg meer het idee dat het ze totaal niet boeit wat de achtergrond is. Hun tere zieltjes zijn op hun teentjes getrapt en ze zullen ten alle tijden doen wat ze zelf willen zonder respect naar een gevestigde orde... Dat doet mij serieus schrikken....![]()
Ik mijn 104.500equote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef bjanaan het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]meer juist, sterkt de longen enzuks *heft peuk en bierglas*
Aiii, minderquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Fogel het volgende:
Oh kak, morgen weer spuiten halen, ik moet pitten en op tijd nuchter zijn enzo
Deze man!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:26 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Van zwoare Van Nelle giert oe de long'n sneller
Proost broeder
Wordt tijd danquote:
Mwah, ik heb twee zusters in die categorie, dan weet jij wat ik bedoelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik krijg meer het idee dat het ze totaal niet boeit wat de achtergrond is. Hun tere zieltjes zijn op hun teentjes getrapt en ze zullen ten alle tijden doen wat ze zelf willen zonder respect naar een gevestigde orde... Dat doet mij serieus schrikken....![]()
Hardcorequote:
Turbo turboquote:
dat..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
OK, nu ga ik toch even wat zeggen![]()
Radio49 is van de DJs/luisteraars VOOR de DJs/Luisteraars.
Een ding wat we hier altijd hoog houden is het respect voor elkaar en de draaiende DJ.
De opmerkingen die ik vanavond voorbij zie komen van helaas niet luisteraars zijn m.i. niet respectvol naar de mensen die regelmatig draaien en de radio onderhouden.
En dat vind ik jammer, dat er blijkbaar mensen zijn die denken dat alles voor niets komt en niet zien/beseffen dat er een team van mensen achter de schermen gewoon tijd en geld steken in het in de lucht houden van een radio zender.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |