quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:47 schreef Fylax het volgende:
Ik kan niet tegen veranderingen. Alles ging zo snel en nu moet ik weer wennen dat ik 10 seconde moet wachten.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:47 schreef Fylax het volgende:
Ik kan niet tegen veranderingen. Alles ging zo snel en nu moet ik weer wennen dat ik 10 seconde moet wachten.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:49 schreef Fylax het volgende:
Ik had jullie ook toegevoegd aan mijn vriendenlijst dus dan zag ik een leuk kleurtje als jullie een post plaatsen maar dat kan nu ook niet meer.
I'm not sure if sad or extremely sad.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:49 schreef Fylax het volgende:
Ik had jullie ook toegevoegd aan mijn vriendenlijst dus dan zag ik een leuk kleurtje als jullie een post plaatsen maar dat kan nu ook niet meer.
quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:52 schreef Fylax het volgende:
Doneer aan
http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php?userid=393632
Waarom doe je het niet lekker zelf?quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:52 schreef Fylax het volgende:
Doneer aan
http://www.fok.nl/shop/smsabonnementen.php?userid=393632
Ik wil niet dat MamaFylax boos word.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waarom doe je het niet lekker zelf?
Dan ga je naar PapaFylaxquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil niet dat MamaFylax boos word.
Klopt, wel een abo.quote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef Pizzalucht het volgende:
Gast fuck lekker op niemand gaat je een abbo geven
#carequote:Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik wil niet dat MamaFylax boos word.
Dan betaal je met Ideal/PayPal/Bitcoinsquote:Op vrijdag 5 september 2014 23:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Maar MamaFylax ziet de telefoonrekening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |