abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144224981
fylaxgod
pi_144224984
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:46 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Gast. Die 10 seconden wachten :')
Is een hel.
(she/her)
pi_144224993
quote:
19s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:46 schreef Toto69 het volgende:
fylaxgod
totogod. heb je al beetje mij aangeraden achter de schermen? :*
(she/her)
  vrijdag 5 september 2014 @ 23:46:45 #254
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_144224997
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:46 schreef Fylax het volgende:

[..]

Is een hel.
:')
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_144225022
Fylax :')
pi_144225034
Ik kan niet tegen veranderingen. Alles ging zo snel en nu moet ik weer wennen dat ik 10 seconde moet wachten. :'(
(she/her)
pi_144225076
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:47 schreef Fylax het volgende:
Ik kan niet tegen veranderingen. Alles ging zo snel en nu moet ik weer wennen dat ik 10 seconde moet wachten. :'(
:{ :N
pi_144225098
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:47 schreef Fylax het volgende:
Ik kan niet tegen veranderingen. Alles ging zo snel en nu moet ik weer wennen dat ik 10 seconde moet wachten. :'(
-O-
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_144225151
Ik had jullie ook toegevoegd aan mijn vriendenlijst dus dan zag ik een leuk kleurtje als jullie een post plaatsen maar dat kan nu ook niet meer. :'(
(she/her)
pi_144225182
10 seconden wachten? :{
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
pi_144225217
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:49 schreef Fylax het volgende:
Ik had jullie ook toegevoegd aan mijn vriendenlijst dus dan zag ik een leuk kleurtje als jullie een post plaatsen maar dat kan nu ook niet meer. :'(
:'(
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_144225252
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:49 schreef Fylax het volgende:
Ik had jullie ook toegevoegd aan mijn vriendenlijst dus dan zag ik een leuk kleurtje als jullie een post plaatsen maar dat kan nu ook niet meer. :'(
I'm not sure if sad or extremely sad.
  vrijdag 5 september 2014 @ 23:52:34 #264
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_144225317
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_144225345
Kan ik al nomineren voor de meest irritante user van de maand?
pi_144225348
quote:
Waarom doe je het niet lekker zelf? :)
pi_144225376
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef Studiotje het volgende:

[..]

Waarom doe je het niet lekker zelf? :)
Ik wil niet dat MamaFylax boos word. :@
(she/her)
pi_144225406
Gast fuck lekker op niemand gaat je een abbo geven }:|
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
  vrijdag 5 september 2014 @ 23:54:02 #269
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_144225431
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik wil niet dat MamaFylax boos word. :@
Dan ga je naar PapaFylax
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_144225458
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:54 schreef Starm het volgende:

[..]

Dan ga je naar PapaFylax
Maar MamaFylax ziet de telefoonrekening. :@
(she/her)
pi_144225472
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:54 schreef Starm het volgende:

[..]

Dan ga je naar PapaFylax
En die heeft een kelder ~O>
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_144225473
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef Pizzalucht het volgende:
Gast fuck lekker op niemand gaat je een abbo geven }:|
Klopt, wel een abo.
(she/her)
pi_144225495
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:53 schreef Fylax het volgende:

[..]

Ik wil niet dat MamaFylax boos word. :@
#care
  vrijdag 5 september 2014 @ 23:55:22 #274
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_144225517
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:54 schreef Fylax het volgende:

[..]

Maar MamaFylax ziet de telefoonrekening. :@
Dan betaal je met Ideal/PayPal/Bitcoins
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_144225544
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 september 2014 23:54 schreef Fylax het volgende:

[..]

Klopt, wel een abo.
Ook niet
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')