Ik heb 5 minuten gekeken, maar dat is toch echt zo vreselijk scripted dat het niet om aan te zien isquote:Op maandag 28 juli 2014 16:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las iets over Anouk die ging zoenen, dus ik ben benieuwd
Ze kiezen gewoon slechte ''acteurs'' uit, ze moeten mij kiezen.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik heb 5 minuten gekeken, maar dat is toch echt zo vreselijk scripted dat het niet om aan te zien isStaat er zelfs bij.
Vooral jouw bescheidenheid is een echte aanwinst ja.quote:Op maandag 28 juli 2014 16:54 schreef Fylax het volgende:
z
[..]
Ze kiezen gewoon slechte ''acteurs'' uit, ze moeten mij kiezen.
Jij kan toch zien wie zijn kloon het is?quote:Op maandag 28 juli 2014 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dat half zitten kijken, was een beetje moe. Nou ja binnenkort begint de eredivisie weerEn komende zondag heb ik kaartjes (gewonnen) voor de Johan Cruijffschaal.
[..]
Nou denk het wel hoorAnders komt iemand niet zomaar in de tv sc terecht
Nee kan ik niet zien.quote:Op maandag 28 juli 2014 17:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jij kan toch zien wie zijn kloon het is?
To obviousquote:Op maandag 28 juli 2014 17:00 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jij kan toch zien wie zijn kloon het is?
quote:Op maandag 28 juli 2014 17:03 schreef WcPot het volgende:
Zolang WcPotBorstel maar mag blijven bestaan:D
Te laatquote:Op maandag 28 juli 2014 17:03 schreef WcPot het volgende:
Zolang WcPotBorstel maar mag blijven bestaan.:D
Niet gewone power, maar V powerquote:Op maandag 28 juli 2014 17:13 schreef WcPot het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dan slinger ik mijn ozonlaag killer maar weer aan nog even naar Roosendaal en dan ben ik hopelijk voor 22:00uur klaar
Ik mag daar niet tanken, ik sta daar omdat ik bij dat shell shopje free wifi heb maar krap aan 2 strepjes zit met het raam open anders valt de verbinding wegquote:
Tot zondag danquote:Op maandag 28 juli 2014 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dat half zitten kijken, was een beetje moe. Nou ja binnenkort begint de eredivisie weerEn komende zondag heb ik kaartjes (gewonnen) voor de Johan Cruijffschaal.
[..]
Nou denk het wel hoorAnders komt iemand niet zomaar in de tv sc terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |